...Dediğim gibi bir hafta sonra okullar açılacak bakalım nasıl karşılanacağız?!Ben dışlanmaktan korkmuyorum ancak Büşra cidden ortamcı bi insandı,farklı ortamlara,gruplara girmezse olmazdı,bir grup onu yanlarına almaz ise başlarına büyük bela almış olurlardı...
1 hafta sonra...
İşte büyük gün,bugün okullar açılıyor. Yazın hiç bir şekilde ders kitabının hatta okuma kitabının kapağını açmadım desem yeridir. "Tabi seneye sınava girecek biz değiliz zaten! Neyse kimin umrunda ki nasıl olsa atılırız" düşüncesindeydik hepimiz(Büşra dışında).
Sabah alarmımın çalması ile yataktan fırlamam bir oldu,gerçekten heyecanlıydım. Hemen üstümü giyinip aşağı inmek isterdim ancak bilirsiniz kızlar kıyafet seçmek zor iştir!..
Dolabımı açtım her yer her yerdeydi. Tabiki bunun sorumlusu dolabımdan kıyafetlerimi çalan küçük fareydi!(kardeşim). Küçük bir çığlık attım ve koşar adımlarla daha doğrusu ayaklarımı yer vura vura 9.sınıf olan kardeşim Derinin odasına gittim. Hala uyuyordu oysa o kadar sesin üstüne uyanır diye düşünmüştüm her neyse.
Koştum,koştum ve tam karnına atladım bir anda doğruldu ve bana o taş kafasıyla kafa attı. Sayesinde yatak kan gölüne dönüşmek üzereydi ki yastığını suratıma kapattı. Evet burnum kanıyordu ve salak kardeşim kanamayı durdurmak için suratıma yastık kapatmıştı bu sırada çok bağırmış olacağız ki Büşra ve annem içeri daldı. Büşra "bensiz boğuşma mı olur!?" diyerek yatağa koşmaya başlamıştıki annem Büşra'yı yakaladı ve durdurdu. Sonrasına sakince yatağa yanaştı ve bi anda konuşmaya başladı bir şeyler söylüyordu ama anlayamıyorduk çok hızlı konuşuyordu. Saatime baktım 2 dakika geçmişti ama annem hala susmamıştı bende sakince burnumu tutarak tuvalete gittim.
Yüzümü yıkadım ve pamuk alıp burnuma tıktım. Odama gittim Büşra da yanıma geldi birlikte dolabımı topladık. Dolaptan bi kotla beyaz bi tişört çıkarıp giydim(yarım saat harcadım bu kombin için!). Üstümede bi hırka geçirdim veee hazırdım. Büşra baya kısa bi etek giymişti ikimizde aynı anda birbirimize bakıp "bune lan" dedik.
Büşra: Çok klasik!
Selin: Abartı!
Büşra: ilk günden böyle mi giyinilir kızım! İddialı ol biraz.
Selin: Boş yapma gevşek! Herkesin ilgisi sende olsun zaten.
Büşra: Aşkım güzelim işte napcaz?!
Selin: Güzelsin tabii aşkımm!
Sonunda gene tatlıya bağlamıştık.
Hazırlığımızı tamamlayıp merdiven yarışı yaptık (küçüklüğümüzden beri yaptığımız bir şeydir). Aynı anda koşmaya başlarız ve biri düşüp yuvarlanana kadar birbirimizi iteriz. Vee bugün yeri yalayan tabiki ben oldum.
Aşağı indiğimizde herkes kahvaltıya oturmuştu ve tuhaf bi şekilde aynı anda bize baktılar Büşra'ya bakıp güldüm oda gülmeye başladı ve çok sevdiğim,bir tanecik,akıllı Derin de o küçücük zekasıyla taklidimizi yaptı. O an üstüne uçmak istesemde yapmamanın en iyisi olacağına karar verdim.
Oturduk kahvaltımızı yaptık ve annemi öpüp evden çıktık.
Otobüs durağına yürürken karşıdan gelen taş gibi çocuklara takıldı gözümüz. Belli ki bizim okuldalardı. Büşra baya sevinmişti buna. Banka oturdum Büşra ise ayakta dikiliyordu. Yanıma bi çocuk geldi biraz gerildim. Kafamı yana çevirmemle yerimden fırlamam bir oldu. İşte geliyordu;koruyucu meleğim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
ChickLit5 kişilik bir AİLEYİZ biz,birimize bulaşan hepimize bulaşmış olur! Yeni lise, hayatımızın hatası mı olmuştu yoksa dönüm noktamız mı?!