Burak'tan...
Okulun ortamı cidden karmakarışıktı. Kim kimi seviyo,sevmiyo belli değildi. Kolidorda birbirini dövenler,öpüşenler,çığlık atarak koşan kızlar bile vardı. Koskoca okulda bir tane mi güzel olmaz ya?! Bi kalabalık gördüm ve gittim,ne olduğunu merak etmiştim. İki kız birbirine girmişti. Herkes merakla seyrediyordu bazılarıda fotoğraflarını çekiyorlardı. Kahverengi saçlı kız siyah saçlının saçına baya sert asıldı ve kafasını dolaba yapıştırdı. Kulağına bir şeyler fısıldadı. Siyah saçlı olan çok sinirlendi ve diğerinin karnına sert bir tekme attı. Kız darbeyle yere düştü. Bu sırada siyah saçlını kafasının kanadığını gördüm,kız yere devrildi ve onu kucaklayıp revire koşmaya başladım.
Bir kaç dakika sonra;
Kız uyandı ve teşekkür etti. Uzun süredir baygındı onu orda bırakıp gitmek istememiştim.Kız kalkıp;
-Adın ne?
Burak: Burak. Senin adını öğrenebilir miyim?
-Ben Gizem. Memnun oldum.
Burak: Bende. Eee şimdi nasılsın?
Gizem: Daha iyiyim sadece biraz başım ağrıyor.
Burak: Kötü çarptın. Peki neden kavga ediyordunuz?
Gizem: Bilmiyorum ki.
Burak: ?..
Gizem: Cidden ahahaha! Ya ben okula yeni geldim, kolidorda yürüyordum gerizekalılarla dolu kız grubundan en önde ilerleyeni Duygu mu neymiş adı, suratıma bakıp güldü bende hiç bakmadan devam ettim. Kız bi anda arkasındaki kıza bir şeyler fısıldadı. Kız yanımdan geçerken omuz attı bende suratına baktım, dönüp 'ne istiyorsunuz ya siz' dememle kızın beni dolaplara yapıştırması bir oldu oğlum. Baya tuhaf insanlarla dolu bu okul, arkadaş edinmem zor olacak gibi.
Burak: Lan harbi olay bu mu?
Gizem: Evet, tanışmıyorduk bile.
Burak: Harbi tuhaf insanlarla dolu ha. Neyse şimdi daha iyiysen sorun yok.
Gizem: Tekrar teşekkürler Burak sen olmasan şimdi kolidorda üstüme basıp geçerlerdi hahaha.
Burak: Cidden kimse siklemezdi herhalde neyse iyiki varım yaa!.
Gizem gülmeye başlar.
Gizem: Burak, arkadaşım olmak ister misin?
Burak: Olur.
Burak: Seni sınıfa bırakmamı ister misin?
Gizem: Yok sağol biraz daha kaynatıyım ben kendim giderim sonra.
Burak revirden çıkıp sınıfa döner...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
ChickLit5 kişilik bir AİLEYİZ biz,birimize bulaşan hepimize bulaşmış olur! Yeni lise, hayatımızın hatası mı olmuştu yoksa dönüm noktamız mı?!