Herkese merbaha bu benim ilk kitabım olucak umarım beğenirsiniz, hatalarım olucaktır şimdiden kusura bakmayın ve hatalarımı yorumlarda bana belirtirseniz sevinirim*
-Hımm sanırım olaylar başlamadan ve bana verilen süre dolmadan önce size biraz yaşadığım yerden (gezegenden) ve insanlarından bahsetmek istiyorum.
-Yaşadığım gezegene gelirsek adı 'Aetherun' 'dünyanıza' benzerliğini soracak olursanız eğer uzaydan bakarsanız sizinkine oldukça benzer sayılır ama dünyadan daha koyu mavi ve yoğun bir atmosferi var, ana fark bizimki sizinkinin aksine bir süper dünya ve yere gelirsek 7 kıta ve 124 umak var. Yine bir sürü farkları olabilir ama bu zamanla ortaya çıkacak, bizim yaşadığımız dünyada internet falan yok teknoloji de belli noktalarda yok tabi; lamba olsun çamaşır makinası falan var ama televizyon yada ceptelefonu falan yok 'belli noktlardan' kastımda tam olarak bunlardı, dolayısıyla bi uzay uydusu ve buna bezer pek çok şeyde yok ayrıca biz "Karna" olarak yaşarız siz sanırım karna yerine halk diyorsunuz her büyük karnanın bir araya gelerek toplu yaşdığı toprak bir "Umak"tır ve her bir karnanın eskiden ilk kurucusu tarafından verilen bir ismi vardır. İnsanlarına gelirsek insanları bulunduğu karnaya göre bir yetenekle doğarlar (genelde elementler) iki farklı karnadan insan evlenirse farklı ve çok nadir de olsa inanılmaz güçte yeteneklere sahip çocuklar doğabiliyor örneğin ışık oluşturma ve ışığı özümseme, soğurma gücüne sahip kişilerin gölge kontrol ve renkleri kontrol etme yeteneğine sahip olabilir yada su ve doğa elementleri birleşiminde şifa yeteneğine sahip kişiler doğabilir (tabiki dediğim şeyler sadece birer örnek).aynı zamanda farklı karnalardan olan bu birleşimler tam tersi çok zayıf ve basit güçlere sahip olan çocuklarda doğabiliyor ki genelde maalesef öyle olur.-Ehem çok anlattım şimdi gel gelelim asıl konuya ben Lina ve Umağımın adı Tasangre yeteneğime gelirsek şey rüzgar,su ve ateş olmak üzere üç element kontrol gücüm var ve doğadaki tüm canlılarla konuşabiliyorum, neyse asıl olay şu ki Umaktaki herkes benim sadece element kontrolü yeteneğimi biliyor ki bu yüzden bile umaktakilerin gözünde güçlü sayılırım çünkü aynı anda üç element var, karnanın genel nüfusu iki elemente sahiptir üç element biraz nadirdir en nadiri ise tek elementlilerdir ve bu durum neredeyse tüm karnalar için geçerlidir. öyleyse sizi bu macera dolu olaylar döngüsü ile Yanlız bırakıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Her Şeyim
FantasyDostluğun ne olduğunu hatırlatacak bir hikaye. (ilk kitabım ve muhtemelen çoook hatam olacak şimdiden kusura bakmayın)