Herşey ilk onu görmemle başladı aslında . İşyerime geldi ben onu patronun kardeşi falan sanarken o 10 yıllık dostuymuş meğer .
Tipine baksan ayı dersin ama ben ondan o kadar çok hoşlanmışdımki , aramızda sonrasında geçeçeklerden habersiz hayran hayran onu izliyordum .
Nerdeyse göğsune kadar uzun sakallar , horoz ibibiği gibi uzun ve havaya kalkmış siyah saçlar ve sanki götünden düşecek hibi duran donu ve pantolonuyla , yeşil V yaka tişortün bağrından fışkıran tüylerle , üzerindeki dar deri çeketiyle ve o kollarındaki döğmeleriyle o kadar kuul gelmişdiki gözüme ; dolgun dudaklı , geniş omuzlu , küçük götü 😁 ve iri elleriyle o kadar yakışıklı gözükmüşdüki gözüme bu adam benim olmalı dedim .
Patronun Emrah bey ve Kalbimi Tekleten o adam ve bi arkadaşı daha , aynı anda gelmişlerdi İş yerine ve kalbimi tekleten o adamı ilk kez işyerinde gördüm . Gayet kuul bi tavırla tabi patronum Emrah beyin Yerine geçti , ve benim masamdaki diz üstü bilgisayarı verirken ona içimde kelebekler oluşmaya başlamışdı çokdan .
Sonra her nolduysa Patronum Emrah Bey iş için çıkmak zorunda kalınca , kalbimi tekleten o adam ve bir diyer arkadaşı ve Recep abi ve ben kalmışdık ofiste ve sonra her ne kerametse patronum gidince , o kalbimi tekleten Adam , karşıma geçmiş oturuyordu ve bi anda nasıl olduğunu bilmeden tanışmaya , sohbet etmeye başladık . Adının Selim olduğunu öğrendiğim Kalbimi tekleten adamla ilk onda samimi olduk ve ben şok geçiriyordum . O anda bu olanlara sanki hayal gibiydi ve bi anda hesaplar eklendi ve sohbet koyulaşdı . Sohbetimizide biri duysa dışardan sanılırki kendime askerlik için hazırlıycam o yüzden antrönör arıyorum zannedilir o kadar samimi bi şekilde konuşuyoruz . Onun eski asker olduğunu o gün öğrenmişdim ve ona benimde Hayalimin Askerlik olduğundan bahsetmişdim ve hayatımın bir günündede olsa o asker ünü formasını giymek istediğimi ve o kendime ayit künyem olsun demişdim ve oda on hiç tanımayan ben fırtınayı istersen veririm sana istediklerini demişdi bir cırpıda ve bu beni çok mutlu etmişdi o an .
Ben tüm bu olan bitenlere anlam veremezken karnımızın acıkdığını anlayınca , Recem abi Selim ' den ( saygısızlık olmasın diye benden 5 yaş büyük Selime Sevgili olana kadar abi demek zorunda kaldım buda dip not olsun . ) bir miktar para ve kredi kartı alıp yemek almaya çıkdı , bende Fırsattan istifade onunla ilgili Daha çok şey öğrenmek istemişdim, ve eskiden Patronumla Ortak olduklarını ve eskiden kim olursa olsun , sohbet etmeyi sevmediğini öğrendim ve ben onun bunun için kendimi ilk görmüşdüm ; Merhaba lafı bile ona küfür gibi gelirmiş . Ben tüm bunlara Şaşarkın şaşkın dinlerken , üşüme tutmuşdu beni ve ellerimin ısıtmak için türlü türlü yollar denerken , o üstündeki kısa kollu tişortuyle oturuyordu ve bu özelliği beni benden almışdı . Kurt adam gibi adamdı . Selimim işde yaa elleriyle elimi ısıtmasını istedim o an beni hayal Dünyamdan Recep abi ellerinde Yemek poşetleriyle ayırmışdı , yemeğimizi yerken elektirikler gitmişdi ve ben Artık dayanamayıp Ayağıma bi çorap daha geçirirken , o yemeğini bitirmiş çift kişilik koltuğa uzanmışdı ve elinde telefonla uğraşıyordu , ve bana bakip instagramdan bişi yazdığini söyledi bana ve bakmami söylemişdi ; bende elektirikler yok diye şarz sıkıntısı çekerken o pis pis sırıtınca , merakdan acıp bakmak istedim biraz ordan konuşduk ve sonunda Patronum Emrah Beyde gelmidi ve bende eve gitmek zorunda kalmışdım , ve bidaha kim bilir ne zaman onu görücem diye düşüne düşüne evin yolunu tutmuşdum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRTINALI Bİ AŞK ( Askıya Alındı )
Teen FictionBir aşk ancak bu kadar Can yakici vede Yanlışı bol başlayabildi sonuclarinada katlacak olan kişide çift başladığı yola tek devam etti ama yanlişlardan ders cıkartmayida ihmal etmedi . . .