—"Wonwooooooooo" dia menyiku lengan Wonwoo yang duduk disebelahnya.
"Wonwooooo wonwooo woooo wooooo"
Wonwoo rasa terganggu dengan perbuatan Gyungmi itu terus berhenti menulis lalu memandang Gyungmi, "Berhenti kacau aku boleh tak? Kau tengah mengganggu aku tau " katanya selamba.
"Kau ni kalau tak buku, Laura kalau tak Laura, buku. Takdelah nak spend time ngan aku" Gyungmi memuncungkan bibirnya.
"hek eleh kau ni. Aku dengan Laura tu bukan bincang pasal benda yang tak berfaedah. Kitorang bincang pasal pelajaran kot. Kau pe tau." Wonwoo menyambung menulis semula
"Dah ah kau tu baik tak payah kawan dengan aku. Pergilah kawan dengan Laura kau tu. " Gyungmi acah acah merajuk lalu mencipta jarak antara mejanya dan meja Wonwoo.
"Hmm baiklah, makcik. Kau pun pegilah kawan dengan Mingyu tu. Nampak serasi anda berdua." kata Wonwoo, kembali menulis di buku notanya.
"At least dia tak kawan dengan Laura si gedik tu. " Gyungmi memeluk tubuh.
Belum sempat Wonwoo membalas, Mrs. Jung melangkah masuk ke dalam kelas mereka.
————————————-—
"Mimi." panggil seseorang.
Dia menutup pintu lokernya lalu menoleh.
"hmmm... Apahal?" tanya Gyungmi. Kakinya melangkah pergi dari situ.
"balik sama sama nak tak? " ujar Mingyu. Dia mengikuti langkah Gyungmi yang keluar dari kelas.
"malas" balas Gyungmi selamba.
"okey" Mingyu senyum, tetapi masih jalan beriringan dengan Gyungmi.
Gyungmi memandang Mingyu pelik, "Kau ni dah kenapa? "
"Nak baliklah. Kau nak aku keluar dari pintu belakang sekolah ke? "
'Ya tak ya jugak. Bodohlah aku ni ish' Gyungmi menggulingkan matanya lalu meninggalkan Mingyu.
——————
"Wonwoo kau mana? " tanya Mingyu tiba tiba di sebelah Gyungmi.
"Diamlah"
Dia terlihat kelibat seseorang yang sedang berjalan jauh dihadapannya.
"eo? Wonwoo? WONWOO-AH! " panggilnya agak kuat.
Mingyu menoleh ke arah yang dipanggil itu.
Gyungmi berlari lari anak ke arah Wonwoo.
Wonwoo berhenti lalu menoleh belakang.
"Gyungmi ssi, " kata Wonwoo.
"yow" dia tersengih sambil termengah mengah apabila sampai dihadapan Wonwoo.
"Jom balik sama sama" ajak Gyungmi.
"Habis macamana dengan Mingyu kau? " Wonwoo melihat Mingyu yang berjalan ke arah mereka sambil tangannya di dalam poket.
"Mingyu? Oh dia balik seorang je tu heeee" Gyungmi sekali sekala melihat Mingyu yang semakin hampir dengan mereka.
"Aniyo. Aku tau dia nak jalan dengan kau tadi. Tunggu dia jap."
'Ish apalah dia niii'
"okeylaa"
—