Do ta vras!

969 55 0
                                    

Noah(pov)

Ajo ishte ende ajo vajza e dashur me cilen une u dashurova. Ajo kishte te njejten buzeqeshje.
Por une e di qe zemra e saj nuk eshte sic ka qene. E di qe nuk eshte e lehte por do mundohem te futem perseri ne zemren e saj. Ajo eshte aq larg por perseri aq afer meje. Nuk mundem ta mbaj afer meje thjesht ta shoh nga larg.
Koha fluturon.
Zemra ime rreh vetem per te. Ajo eshte arsyeja perse une kam pasur net te shumta pa gjume. Do beja gjithcka te isha me te.
Sikur ta ktheja kohen pas do rregulloja shume gjera. Do i beja gjerat drejt dhe tani ajo do ishte ne krahet e mia por nuk mundem. Do rregulloja ate qe theva.

-Sesilia te lutem mund te shikoni nese Olivia Garvin eshte e lire.

I thashe une sekretares time.

-Po zoteri.

Hyra ne zyre dhe shikoj Majkellin. Sigurisht.

-Gjithmone ne zyren time te gjej.

-Me pelqen me shume e jotja. Nga ketu mund te shikosh qytetin ndersa tek e imja vetem mur shikon.

U mundova te mbaja te qeshur. I kisha dhene ate me qellim dhe doja ta shikoja se sa do duronte.

-Plus qe sekretarja jote eshte shume e mire.

I dhashe nje shuplake pas koke

-Idiot

-Pse nuk e ke vene re se si i vesh rrobat e hapura.

Nuk e kisha vene re. Kthej koken dhe ishte e vertete.

-Ti e di qe une dua vetem Oli..

-Olivian  e diiii.      
Blu o blu ku je te dua shume.

Tha ai duke u tallur me mua.

-Mbylle

-Romeo o romeo

Tha ai duke bere nje ze sa me femeror. U mundova me te vertete, u mundova ta mbaja te qeshuren por nuk munda.

-Ahahahahaha

-Dakort pavarsisht shakave, cfare do besh? Si do e besh pas vetes?

-E kam nje ide

- Cfare?

-**********************
.
.
.
Olivia (pov)

U zgjova. E dija qe isha bere vone por nuk kisha deshire te ngrihesha. Pas takimit me Noahn kisha pire pa fund per te harruar dhe tani kisha nje dhimbje koke te tmerrshme.

Bam bam bam

Degjova deren. Kush mund te jete?

-Erdhaaaa

-Olivia Evelin Garvin pse nuk me ke treguar?

Tha Hanah duke hyre brenda. Po e degjuat mire Hanah. Kur u largova ajo erdhi me mua ne Britani dhe tani perseri eshte me mua.

-Qetesohu Hanah

Tha Stela me theksin e saj britanik. Ajo eshte shoqja jone qe njohem ne kolegj. Ajo eshte e qeta ndersa Hanah e cmendura.

-Te pakten me trego se cfare kam bere se nuk di gje

-Je takuar me ate qelbesiren e m***t

-Aaaaaaaa epoo

-Mos me be mua si e pafajshme. Ku eshte ai ta vras. Ti mos u shqeteso vetem me trego vendodhjen me te tjerat merrem une. Do ia nxjerr syte dhe organet do ja marr nje nga nje. Aaaaa si do e vrasss.

-Hanah qetesou se do e pesoje nga zoti.

Tha Stela e cila e di historine por qe nuk person i dhunshem.

Forever his girlWhere stories live. Discover now