Cfare kam bere?

978 61 3
                                    

- Cfare do ti ketu?

-O blu me lendove por une e di qe te gjithe mund te vijne ketu

Tha ai duke bere si i lenduar me doren ne zemer.

-Ne rregull une po largohem

-Olivia me lejo te te ndimoj.... me patinazhin

Tha ai me doren e tij ne krahun tim per te me ndaluar por u duk sikur ai donte te thoshte dicka tjeter.

-Dakort por vetem nje mundesi. Nese me leshon une nuk e kap me doren tende.

-Nese ti bie do bie edhe une me ty sepse une nuk te leshoj. Ma jep doren Blu

Tha ai duke zgjatur doren. Doja shume ti besoja por nuk mundja te rrezikoja kaq shume. Edhe ai e ndjehu hezitimin tim.

-Rreziko, nje here te vetme rreziko Blu. Te lutem beso tek une.

Dhe une kesaj rradhe pa asnje dyshim e vendosa doren time ne te. Besova, rrezikova por nuk e dija qe me vone do te pendohesha.
.
.
Pas 3 muajsh

Nje dite pas mbremjes se matures.

-Liv ku po shkon?

-Do i bej suprize Noahs dhe do i them qe e dua . A do vish me mua Hanah?Plisss!
.
.
Pas 20 min
.
-Noah

Thirra une por nuk mu pergjigj

- O pershendetje Znj.Cooper(Kuper) ku eshte Noah?

- Ne papafingo zemer.

U nisa sebashku ne Hanahn

-Te lumte Noah ia arrite qellimit. Tani zemer meqe more ate qe deshe mund te jemi bashke.

Tha nje ze teper i njohur.

-Plani jot funksionoi Noah ti more ate qe deshe dhe ajo tani do te shkaterrohet. Ti nuk e do apo jo zemer?

-Po. Une e mora ate qe doja. Une nuk e dua. Ajo nuk ia vlen.

Kaq ishte. Nuk derdha asgje lot asgje.

-Ti qelbesire, njeri i poshter si munde.

Dha Hanah duke dal hapur. Noah pa nga une. U mundua te afrohej por une ngrita doren per ta ndaluar.

-Mos! Ti ke te drejte une nuk jam person per tu dashur.

E pash ne sy. Nuk derdha asnje lot. Zemra ime ishte e thyer.

-Prandaj Noah une po heq dore nga ty. Ti ma leshove doren dhe une nuk do te lejoj ta kapesh me kurre. Dhe ta mendosh qe erdha per te thene qe te doja dhe ti me qeshe ne fytyre. Me vjen keq qe nuk isha ajo qe ti doje, nuk isha mjaftushem per ty prandaj po them lamtumire. Lamtumire Noah!

Pashe qe atij ju mbushen syte me lot. Ishte koha qe te mos qaja vetem une. Ata me thyen por une do vazhdoj me koken lart. Kete dite dicka vdiq brenda meje. Vdiq aftesia per te dashur dike, vdiq aftesia per te besuar.

-Hanah une do largohem nga ketu pergjithmone.
.
.
.
.

Noah pov( le te shohim cfare mendon ky legeni)

Cfare bera? Largova nga vetja te vetmin person qe me donte per kete qe jam dhe qe e une e doja me zemer. E vura ne loje. Idiot cfare bere? Une duhet te shkoj tek ajo.

-Zemer ku po shkon. Ajo plehra u largua tani jemi bashke.

-Mbylle Xhes ne nuk do te jemi kurre bashke.

-Por as me ate nuk do te jesh kurr Noah! Ti mendon se ajo do te fale!! Ajo nuk do te fale kurre Noah!!!

Filloi ajo te beriste por une isha nisur me kohe drejt saj.

Une do i kerkoja falje gjithe jeten derisa ajo te me falte.

Ding ding

-Erdha

-Zonja Lison ku ishte Olivia.

-Ajo u largua Noah.

-Ku shkoi se me duhet ti them dicka.

-Me duket se nuk e kuptove Noah ajo u largua pergjithmone. Ajo shkoi ne Nju Jork tek babai i saj.

I kisha lenduar aq shume sepse ajo ka pasur premtuar qe nuk do te shkonte me atje.

-Okej faleminderit zonje.

Thashe dhe u largova.
Cfare kam bere? Ndjej nje dhimbje ne kraharor qe po ma merr frymen. Une nuk e kuptova sa e doja Olivian derisa ne momentin kur ajo u largua nga une.
Shikimi im filloi te turbullohej me dukej sikur nuk po merrja fryme
Kete dite dicka vdiq brenda meje dicka qe une e vrava.

Se cfare ka ndodhur gjate lidhjes se tyre ne keto 3 muaj do te tregohet si kujtim ne pjeset ne vijim.

Cfare mendoni per Noahn?

Forever his girlWhere stories live. Discover now