ΑΠΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Πραγματικά ευχαριστώ για όλη την υποστήριξη σας, για όλα τα υπέροχα σχόλια σας, τα λόγια σας, την υπομονή σας (που πραγματικά χρειάστηκε) και γενικά για όλα! (+ από την μέρα που τελείωσα την ιστορία, τα reads όλο και ανεβαίνουν<3 <3 <3)
Σας ευχαριστώ που με εμπιστευτήκατε και αφιερώσατε τον χρόνο σας σε αυτό το βιβλίο που ελπίζω να σας έμαθε ότι η αυτοκτονία ποτέ δεν είναι η λύση, ότι οι άνθρωποι πολλές φορές είναι παρεξηγημένοι, ότι όντως υπάρχουν "κακοί" άνθρωποι που έχουν μετατραπεί έτσι είτε επειδή το ήθελαν, είτε λόγω καταστάσεων και το βασικότερο ότι ρόδα είναι και γυρίζει.
Άσχετα αν υπάρχουν πολύ καλύτερες ιστορίες με πιο βαθυστόχαστα θέματα (το ομολογώ αυτή η ιστοριούλα μπορεί να χαρακτηριστεί και κλισέ αλλά συγγνώμη παίδες, όταν την έγραφαν δεν είχε γεμίσει ο κόσμος από αυτές και την ξεκίνησα πριν 2 χρόνια περίπου), αλλά θέλω να καταλάβετε ότι ποτέ δε πρέπει να χάνουμε την ελπίδα μας και το κουράγιο μας ακόμα και όταν πιστεύουμε ότι έχει έρθει το τέλος(πχ η Αιμιλία στο τέλος πέρασε στη νομική και έστω μετά από καιρό βρήκε ξανά τον Άγγελο)Ακόμη να πω ότι είμαι πρόθυμη να απαντήσω σε όποια απορία έχετε σχετικά με το βιβλίο και ότι αν θέλετε μπορείτε να διαβάσετε τις άλλες μου ιστορίες και κυρίως το Unpredictable που σε αυτό θα συμβούν πολλά στο μέλλον ;) ( yayy self -promoting)
Τέλος πάντων, ας αφήσω το ορεκτικό και ας πάμε στο κυρίως (και καλά αστείο Μαρία;)
Η ιστορία του Άγγελου και της Αιμιλίας σταματάει κάπου εδώ. ΔΕ θα υπάρξει sequel όσο κι αν θα ήθελα να το συνεχίσω γιατί πιστεύω ότι και θα χάσετε το ενδιαφέρον σας και θα χάσω και εγώ την όρεξη μου να γράφω κεφάλαια για μια ιστορία που στο μυαλό μου έχει τελειώσει.Εσείς μπορείτε μόνοι σας να την συνεχίσετε στο μυαλό σας όπως θέλετε. Είτε η Αιμιλία να πεθάνει και να πάει να βρει τον Αντρέα στον παράδεισο, ο οποίος ζήτησε συγχώρεση από τον Θεό. Είτε μετά να συνεχίσουν να βλέπονται με τον Άγγελο αλλά εκείνον να τον ψάχνει η αστυνομία και τα πράγματα να περιπλέκονται με έρωτες-πάθη και εκείνη να σπουδάζει νομική και να τα έχει με ένα δολοφόνο. ΟΠΑ ΟΠΑ ΟΠΑ Σκέφτηκα και μια άλλη αρκετά καλή ιδέα οπότε ποτέ δε ξέρετε guys ίσως τα παιδιά μας ξανά-επιστρέψουν. Ή απλά μπορεί να την υλοποιήσω με διαφορετικά πρόσωπα(lol).
Πάντως ποτέ να μην είστε σίγουροι με εμένα! Jk δε πρόκειται να γράψω sequel, έχω τόσες άλλες ιστορίες που με περιμένουν και τώρα με την νέα ιδέα, άλλη μία. Έτσι;.....
ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ-ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ-ΒΙΒΛΙΟ-ΑΠΟΚΡΥΦΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΜΟΥ
ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ (ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ <3)
YOU ARE READING
People Are Poison
Teen FictionΕκείνη, δεν ήταν ένα απλό κορίτσι. Δεν νοιαζόταν για όλα αυτά που ένοιαζαν τα άλλα κορίτσια της ηλικία της. Είχε τους δικούς της δαίμονες να καταπολεμήσει. Εκείνος, ήταν ένα αγόρι με συναισθήματα. Πονεμένο και σωματικά και ψυχικά. Όμως εκείνος, είχ...