Něco je špatně...

83 11 3
                                    

   ,, Šéf už třetí den nic zlého nevymyslel. Zajímalo by mně co se sním stalo od posledního boje se Sonicem...ani nic nevytvořil a vůbec nechová se jako normálně..."říká Orbot Cubebotovi.

   ,,To by mně taky zajímalo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

   ,,To by mně taky zajímalo..."přidal se Cubebot.,, Musí mě se ho  zeptat."povídá Orbot a šli k Eggmanovi do jeho pracovny. Normálně by je vyhodil , ale dnes si jich  ani nevšiml. Seděl ve svém křesle. ,, Šéfe?"zeptali se.
   Eggman neodpověděl .
,,Co se stalo ?"zeptal se Orbot . Eggman si vzdechl a  na křesle se k nim otočil. Vypadal hrozně, jako kdyby pár dní nespal.
    ,,Chcete to říct ?"zeptal se Eggman. Oba  řekli :,,Ano ". Eggman se zabořil víc do křesla a začal.
   ,, Už mě to nebaví ... Stále prohrávám... Vždy mi uteče... Nikdy jsem ho nechytil... Takhle se už nedá žít...Chci všechno skončit..."z křesla se natáhl pro oprátku a laserovou pistol.
  ,, Šéfe nedělejte to!"vykřikli Cubebot a Orbot.,,Ale teď to dělat nebudu... nejdřív si chci popovídat s modrým ježkem..." povídá Eggman a položil smrtící nástroje zpět na stůl.
   ,,My vám ho přivedeme !"nabídli se  a šli za dveře.
   ,, Já ho půjdu hledat a ty tady zůstaň , co kdyby ho napadlo se zabít , když budem pryč..."rozhodl Orbot.
   Orbot věděl že by Cubotovi trvalo najít Sonica a bylo ho lepší nechat u Eggmana  a když bude problém , spojí se sním se signálem.
    Orbot se vydal do středu zeleného údolí , kde byl Sonic nejčastěji.
Sonica objevil  odpočívat na jabloni.
   ,, Hej Sonicu ! Pojď dolů !"zavolal Orbot.,, Proč ?"zeptal se s nechutí.
,, Protože tě chce šéf vidět , jinak ti neřekne , to co má na srdci..."odpověl Orbot.
    ,,A co má na srdci?" zeptal se Sonic a pohodlně se usadil do půlky silné větve jabloně. ,, Nevím co ti chce  říct , ale chtěl se zabít..."odpověl Orbot se zdvyženýma rukama.
    Sonic si vzdychl a skočil na zem.
Sklonil se k Orbotovi.,, Snad to nebude nová pasť nebo lest..."pověděl Sonic a rozběhl se k Eggmanovi.

"pověděl Sonic a rozběhl se k Eggmanovi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Eggmanův deník - NedokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat