Co ten Eggman zase chce ?

58 8 2
                                    

      Sonic proběhl Zeleným údolím a vzal to přes Smaragdový záliv. Moc nespěchal , ale zajímalo ho co mu chce říct...
    Nacházel se před železnými dveřmi Eggmanovy základny. Normálně by se na něj vrhla banda robotu , ale dnes ne . Dveře se otevřely . Ve dveřích stál Cubebot.
    ,, Nazdárek Sonicu. Děkujeme že si přišel ... Šéf je na tom moc zle , ani se nestará o svůj knír..."říká Cubebot. ,,Aha , tak to vypadá že sním fakt něco je..." povídá Sonic a vešel do vnitř. Cubebot zavřel dveře. Cink bum.
   ,,Cubote otevři !"začal mlátit do dveří Orbot.,,Jo, jo . Už fu nato..." odpověděl Cubebot a znovu zmáčkl tlačítko pro otevření dveří. Orbot vplul do hlavní chodby ďábelského dopěte , jestli se tomu tak dá teď říkat...
   ,,A teď k šéfovi !" zavelel Orbot . ,, Jó k šéfovi !" opakoval Cubebot a nato šli ke dveřím , které vedou k Eggmamovi.
    ,,A sedni si pak na to křeslo kousek od šéfa." řekl  Orbot.,, Proč ? Zas to bude nějaká pasť ... Že jo ?" povídá Sonic .
   ,,Emm . Tak trochu to pasť je..." přiznal Cubebot.,,Ale z té se stejně hned dostaneš..." přidal Orbot.
   ,,Hele . Ať má Eggman cokoliv za lubem , stejně jsem se k němu chtěl zítra stavit co se sním stalo , že na vesnici nic neposlal..." řekl Sonic a nato vstoupil do Eggmanovy pracovny.
     Jak mu roboti řekli , tak vedle Eggmanova křesla bylo další pro hosty. Sonic se do něho s nechutí posadil. Ruce a nohy měl v okovech, to mu však nevadilo, jelikož by je hned lehko rozbil.
   ,, Šéfe je tu Sonic ." ťukl do Eggmana Cubebot. Eggman se otočil . Vypadal fakt zle . Místo uhlazeného kníru měl pěkně rozježenej smeták.
  ,,Jsem rád že jsi přišel..." začal Eggman.,,Jojo předmluvu prosím přeskoč..." přerušil ho Sonic.
  ,,Ty seš fakt hroznej ježoure..." vzdychl si Eggman.,, Jak chceš ... Budu ti vyprávět příběh...",, Na pohádky jsem už starej..."přerušil ho znovu Sonic.,, Žádný pohádky ti vyprávět nebudu... Povím o svém spackaném životě." pokračoval Eggman.
    ,,Tak teda začni , ať se tady nenudím k smrti..." řekl Sonic. Eggman se napřímil a začal.
    ,,Byl jeden malý chlapeček a ten se jmenoval Ivo..."
   

Eggmanův deník - NedokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat