Előszó

341 55 13
                                    

Legjobb barátnőimnek, Barbinak, Fanninak és Ritának, akiknek mindig sikerül életet lehelni fáradt lelkembe.
Szeretlek titeket!

Borítóért hatalmas hálás köszönet @MrsParkRaven666  művésznőnek!

Ismertető:


Mi tesz egy élőlényt szörnyeteggé és mi teszi őt angyali teremtménnyé? Fekete, dús, fényes haj. Éles, hegyes áll, mely egyszerre ijesztő és vonzó. Ennek tetejében pedig éles, mandulavágású szemek. Seo Changbin, az ördög, akitől mindenki retteg, mióta lerugdosták a hófehér pehely felhőkről. Fekete szárnyai arról árulkodnak, hogy velejéig szörny.

Changbin sokáig húzta magányosan életét a pokol bugyraiban, azonban változtatni akar életén. Nem vágyik másra, csak arra, hogy angyal barátai visszafogadják, és ne gondoljanak többé arra, hogy ő bizony egy bukott.

Esélye adatik egy késő esti napon, egy ember fiú által arra, hogy visszatérjen a mennybe, de közel sem egyszerű. A fehér szárnyakért tennie kell, ki kell érdemelnie. Emberré kell változnia és véghezvinni a mennyben kapott küldetését.

A hét főbűn üldözi őt. Az emberek szokásai az őrületbe kergetik. Azonban Bang Chan mellette van és vezeti, tanítgatja az ördögfiókát, ki eléggé butácska a földi terepen.

Könyv kezdete: 2019. 06. 30. 11:00 

Angyalt szárnyárólWhere stories live. Discover now