الفصل الاخير

9 1 0
                                    

كامران : والدك الحقيقي مش سهيل 
تبدأ دينيز بالبكاء و تسد اذنها بيدها و تبعد و هي تبكي بحرقة و تقول كامران مش عايزة اعرف حاجة مش عايزة مش عايزة و يعانقها كامران و يقول اهدي اهدي خلاص مر مر. دينيز: مش عايزة اعرف هو مين مش عايزة اعرف حاجة عايزاك انت الوحيد الي فدنيتي و صادق معايا  و يمر اليوم الصعب هذا و تظل دينيز بجانب كامران دينيز : انت كنت عارف الموضوع دا من قد ايه كامران : من ساعت ما جينا من بودروم تنصدم دينيز لما قاله كامران انه كان يعلم و لم يخبرها و تقول : انت ازاي تكون عارف حاجة زي دي و متقوليش انا اتحملت كتير عشانك خطيبتك الي أذتني كتير و اتعرضت للاهانة بسببك و من اختك و من مامتك اتعرضت للاهانة بسببك من كل الناس و استحملت لاني عشقتك يحزن كامران لما قالته دينيز و يذهب ليجلس في مركبه في عمق البحر . تحزن دينيز و تدرك الخطأ التي قامت به مع كامران و انه هو الشخص الوحيد الذي يحبها و يحميها فالحياة تعرف دينيز مكانه و تأخذ مركب و تذهب له و تقول : كامران انا غلطت فحقك كتير بس انا محبتش غيرك و تقول و هي تبكي بحرقة و تمد له يدها و تقول ارجوك ارجوك كامران تعالى و نرجع لبيتنا ارجوك و يلتف الحبل في رجل دينيز و يقع الحديد الذي يثبت المركب ⚓ و تقع دينيز معه و  يرى كامران دينيز و هي تصرخ بأعلى صوت كامرااااااااان و تنظر له نظره لن تمحى من العقول و ينزل كامران مسرعا و تنزل دينيز لعمق البحر و هي تمد يدها لكامران و تبكي و تتشنج قدم كامران فالبحر و بكل قوته يحاول ان يمسك بها و لكن اختفت دينيز انتهت حسناء البحر بفستانها الوردي و شعرها اللامع.

ظل كامران شهور يبحث عن دينيز بسفينته بأمل انه سيراها من جديد يقف كامران و هو ممسك بسلسلة دينيز الشئ الوحيد الذي وجد و هي سلسلة نجمة البحر و ينظر كامران فالبحر و لم يجدها و يخبط يده فالسفينة و هو يصرخ  بأعلى صوت دينيز  .

لقد وصلت إلى نهاية الفصول المنشورة.

⏰ آخر تحديث: Jun 02, 2019 ⏰

أضِف هذه القصة لمكتبتك كي يصلك إشعار عن فصولها الجديدة!

نجمة البحر 🐚🌟🌊[مكتملة] حيث تعيش القصص. اكتشف الآن