Vivos

78 9 0
                                    

Vivos Grubu olarak da bilinen Vivos Robert Vicino tarafından kurulan ve gelecekteki felaketlere ve yaşamı söndüren felaketlere dayanacak şekilde tasarlanmış sertleştirilmiş yeraltı barınakları inşa etmeyi öneren California merkezli bir şirkettir Indiana’da 10.000 fit kare barınak tamamlandı ve diğerleri önerildi. Nisan 2012 itibariyle Vicino, şirketin yaklaşık 25.000 aboneye sahip olduğunu ve bunların 1000'inin bir barınakta yer almaya hak kazanan hisselerini satın aldığını söyledi.
Şuan 4 adet barınakları bulunuyor.

1. Indiana barınağı

Indiana'da bulunan ilk tamamlanan barınak Soğuk Savaş sırasında,
20 megatonluk bir nükleer bombadan neredeyse doğrudan darbeye dayanacak şekilde inşa edildi.
80 kişilik konaklama ile Indiana kompleksi tamamen tükendi. 

2. Vivos Europa One

Almanya'nın Rothensteinkentinde bulunan 250.000 metrekarelik
bir Sovyet inşa edilen fazla soğuk savaş alanını, 1000 kişiye kadar barınacak lüks bir barınağa, küçük bir hayvanat bahçesine, kültürel hazinelerin depolanmasına ve bir gene dönüştürmeyi planlıyor olası bir nesli tükenme olayından sonra bitkileri ve hayvanları yeniden oluşturma bankası. Yangın güvenliği yönetmeliklerinin tesis genelinde yangın söndürme sistemi gerektiren proje için bir sorun yaratması bekleniyordu. 

3. Vivos xPoint, Güney Dakota

2016 yılında, Vivos, eskiden Ft olarak bilinen eski bir ABD Ordusu Üssü'nü devraldı. Igloo Black Hills Mühimmat Deposu Güney Dakota’da bulunan ve ordunun 1942’de patlayıcıları ve mühimmatları depolayan askeri bir kale olarak inşa ettiği 575 beton ve çelik yeraltı sığınağı ile yapıldı. 1967'den beri, üs emekli olduğunda, temel bir sığır çiftliği olarak kullanılmıştır. Vivos 18 mil karelik kompleksi "dünyadaki en büyük özel barınak topluluğuna" dönüştürdü, çünkü 5.000 kadar insan neredeyse her türlü felaket olayı ve sonrasında hayatta kalabilecekti. Her bir sığınak, bir yıl veya daha fazla bir süre boyunca yiyecek, su, yakıt ve hijyenik kaynağı olan 24 kişiye kadar rahatça barındırma kapasitesine sahip 80 'x 26.5' dir. Bir sığınağın 99 yıllık bir kiralaması yılda 1.000 dolar, ayrıca 25.000 dolar depozito olarak ödenmiştir. Slogan şu şekilde hazırlandı: Zamanla, yalnızca hazırlananların hayatta kalacağını işaret edin.

4. Atchison Kansas barınağı

2013 yılında Vivos , eskiden ABD Ordusu'na ait Kansas'taki Atchison , 2700.000 metrekarelik eski bir kireçtaşı madeni olan Atchison Storage Facility'nin büyük bir kısmının satın alma haklarını devraldı ve bunu dönüştürmeyi planladığını açıkladı. 5.000 kişiyi barındıran “dünyanın en büyük özel yeraltı mağdur barınağı” 12 Haziran 2014’te, Vivos, Kansas jeolojistlerinin , kireçtaşının çökmesinden bir kaç kubbe çıkaran eski kireçtaşı madeninin yapısal kararlılığı konusundaki endişeleri nedeniyle Kansas projesini iptal etti .

Deep Web ve Paranormal bilgiler 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin