Lisede İlk Gün

414 27 7
                                    

Isana Karin lisede ilk gününe başlayacaktı. Bu lisenin ülkenin en iyi ikinci fen lisesi olmasıyla birlikte okula birincilikle girmişti ve kendisiyle bayağı gurur duyuyordu. Kendisinin çok zeki olduğunu biliyordu ve bununla çoğu zaman övünürdü. Karin en çok ta bu liseye eski ortaokul arkadaşıyla birlikte girdiği için mutluydu. Arkadaşı Yasha Meruva liseye 11. likle girmişti ama yinede çok akıllıydı.

Karin ve diğerleri sıradayken okula girenleri sırasıyla okuyorlardı. Müdür " 1. Isana Karin..."

Karin arkasındaki Meruva'ya döndü ve "Eveet işte bu benim!"

" 2. Osana Takashi"

Karin kendiyle övünerek sevinmeye devam ederken müdür de diğer isimleri okumaya devam ediyordu.

Şimdi ilk derslerine girmişlerdi. Karin şimdiden sınıfta çok iyi bir yer almıştı. Eski sorunlu ortaokul halinden tamamen sıyrılmıştı ve şimdiden çok popülerdi. Karin arka sıradaki Meruva'yla konuşurken yoklamadaki isimleri de kaçırmıştı.

"Osana Takashi. Burada mı?" Kimseden ses gelmedi. "Demek ilk günden gelmedi. Bir de okul ikincisi olacak."

Teneffüste Karin ve Meruva masada oturuyordu. Aniden yanlarından dağınık sarı saçlı bir oğlan geçti. Okula daha yeni gelmiş gibiydi.

"Oha..." dedi Karin.

"Ne oldu?"

"Oğlan sanki şeye benziyordu... Şeye... OLAMAZ!!

"Kime söylesenee!"

"Takashi'ye!"

"Hangi Takashi?"

"Kim olacak Osana Takashi!"

"Yoksa şu ortaokulda sevdiğin çocuk mu?

"Aynen öyle."

"O aptalın bu liseye girmesine imkan yok."

"Bilmiyorum. Evet olamaz ama oydu!"

İşte lisenin ilk gününden Karin'e iş çıkmıştı. Onun o olduğunu doğrulayıp nasıl geldiğini öğrenmesi gerekiyordu.

"Hadi ama!"

Meruva bunu kınar gibi söylemişti.

"Onu ortaokuldaki gibi takip etmeyeceksin herhalde."

Karin bir duvarın arkasına geçmiş oğlanın kim olduğunu anlamaya çalışıyordu.

"Hatırlatma şunu. Hem bu öyle bir takip değil.

O sırada Meruva çalan zili duydu.

"Üzgünüm ama oğlanı kesmeye son vermelisin. Sınıfa gitmeliyiz.

"Ben onu kesmiyorum Meruva."

Karin bakışlarını keskinleştirmişti. Şansına oğlan bir an yüzünü döndü.

"BU O!!"

Karin bunu o kadar yüksek sesle söylemişti ki oğlan ve yeni edindiği arkadaşları o tarafa bakmışlardı, sonra geri dönmüşlerdi. Hemen ardından öğretmenler zili çaldı.

"Hadi Karin!"

"Olamaz! Yine aynı okuldayız ve hayatımı mahfedecek!"

"Üzülmesene. Belki seni hatırlamıyordur bile. O senden bir yıl önce mezun oldu ve gitti."

Oğlan o tarafa doğru geliyordu. Geçerken Karin'e baktı. Ama kızgın baktı. Ve bir süre öyle bakakldıktan sonra çekip gitti.

"Sanırım unutmamış." dedi Karin ve derin bir iç çekti.

Herkes sınıfa girdikten sonra ders başladı. Karin ders başlayana kadar oğlan hakkında hiçbir şey düşünmedi. Birden hoca içeri girdi ve birini tanıtmaya başladı. İlk ders gelmeyen çocuğu. Sonra sözü oğlana bıraktı.

"Merhaba ben Osana Takashi. Okul ikincisi."

Karin birden şok oldu ve hemen Meruva'ya döndü. Meruva da ona döndü ve o da aynı yüz ifadesiyle bakıyordu. Bu kadar şaşırmalarının nedeni Takashi'nin Karin'den bir yaş büyük olmasıydı. Ama nasıl aynı sınıfta olabilirlerdi ki?

Takashi, Karin'in hemen bir sıra önüne oturdu ve arkasına dönüp

"Ne tesadüf..." dedi ve sırıtarak önüne döndü. Karin ise sadece kendini sakin tutmaya ve her an cehnneme dönebilecek lise hayatını düşünmemeye çalıştı ve sadece "Kahretsin." dedi.

KarmakarışıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin