Ses kaydı

431 12 0
                                    

Haftalar aylar geçmişti. Mehmet ve melis aralarında hiç bir sıkıntı yoktu. Mehmet melise ilgi duymaya başlamıştı. Saçı yüzü ayrı bir güzel görünüyordu. Diyarda çok büyümüştü. Yedi aylık olmuştu. Mutlulardı. Beraber iyi anlaşıyordular. Hatta mehmet eğer isterse doktorluğa dewam edebileceğini söylemişti. Melisde diyarın biraz daha büyümesini bekliyeceğini söylemişti. Mehmette doktorlıkta bayağı iyi konumdaydı. En zorlu ameliuatların altından çok kolay kalka biliyordu. Bunu melise borçluydu. Kızından yana kafası rahattı.

Melis ona çok iyi bakıyordu.
Aynı annesi gibi. Melis efsunun şalını diyarın beşiğine koymuştu. Annesinin kokusunu unutmasın diye. Zaman böyle ilerliyordu. Mehmet her zmnki gibi erken kalkmış kahvaltı yapıp çıkmıştı. Melisde diyarı doyurup altını temizlemiştir. Hava sıcak olduğu için diyarla şişme havuza gireceklerdi. Önce kendi mayosunu giydi sonrada diyara giydirip suda oynamaya başladılar. Diyar suyu çok seviyordu. Etrafa gülücük sacıyordu.

Mehmet gelmeden sudan çıkmışlardı. Diyarı mama sandalyesine koyup Mehmete yemek hazırlamaya başladı. Kızartma yapmıştı. Çay koyarken kapı çalmıştı. Diyarla beraber kapıyı açmışlardı. Mehmet kızını alıp sewmişti. Daha sonra yemek yemeye başlamışlardı. Yemek sırasında melise mesaj gelmişti. Diyar telefonu. Alıp mesaja girdi. Numarayı ve sesli mesaj di.
-tanımıyorum.
-aç bakalım önemli bir şeydir belki.
Melis mesajı açmıştı.
Mehmet biriyle konuşuyordu. Ses pek anlaşılmıyordu. Net olan ses:
-yok kardeşim kağıt üzerinde. Sevmiyorum onu. Sadece kızıma bakıyor.

Mehmt bu konuşmayı hatırlamıştı. Serkan la konuşmasıydı. Serkan mehmetin başarılarını katlanamamıştı. Böyle bişey yapmaya karar verdim. Melisin eli ayağı boşalmıştı. Mehmetin bu şekilde düşündüğünü bilmiyordu. Ama neden ki bu kadar ağırdı.

Melisin gözlerinde yaş gelmişti

-izninle, deyip odasına koştu. Hüngür hüngür ağlıyordu. Mehmet bişe diyememişti sadave serkanın bulup iyi benzetecekti. Diyarı mama masasından kaldırıp yatağına yatırdı. Melisin ağlama sesini duydukça içi burkulmuştu. Bu kız mehemte aşık oluyordu.
Mehmet serkanı bulamamıştı. Ewe de gidemezdi gitse melisin yüzüne bakamamazdı. hastahaneye geldiğinde masasında zarf vardı.
Zarfı açıp okumaya başladı.

Mektupta
Ah mehmet ah sen melisin sana iyilik ettiğini düşünüyorsun ama yanılıyorsun. Melis kendini kurtarmak için seninle evlendi. Çünkü sende önce başka biriyle ilişkisi oldu. Kız olmadığı için başka biriyle ewlenemezdi. O da seninle ewlenmeyi kabul etti.

   .             seni seven bir dost

Mehmet okudukarıına inanmıyordu.
Ya gerçekse kendini iğrenç hissediyordu.
Böyle bir şey varsa ona anlatabilirdi. Bu düşünceler ile meyhaneye geldi veiçmeye başladı.

Bu gün efsunun ailesi diyarı alacaklardı. İki gün onlarda kalacaklardı. Akşama doğru diyarda gidince melis ewde tek kalmıştı. Mehmet için yemek yapıp odasına geçti. Saat ilerlemişti ama mehmet yoktu.

Kocamın bebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin