21.bölüm

461 12 0
                                    

Nasıl mehmtin yatak odasına kadar cesaret edebilirler di. Mehmet sinirden kuduruyordu. Ewe geldiğinde melis hıökırıklar içinde ağlıyordu. Mehmet hiç bşr şey diyemedi. Sadece sarıldı.
-sana söz küm yaptıysa hesabını soracağım.

Melis duş alıp geldiğinde daha iyiydi. Mehmetle göz göze gelmeyeye çalışıyordu. Mehmet polis arkadaşını arayıp olayı izah etmişti. Araştırmaya başlanılmıştı bile. Diyar ise artık çok büyümüştü. Oturabilşyor melisin yardımı ile yürüyebiliyordu.
Doğum gününe bşr aydan az bir zaman kaldı. Kutlanıp kutlanmayacağı meçhuldu.
Nede olsa diyarın doğum günü
Efsunun ölüm yıl dönümüydü. Melis sormak istemiyordu. Ama ilerde ya diyar sorar diye de korkuyordu. Mehmet salondayken yanına geldi ve
-mehmet
-efendim cnm
-diyar kızımız artık yaşını dolduruyor. Sormak istemem ama

Mehmet sözünü kesmiştir.

-elbette kutlayacağız

-belki kutlamak istemez sin diye düşünmüştüm.

Mehmet bir yıl öncesini düşünmüştü. Ne kadarda hızlı geçmişti vakit.

-kızımız o günü  bilmeyecek.
Efsun öldü. Kızımız ya sorarsa bize neden kutlamadınız diye. Sen hazırlıkları yap tm mı
-tm, dedi ve mehmeti yanağından öptü. Artık birbirlerine alışmışlardı. Aynı odada kalıyorlardı. Aralarında o günden başk a birliktelikfe olmamıştı. O olayın üstüne 3 hafta geçmişti. Melis çok daha iyiydi. Mehemte acil Bir trjfon gelmişti. Mehmet evden çıkıp gitmişti.

Melis ise pastahaneci bir arkadaşıyla görüşmüş. Pasta işini halletmişti. Doğum günü ewde olacaktı. Mehmetin ailesi melisin ailesi efsunun ailesi gelecekti.

Organizasyon için bir arkadaşını arayınca sadece kendinin yapacağı pastalar kalmıştı. Zaten daha vardı. Bu aralar kendini halsiz hissediyordu. Beli ağrıyor. Sürekli uyumak istiyordu. İştahıda çok açılmıştı.

Mehmeti selim aramıştı. Çünkü serkan itini bulmuşlardı. Herşeyi yapan serkandı. Mehmet önce depoda bi güzel dövmüştü. Sonrada polise teslim etmişti.

Ewe geldiğinde melis Diyarla yürümeye çalışıyordu.
Melis elini bırakmıştı. Diyar ise babasına doğru paytak paytak iki adım atmış üçüncüsünde de düşmüştü. Mehmet kızını kucağıa alıp bahçeye çıktı.
-melis dondurma getirde yiyelim kzımla
-çocuğu hasta edeceksin mehmt.

-bişey olmaz annesi.

Ailecek dondurmalrını yemişlerdir. Biraz sohbet edip yatmışlardı.

Kocamın bebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin