46 8 1
                                    

DUIT yang setebal kamus dewan itu diletakkan di atas meja. Hoseok merenung duit tersebut sambil menongkatkan dagunya menggunakan kedua-dua belah tangan.

' yang ini untuk bil air , yang ini untuk bil api , yang ini untuk Suga baby , yang ini untuk omma --'

Hoseok yang sedang sibuk membahagikan duitnya itu terganggu apabila pintu pejabatnya diketuk. Dia segera meletakkan duit tersebut ke dalam laci berdekatan.

" Jimin mana?"

Tanpa salam mahupun kata-kata aluan , sugar mommy Park Jimin iaitu Sajat masuk ke dalam pejabat Hoseok. Sajat melabuhkan punggungnya ke atas kerusi berhadapan dengan Hoseok yang sedang menjelingnya tajam.

"entah. Manalah aku tahu baby kau tu." balas Hoseok malas.

Dahi Hoseok mula berkerut apabila kaki Sajat naik ke atas mejanya. Perempuan tidak berapa nak tulen itu menyelakkan sedikit kainnya , menampakkan kakinya yang Mashaallah tak tahu ini kaki ke hutan Amazon.

Mata Hoseok sejujurnya dah jadi macam The Flash. Namun , untuk menjaga hati Sajat yang seperti roti tisu mamak , Hoseok tahankan sajalah.

" Sajat , kau dah berapa hari tak cukur bulu kaki? Nanti baby Jimin kau tu tengok , tanjat dia," tegur Hoseok sambil menahan tawa daripada meletus di bibirnya.

Sajat mencebik. Tubuhnya dipeluk dan dipalingkan mukanya ke tempat lain. Merajuk .

"tak nak kawan Hoseok !" Suara nyaring Sajat yang seakan-akan perempuan itu membuatkan Hoseok diserang geli-geleman.

Nasib baik, Jimin yang baru saja melepas di tandas masuk ke dalam pejabat Hoseok untuk menghantar dokumen penting. Sajat segera berlari ke arah Jimin dan memeluk erat lelaki genit itu.

" i miss you , daddy!" bisik Sajat di telinga Jimin. Bisik dah tak macam bisik. Tulah , excited sangat Sajat ini jumpa buah hati pengarang jantung dia tu.

"daddy ? Pfft." Hoseok hanya mampu gelak di sebalik fail-fail yang bertimbun di atas meja. Karang Sajat nampak , habis dihamburnya si Hoseok bak Agust D.

♥♡♥

"baby sayang ! Come on baby sayang !"

Rena dan Hanbin , kedua-duanya melopong setelah mendengar suara Yunhyeong yang seperti terkepit . Ini mesti pengaruh program 30 minit bersama baby Jeman.

" Yunhyeong , kau okay?" tanya Hanbin. Wajah Hanbin jelas menunjukkan yang dia betul-betul risaukan Yunhyeong yang semakin buang tabiat.

Yunhyeong menarik tangan Hanbin dan membuatkan mereka menari ala-ala tango. Dia mengelus tangan Hanbin yang sekasar kertas pasir itu.

" woi , kau jangan nak gay pula eh?!" Hanbin mula panik apabila wajah Yunhyeong mendekati dirinya.

"hyung , aku rasa aku dah jatuh hati dekat Jemanlah," luah Yunhyeong.

Rena yang daripada tadi tak habis-habis makan aiskrim terus tercekik. Belakangnya dipukul dengan ganas oleh Hanbin demi mengeluarkan batang aiskrim yang tersangkut di kerongkong Rena.

"kau --- Jeman--"

Berikut merupakan kata-kata terakhir Han Rena sebelum dia pergi meninggalkan alam nyata. Hanbin menampar-nampar pipi rakan karibnya itu sambil menahan hingus yang bila-bila masa boleh mendarat ke wajah flawless Rena.

" Rena , bangunlah ! Hiks,"


Cinta si tahi hidung masin • jhsWhere stories live. Discover now