שהפגסוסים נחתו מולנו אחד מהם בצבע שחור יפהפה התקרב אל פרסי,הם עמדו אחד מול השני כאילו הם מדברים ביניהם.
"טוב בלאקג'ק אומר שהוא יכול להטיס שתיים מאיתנו וגווידו שתיים"אמר פרסי
"רגע בלאקג'ק אמר לך?"שאלתי בתדהמה
"כן אני יכול לדבר עם סוסים כי פוסידון ברא אותם"ענה פרסי ובלאקג'ק התעטש
"מה הוא אומר עכשיו?"שאלתי
"הוא רוצה תפוח"אמר פרסי "אין לי תפוח עכשיו אני ייתן לך גזר"אמר פרסי לפגסוס
פרסי נתן לו גזר ואז עלינו על הפגסוסים והמראנו לשמיים חיבקתי את המותניים של פרסי והטיסה הייתי נהדרת,ראיתי פגסוסים במחנה אבל בחיים לא יצא לי לטוס עליהם.
"וואי זה אדירררר" צעקתי
"פעם ראשונה שלך?"ניחש פרסי
"כן זה מדהים"אמרתי
הסתכלתי למטה וראיתי את ג'קסונוויל דאינו מעל שמורת טבע והפגסוס קיפל כנפיים וצנח במהירות למטה חשבתי נימעך על המדרכה אבל בשניה האחרונה הוא פתח כנפיים ודאה כמה מטרים מעל האדמה ונחת.
"הוא אוהב לעשות את זה לכל מי שזו הפעם הראשונה שלו" צחק פרסי
"טוב לדעת"אמרתי עדיין מבוהלת
אנבת' וסקוט נחתו לידנו "זה המקדש שראית אנבת'?"שאלתי והצבעתי על מבנה עם עמודים יווניים שנראה כמו מוזיאון.
"כן זה אותו מקדש"ענתה אנבת' "אבל אני לא רואה את השלט"הוסיפה אנבת'
"זו בטוח מלכודת" אמר פרסי
"טוב אין מה לעשות חייבים להיכנס בכל זאת"אמרה אנבת'
ירדנו מהפגסוסים פרסי ליטף את בלאקג'ק ואמר לו משהו ושני הפגסוסים עפו אל שמי הצהריים,נכנסנו לתוך המקדש ולא היה שם אף אחד זה היה יותר מידי חשוד.
"אולי כדי שנתפצל אני אלך עם אלכס ואתה תלך עם סקוט"אמרה אנבת'
אני ואנבת' פנינו שמאלה והבנים פנו ימינה חיפשתי סימנים למפלצות אבל לא ראיתי שום דבר.
"שמעת את זה?"שאלה אנבת'
"לא שמעתי שום דבר"אמרתי
"תישארי פה אני שניה חוזרת"אמרה אנבת'
"אבל עדיף שנישאר ביחד" אמרתי אבל אנבת' כבר נעלמה בפניה.
ואז פתאום ראיתי את פרסי חולף במסדרון אבל סקוט לא היה איתו והוא לא שם לב אליי.
"אלכס,תיזהרי מאחורייך"צעק פרסי למסדרון מולו ורץ לשם
"פרסי אני פה" אמרתי ורצתי אחריו,
נכנסתי למסדרון וראיתי את פרסי עומד במקום ומאחוריו באה המפלצת והוא לא שם לב אליה הוצאתי את קרן השפע שאפרודיטה נתנה לי וריססתי את המפלצת בפירות והיא התאדתה בשניה ופרסי התפוגג והבנתי שזו הייתה אשליה, פתאום חטפתי מכה מאחורה והכול החשיך.
YOU ARE READING
THE Curse of Oblivion
Adventureאחרי שניצחו את קרונוס פרסי ואנבת' מצפים לקצת מנוחה ולדייטים אבל מחכה להם הפתעה שלא ישכחו. נבואה חדשה,חצויים חדשים,אויבים חזקים, הסיפור הזה היה הראשון שלי, אחריות הקורא בלבד אם יסבול מהכתיבה הגרועה שבסיפור.