Bylo to pár dni později co Jeongguk nemohl usedět na zadku, pořád se ošívajíc, až konečně vzal do ruky svůj mobil. Měl rád pauzy, v tomhle nátlaku a únavy vždycky uvítá, když si může na chvíli odpočinout ve svém pokoji a hlavně ve své vlastní posteli místo těch škrábavých a tvrdých matraci v hotelech, kde museli často přespávat, ale v momentě kdy si dostatečně odpočine a nabyde všechnu ztracenou energii, neví co má dělat a čas se mu táhne strašně dlouho.
To: Tae🐾
overwatch?
Položil mobil na skříň vedle postele a už poněkolikáté se překroutil na měkké matraci. Měl pocit, že jeho pokoj se mu vysmívá přímo do tváře, když v něm ležel sám. Nemohl slyšet ničí dech ani cítit teplo dalšího člověka a I když jich bydlelo všech 7 v jednom domě, kvůli zvukotěsným stěnám nemohl slyšet žádný další život.
Všechno se začalo už před lety, kdy ještě jako malý klučina s velkými sny měl svůj debut s dalšími členy bts pod společnosti big hit. Tehdy si nikdo nemyslel, že by to mohli dotáhnout tak daleko. Kdyby mu to někdo před těmi lety řekl, uznal by ho za blázna, i snít o tom se mu zdálo hloupé. A najednou jediné co si přál bylo zase být tím obyčejným chlapcem s velkými sny, jakým byl před více jak 6 lety.
Jeho myšlenky přerušilo otevírání dveří. Taehyung vešel do pokoje v bílým na něj až moc velkým tričku a šedých teplácích. Jeho tvář vypadala unaveně a on sám hned co zavřel za sebou dveře,hodil sebou na postel vedle mladšího.
,,Jeonggukiee," protáhl jeho jméno a otočil hlavu na stranu aby mohl vidět bruneta, který se protahoval, přičemž se mu vyhrnulo tričko.
,,Hm?"
Taehyung o to místo zavadil pohledem déle, než by měl.
,,Víš co jsem dneska dělal?" pronesl a podíval se do jeho tváře. Jeongguk protřel své oči pěstmi. aby zahnal únavu a pokroutil hlavou.
,,Vůbec nic."
Jeongguk se usmál a velkými očima se díval na tvář staršího, která vypadal tak uvolněně, že se i on sám cítil vedle něj klidně. Měl pocit, že jeho srdce vynechalo jeden úder, kdy se na něj Taehyung položil s levým licem přitisknutým k hrudníku, rukami ho těsně objal kolem jeho boku, a nohy položil každou na jednu stranu. Přivinul se k němu jako medvídek. Jeongguka to překvapilo, jelikož starší poslední dobou se spíš stranil jakýchkoliv dotyku.
,,Tae?"
,,Jenom chvilku. Už dlouho jsem nikoho neobjal. Chybí mi objetí."
Jakby se mohl zrovna Jeongguk bránit jeho blízkosti. On sám ho objal kolem pasu a jednou rukou začal hladit po zádech. Tahle situace mu strašně připomínala je všechny ještě když začínali jako skupina. Tehdy byli otevření ke všem dotykům a nebránili se objímání či vyznáváni všeho co měli na srdci. Jeongguk sám neví co se stalo, ale čím byli starší, tím víc jím to přišlo nevhodné, nejspíš kvůli touze po mnohem bližších a intimnějších dotecích, které sami sobě nemohli dát a tím víc své emoce utlačovali v sobě. Protože mimo to, že jsou všichni muži, po tolika letech společného života, začali, i když neradi, cítit jistou touhu a sympatii k sobě navzájem, jelikož neměli jinou možnost, aby poznat někoho jiného a zamilovat se. Výrůstali spolu, měnili se díky sobě navzájem společně si prožili úplné dno, kdy vyškrábat se se zdálo zcela nemožné a spolu sahali hvězd a ochutili euforii. Oni nebyli jen přátele. Slovo rodina jim taky občas přišla nevhodná, ale konec konců, tímhle slovem se nazývali. A mimo všechno pořád byli lidmi, kteří mají své potřeby.
To je děsilo natolik, že raději si začali držet odstup. Tak nějak to vycítili všichni. Každý ve svém čase ale i tak se všem vytvořilo zachránne tlačítko stop.
,,Strašně rychle ti bije srdce," pronesl Kim po pár minutách ticha, kdy oba jen leželi a užívali si svou blízkost.
Mladší zhluboka polkl.
,,To se ti jenom zdá."
Taehyung nevědomky začal prsty hladit boky mladšího, na co ten zkameněl. Bylo to jen obyčejné hlazení, ale Jeon nepotřeboval hodně na to, aby začal něco cítit. Tae sjel rukou k lemu trička a následně se dotkl jeho nahé pokožky v pasu. Jeho prsty byly chladné co v kontrastu s teplou pokožkou bruneta vysílalo příjemné vibrace do Jeonggukova těla. Mladší si nebyl jistý, co přesně se děje a proč se cítí tak jak se cítí, ale nejhorší bylo, že jeho hormony začaly reagovat.
,,Tae?"
Starší na jeho oslovení nereagoval a místo toho svou rukou přejel výš a začal hladit jeho lehce vystávající žebra, vyhrnují mu tričko ještě víc. Jeon to chtěl zastavit, ale zároveň věděl, že kdyby to udělal, litoval by toho. Kdo ví, kdy zase bude mít možnost pocítit takový nával emoci, jako mohl zrovna teď. Jelikož i když tyhle emoce byly pro něj úplně cizí, dávaly mu malou dávku vzrušení, kterou nikdy neměl opravdu možnost doznat s nějakým člověkem. Silně tiskl k sobě rty, aby z nich nevyšel ani jeden divný zvuk či jekot, až se nakonec Taehyung zavrtěl tak, že pocítil tlak nebezpečně nízko.
,,Tae!" vyjekl, aby mu dal znát, že ma přestat, co starší okamžitě udělal.
,,Jsi nějaký roztřepaný, nejsi nemocný?" Kim zdvihl hlavu aby mohl vidět jeho tvář, která byla načervenalá. Jeongguk si nebyl jistý, jestli blondýn jen blafuje, utahuje si z něj, nebo opravdu nevěděl, že reagoval právě na jeho pohyby.
,,Počkej nemáš horečku?" Kim se zdvihl a místo toho se mu posadil na břicho a přiložil ruku na čelo. Brunet věděl, že ještě větší blízkost nezvládne. ,,Vždyť úplně hoříš!" vyjekl a Jeongguk rychle shodil ze sebe staršího vedle do peřin a postavil se na rovné nohy.
,,Jsem v pohodě," řekl mezi nádechy.
,,Ale--"
,,Měli jsme hrát overwatch. Ano, rozhodně půjdeme hrát overwatch."
V tom momentě byl opravdu rád, že v pokoji bylo už šero a tak nemohl Taehyung vidět nic víc než jen jeho červené tváře. Jeongguk na moment zavřel oči a představil si ty nejnechutnější věci, aby se jeho dočasná touha zmenšila do minimum. Teprve pak přisunul další židli k počítači, posadil se na tu svou a zapnul hru. Taehyung se trochu nejistě posadil vedle něj.
,,Víš, že gdyby ses necítil dobře nebo cokoliv tak můžeš--"
,,Vím," usmál se co nejupřímněji to šlo a vydechl všechen vzduch ze svých plic. ,,A teď se připrav, protože teď se nebudeš cítit dobře ty, až tě porazím."
Taehyung se rozhodl pomlčet o tom, že věděl, na co tak reagovalo tělo mladšího. Co horší, to jeho taky nezůstalo klidné, jenom při pohledu na něj.
,,To si jenom myslíš."
ČTEŠ
mi casa |taekook|
FanfictionV momentě, kdy se za mladou skupinou zatáhne opona, je všechno jinak. Hlavně je tam všudepřítomná odbíjející se echem samota, kterou každý zvládá jinak. Jeongguk tu svou léči nejen přítomností, ale hlavně doteky Taehyunga. top!jk smut|angst|fluff