Witamy serdecznie na nowym portalu plotarskim, który, dzień w dzień, zyskuje coraz to większą popularność. Dziękujemy wszystkim naszym czytelnikom i na dzisiaj przygotowaliśmy dla was niezłą bombę!
Jak wiadomo, sławny miliarder - Tony Stark - niedawno zszedł się ze swoją dawną ukochaną, panną Pepper Potts. Jak twierdzi sam Iron Man, panna Potts nie miała nic wspólnego z jego rozstaniem ze Stephenem Strange'm, ale, przepraszam bardzo, czy ktoś w to wierzy?
A przechodząc już do sedna sprawy.
Kilka dni temu udało nam się zrobić pannie Potts zdjęcie na którym (nie chcąc obrazić panny Pepper) wygląda nieco inaczej niż zazwyczaj. Mamy oczywiście na myśli to iż pannie Potts przybyło trochę kilogramów. Spójrzcie na zdjęcie:
Jednak czy aby na pewno to wina niezdrowego jedzenia, a może coś zupełnie innego?
Tutaj, zdjęcie z wczoraj:
Panna Potts ma wyraźnie zaokrąglony brzuszek. Zła dieta, a może jednak... Ciąża?
Czy właśnie oczekujemy narodzin pierwszego potomka Tony'ego Starka? Byłaby to nie lada niespodzianka, zważając na to iż kilka lat wcześniej, pan Stark zarzekał się, że nigdy nie chce mieć dzieci.
Ale ludzie się zmieniają, prawda?
Co o tym sądzicie? Piszcie nam w komentarzach!
Pozdrawiamy serdecznie i do zobaczenia w kolejnym wydaniu! Miejmy nadzieję, że dowiemy się czegoś więcej na temat rzekomej ciąży panny Potts!
J.R.
______________________________________
a więc tak (nIe ZaCzYnA sIę ZdAnIa Od A wIęC XD)
teraz dodam rozdziały do 147, a wieczorem 3 ostatnie, ponieważ pod jednym z rozdziałów potrzebuję waszej aktywności, żeby dokończyć jeden z nich.
miłego! 💛💛
CZYTASZ
i love you 3000 || marvel instagram
Humorgdzie clint adoptuje wszystko, co się rusza, sam wyrywa wakandyjskiego króla, a peter i shuri to po prostu dwie urocze kluseczki.