"Jsem holka z farmy, vím, že můžete zasít a udělat všechno správně, ale poslední slovo má počasí. Přírodní síly jsou mocnější než my, nedají se ovládat.
...
To je kletba!"
"Ne, mohlo nám to ublížit."
"Haha."
"Co kdybych přestal vinit svět, že mi nechce dát co chci a sám si to vzal."
"To zní dost rozumně-"
*kiss*...
Táta mi jednou vysvětlovat jak vzniká dokonalá bouře, že se v jednu chvíli spojí několik neškodných okolností a výsledkem je katastrofa.
Kdyby nebylo korálku. Kdybych tančila první, nebo poslední, nebo vůbec. Kdybych neměla páteř už jednou poraněnou. Je vážně jedno jestli tomu říkáte náhoda, smůla, osud. Všechno a nic od sebe dělí jedno slůvko. Kdyby, kdyby, kdyby.
...
"Vůbec jsem nespala."
"Smlouvy bohužel musíme podepsat dnes, takže tohle je poslední příležitost."
"A co Tara, jak s ní mám soupeřit, když v sobě neumím najít ani..."
"Tančete z jiného důvodu."
("Jste tanečnice, tak tančete.")...
"Změny často přicházejí postupně, po krůčcích tak malých, že si jich ani nevšimnete. Ale jsou i jiné případy. Nečekané zásadní zlomy, které vás nadobro změní. A v tom zlomku vteřiny, kdy vrhnete kostky, kdy zoufale toužíte po tom, aby to dopadlo dobře, kdy budoucnost váhá na hraně... Má cenu prosit? Smlouvat? Žádat? Modlit se? Vyhrožovat?
Bojovat nebo to vzdát?
Teprve na hraně člověk pozná, čím je a co dokáže."...
"Chci ti říct, že i když se dějou zlý věci, nenechej se zdeptat. Nesmí tě to změnit."
...
"Na akademii jsem šla, abych se stala co nejlepší baletkou, a odnesla jsem si odvahu zastavit a zamyslet se nad prázdnou stránkou, nad další cestou, mít velké sny, neomezovat se, dát prostor i novým snům. Nečekaným snům. Protože cílem nebylo, splnit si sen, ale mít ho a dát mu všechno.
Je to zvláštní, nemám ponětí co bude dál. Ale už se těším až si najdu vlastní cestu, jak dát všemu smysl. Jako Sami. Tohle místo by se mu líbilo. Místo, kde může kdokoli snít a tančit. A tímto studio oficiálně otvírám."
"Když jsem byla malá, vůbec mi nedocházelo, co je to gravitace a má bujná fantasie mě přivedla do pěkného maléru. Ale pak jednou přišel okamžik, kdy se zastavil čas a já všechno pochopila. Od té doby vím, že v nějakém jiném životě bych dovedla létat, a proto v tomhle životě tančím."
...
Děkuji všem čtenářům,
našli jste se v některých slovech? Pomohl vám nějaká věta si utřídit myšlenky nebo najít nový úhel pohledu?
Budu moc ráda, když překonáte strach a napíšete mi o tom. Ráda si váš příběh přečtu.
Ari
ČTEŠ
Taneční akademie
Random"Heslem akademie by mohlo být: tvař se, že všechno umíš." Tak tady se tak tvářit nemusíte. Ale můžete. Můžete se cítit jak chcete. Můžete cítit všechno, a nebo klidně nic. Protože občas... na tom nezáleží. Pojďme spolu tančit... Ari*