1x04
"Pas de deux. Dvě těla. Jedna duše. Chlapec a dívka spolu tančí a přitom prožívají stejné pocity."
2x08
"Nejslavnějším partnerem Margot Fonteynová byl Rudolf Nurejev. Když se seznámili, neměli navenek nic společného, ale když tančili spolu jakoby byli jedno tělo, jedna suše. Ale magie mezi Fonteynovou a Nurejevem se nedá oznámkovat. Dohromady ty dva spojovalo němé porozumění. A jak se jednou vytvořilo, nedalo se přetrhnout.Fonteynová i Nurejev tančili i s jinými lidmi, neměli s nimi stejné spojení, ale každé bylo svým způsobem úžasné. V tom je krása pas de deux. Všechno neleží jen na vás. Pokud je pouto dost silné, tak i když tančíte sólo, víte, že nejste sami.
Když si s někým vytvoříte pouto, je ze všeho nejtěžší nechat ho jít, a jen doufat, že k vám zase najde cestu zpátky. "
2x18
"V pas de deux (padedé) míváme cvičení důvěry, což je smutné, protože kdyby byla důvěra daná, nebyla by potřeba ji cvičit. Člověk by lidem věřil a byl by schopen vždycky říkat pravdu. V pas de deux vám v důvěře partnerovi obvykle překáží strach, zvlášť pokud vás předtím opustil. Pak vám brání špatná zkušenost.Když jsem si zlomila páteř byla velká pravděpodobnost, že se nevyléčí, a malá pravděpodobnost, že ta kost bude silnější než dřív. Pak křachlo ještě něco a štěstí nejspíš stálo při mě, protože už nemám nejlepší kamarádku. Mám něco silnějšího – sestru, které bych svěřila vlastní život. Myslím že proto děláme cvičení důvěry. Protože většinou není problém jen v tom druhém.
Nejtěžší na pas de deux je věřit sobě, že dokážeme dát někomu důvěru. Potřebujete někoho, kdo vás ukotví, kdo ve vás věří, abyste mohli být výjimeční."
ČTEŠ
Taneční akademie
Acak"Heslem akademie by mohlo být: tvař se, že všechno umíš." Tak tady se tak tvářit nemusíte. Ale můžete. Můžete se cítit jak chcete. Můžete cítit všechno, a nebo klidně nic. Protože občas... na tom nezáleží. Pojďme spolu tančit... Ari*