3

329 6 2
                                    

'Liv kom je we gaan naar 't internaat!'
Roept m'n moeder.
O ja trouwens ik mag m'n vader meer dan m'n moeder.
Ik loop naar beneden alles van mij stond nog beneden.
'Liv ik en papa hebben nog een paar cadeautjes.'
Gaan ze me omkopen.
En ja hoor ik krijg een nieuwe laptop, telefoon, air pods, tablet, 4G hoger bundel 70G per maand.
(Weet niet eens of bestaat waarschijnlijk niet😂)
En veel nieuwe accessoire, maar ze komen niet in de buurt van die van Liz en nog €10.000 en ze zeiden dat m'n maandelijkse bedrag 10.000 is waar halen ze 't geld vandaan?!
Ik zeg bedankt en knuffel ze en ik loop naar de auto.

Na zo'n kwartier komen we er aan.
Ik stap uit met m'n koffer en loop naar de deur ik zie uniforms bleh.
M'n moeder en vader lopen achter me ik ga gewoon naar de balie.
'Hoi ik ben Liv.'
M'n moeder neemt 't nu over van me

'Hallo mevrouw mijn dochter Liz Williams wilt graag haar spullen ophalen.'
'Hoi mevrouw Williams hè ik zou eens kijken. Kamer 149 met Isabella ik zou d'r even omroepen om te komen. En je boeken hierzo en je rooster die blijft 't hele jaar 't zelfde alleen niet met uitvallende lessen, 'Isabella macoi graag melden bij de receptie.'

En toen zat de vrouw weer in haar computer ik schat haar rond de 40.
Ik pak mijn boeken alvast wat er zoiezo al 10 zijn en m'n schema en een boekje met info.

Paar minuten later komt een meisje van 16 op ons af waarschijnlijk is dat Isabella.
Ze geeft m'n ouders een hand, 'Isabella mcoi.'
En dan geeft ze mij een hand.
'Ik ben Isabella en ik ga jouw rondleiden maar eerst deze spullen naar je kamer.'
Ik zeg gedag tegen m'n moeder en vader en loop met Bella mee haar bijnaam.

'Je kwam toch uit Nederland?'
Ik knik.
'Wat doe je hier dan?'
'Lang verhaal kort ouders werk ik perse mee vrienden weg.'
Ze knikt, 'hier is ons appartement.'
'Apartement?'
'Ja, dat is 't eerder dan een slaapkamer.'
Ze doet de deur open en laat mij voor gaan inderdaad 't is eerder een appartement dan een slaapkamer.

Woonkamer

Woonkamer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Eetruimte

Eetruimte

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Badkamer

Badkamer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Problems And More ProblemsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu