Se uită în oglindă fără să înțeleagă nimic, avea sânge la tâmplă dar cea ce o neliniștea foarte tare era faptul că nu vedea nici o zârietură în locul respectiv.
- Nu mai înțeleg nimic! gândi fata când se uită la cartea pe care o puse pe un dulăpior de lângă chiuvetă.
Se duse spre ia şi o luă în mână şi încercă so deschidă dar fu întreruptă brusc de o bătaie în uşă.
După ce ascunse cartea Ionela se întreptă cu paşi înceți spre uşă.
- Ionela! o strigă un angajat al vilei,
bunica dumneavoastră vă aşteaptă în salonul principal.
- Asta nui de bine! cum de sa întors aşa repede? Ionela era dea dreptul panicată, mai ales că se simțea vinovată că practic furase cartea bunici ei şi să nu mai spunem de pumnalul ăla ciudat care încă îl avea la ea.
După ce se schimbă şi își spălă fruntea de sânge coborâ jos find întâmpinată de inpunătoarea prezență a bunici ei.
- Hai în bibliotecă! îi spuse brusc aceasta după ce analiză fata cu un aer dezamăgit.
Drumul până în bibliotecă fu scurt şi însoțit de o linişte mormântală întreruptă din când în când de paşi fetei şi a celor două gărzi. Paşi bunici ei nu se auzeau, niciodată nu se auzeau.
După ce ajunseră în bibliotecă bunica ei făcu ceva ce o uimi pe fată.
- Puteți pleca! Le spuse ea brusc celor două gărzi.
- Dar doamnă! începu unul dintre ei destul de inpacientat.
- Să nu aud nici un dar, afară! Spune cu o voce de ghiață Izabela.
După ce ieşiră morocănoși Isabela se duse spre un birou mare care era lângă şemineul biblioteci și îi făcu semn fetei să se aşeze în fața ei.
- Am auzit câteva lucruri neplăcute de la dădaca ta imediat ce am venit, ai ceva de zis în apărarea ta? O loă din scurt pe fată fără a mai face o introducere.
- Nu bunico! Spuse fată uitânduse în jos ca să nu i se vadă furia, scorpionul ăla înpiedicat ma pârât ce femeie nesuferită o să mă răzbun eu pe ea! îşi promise în gând ea.
- Atunci nu cred co să te surprindă să afli că vei fi pedepsită o lună.
- Ce. . . Țipă fata revoltată uitând cu totul de maniere. Dar nui corect ea când vine beată mangă şi începe să cânte ca o nebună prin casă nui mai zici nimic.
- AJUNGE! CUM ÎȚI PERMIȚI SĂ VORBEŞTI AŞA DESPRE GARDIANUL TĂU!? începu să țipe deodată bunica ei făcândo să se pună automat din nou pe scaun.
- Ss scuze eu....
- Să nu începi cu scuzele continuă Izabela mai calmă şi vreau sămi înapoiezi cea ce ai... Izabela fu întreruptă de un bubuit asurzitor ce venea din grădină.
Ionela panicată dar şi în acelaşi timp curioasă se îndreptă spre geamul care era îndreptat spre grădină dar fu oprită de bunica ei care era extrem de palidă.
- Ce se întâmplă întrebă fata consternată că nu putea vedea ce provocase explozia, mai ales că acum pe geam se vedeau rotocoale de fum negru cu mici sclipiri roşi.
- Sunt aici! Asta e inposibil miam loat toate măsurile de precauție doar dacă....
- Bunico, despre ce tot vorbeşti cine au venit? Ce se întâmplă? ...
Sumedenia de întrebări nu sar fi oprit dacă nu sar fi auzit un strigăt de groază din curte care era combinat cu multă suferință urmat de multe mârâituri şi urlete ne mai auzite de fată până acum.
- Fi foarte atentă Ionela că no să mă repet şi e foarte inportant să faci întocmai cum îți spun! Ai înțeles?
- Da spuse în şoaptă fata care devenea din ce în ce mai panicată, acum auzinduse mai multe bubuituri şi oameni care se luptau şi cel mai rău sunetele se auzeau din interior.
-Foarte bine! Orice ai vedea să nu țipi, îi enervezi mai tare defapt evită pe cât posibil contactul vizual asta le stârnește şi mai tare apetitul pentru sânge, să numi dai drumul la mână orce sar întâmpla şi cel mai inportant să faci absolut tot ceți zic fără să pui întrebări încheie Isabela punând mâna pe clanța uşi, eşti gata? Îşi întrebă nepoata înainte să deschidă uşă.
Ionela nu mai apucă să răspundă că bunica ei deschise brusc uşa lundo la fugă trăgânduşi nepoata după ea.
Ionela era dea dreptul terifiată holul care ducea spre ieşirea din spate era plin de sânge cu mici smocuri de blană negre pe alocuri făcândule pe cele două să alunece din când în când.
- Bunico, ce se întâmplă? întrebă fata brusc ne mai putânduse abține.
Când Izabela se întoarse să îi spună fetei să tacă încremeni pe loc uitânduse cu groază la creatura din spatele acesteia care se repezea cu o viteză surprinzătoare find gata săi sfâșie spatele nepoatei ei aşa că fără să mai stea pe gânduri ridică mâna şi spuse prima formulă care îi veni în minte
- pe toată lava din univers eu acum pe loc trupul țil incendiez după ce spuse asta îndreptă mâna liberă spre creatură care lă instant foc scoțând niște sunete oribile
Ionela încremeni uitânduse la cea mai rămas din bestia care fusese cât pe ce so omoare, nu mai văzuse aşa ceva creatura semăna cu o hienă mare cu blana foarte scurtă botul turtit aproape ca la oameni dinți după cum observă la maxilarul încă fumegând foarte ascuțiți şi cel mai ciudat era că atunci când a atacat stătea pe labele din spate ca oameni dar nu văzu prea bine dacă era chiar aşa sau ea la văzut doar când era pe punctul să sară
- Haide începu so tragă din nou de mână bunica ei ducândo afară
Fata era complet în şoc aşa că nu mai avusese nici o reacție când văzu dedezastrul de afară angajați vilei erau înto luptă de viață şi moarte cu niște creaturi la fel ca cea care le atacase pe hol doar că ăstea erau mai mari cu ghiare la labe mai mari dantura la fel de inpresionantă şi cea ce o uimi mai mult pe fată era că creaturile chiar dacă aveau construcția canină umblau ca oameni pe două picoare find un pic cocoțate din cauza coloanei prea lungi şi picoarelor prea scurte.
Isabela pe tot parcursul luptei o feri pe fată de orce atacator doborândui destul de uşor cu mingile ei de foc până când nu mai rămase nici unul
- Poți să te calmezi acum nu mai e nici un pericol încercă so calmeze pe nepoata ei dar văzu brusc negru şi căzu la pământ.
Ionela îi scăpă mâna bunici ei şi începu să meargă cu spatele îndepărtânduse de silueta în negru care apăruse brusc în spatele lor.
Silueta avea un glob identic ca al bunici ei doar culoarea find altfel de un roşu sângeriu, şi fără să stea pe gânduri atacatorul mascat aruncă globul spre bunica ei țipând ceva ciudat pe o lombă pe care fata na mai auzito forțândo pe aceasta să sară între bunica ei şi pericolul iminent.
CITEȘTI
cele două lumi
Teen FictionViața unei fete date peste cap de secretele şocante care o înconjuară