darling, this letter is for you

348 56 17
                                    

--

6. Bölüm

Darling;


Merak ediyorum, senin sesinin benim kulaklarımda hâlâ yankılandığı gibi, senin hâlâ anılarımda öylece yerini koruduğun gibi, ben de sende duruyor muyum?

Darling, özledim.

Uzaktan seni gördüğümde ismini bağırarak sana koşmayı özledim. Arkadaşlarının yanına gittiğimizde sürekli elimi tutup, beni gösterip sevgilin olduğumu söylemeni özledim.

Darling, özledim.

Bana sarılmanı özledim. Suga olduğunu ögrendiğim zaman bana sarılarak, benim için yaptığın şarkıyı söylemeni özledim. Verdiğin küçük yer altı konserlerinde seni gururla izlemeyi özledim. Bana bakarak Darling'i söylemeni özledim.

Darling, özledim.

Gece yarılarına kadar seninle konuşmayı özledim. Sesin eşliğinde uykuya dalmayı özledim. Birlikte film izlemeyi ve sonra konuşmayı özledim. Aylık yaptığımız film listesini düzenli olarak bitirmeyi özledim. Birlikte şarkı listeleri yapmayı, keşfettiğimiz şarkıları birbirimize söylemeyi özledim.

Darling, özledim.

Her doktora gidişimde benimle birlikte gelişini özledim. Sürekli güzel olduğumu söylemeni özledim. O son olaydan sonra psikologa beraber gittiğimizde, senden aldığım o gücü özledim. Sosyofobiyi, insomniayı ve takıntılarımı yenebilmem için çabalarken bana gösterdiğin ilgiyi özledim.

Tabağıma yemeğinden koymanı özledim. Hepsi bitecek diye şakadan kızarken kullandığın ses tonunu özledim. Annenin ölmesine rağmen her sabah sandviçleri kendi ellerinle yapıp gülerek getirecek kadar beni sevmeni özledim.

Darling, özledim.

Birlikte parka gitmeyi özledim. Ajancılık oynamayı özledim. Gülmekten yanaklarımızın ağrımasını özledim.

Gülüşünü özledim. Her güldüğünde kalbimin sıkışmasını özledim. Elimi tutmanı özledim. Tartışacağımızı hissettiğimizde el ele tutuşup sakinleşmeye çalışmamızı özledim. Birlikte yürüyüş yapmayı özledim. Hep özenip de yapamadığım, gitar-piyano türü şeyleri bana öğretmeni özledim. Sana Darling demeyi özledim. Bana Darling demeni özledim.

Darling.. Ben seninle geçirdiğim her anı, her şeyi özledim ama, taşındığınız günü hiç özlemedim.

O günden hep nefret ettim.

Hâlâ bekliyorum biliyor musun? Aramanı bekliyorum. Mesaj atmanı bekliyorum. Hâlâ bana bir mektup göndermeni bekliyorum.

2 sene oldu..

Üniversite için şehir dışına gideceğim. Her yeri sen olan bu şehirden artık gideceğim.

Büyüdüm, Darling. Artık 18 yaşındayım, ve, bazı şeylerin üstesinden gelebiliyorum. Sesimi çıkarabiliyorum. Kızacaksın belki bana biliyorum ama, sen bana hiç mesaj atmayınca, beni beğenmediğini ve sırf üzülmeyeyim diye birlikte olduğunu düşündüm. Ve, iptal ettirdiğim doktorlara tekrar gittim.. İstediğim gibi yaptırdım her şeyi.

Biliyor musun? Bir sürü çıkma teklifi aldım ama, senden önce hayatıma kimseyi almadığım gibi, senden sonra da kimseyi almadım.

Artık üniversiteye gidiyorum ve hâlâ umut ediyorum Darling. Seninle tekrar karşılaşmak istiyorum ve bu sefer, sadece ben sevmeyeceğim. Sen de beni çok seveceksin.

Gönderdiğim bu e-postalar sana ulaşıyor mu bilmiyorum. Cevap vermiyorsun. Ama ben hâlâ hayatımda neler olduğunu sana anlatmaya devam edeceğim, çünkü seni çok seviyorum.

Darling, artık hiç şarkı yayımlamıyorsun. Yasıyorsun biliyorum, hissediyorum. Sadece, ne oldu bilmiyorum, bu beni endişelendiriyor.

Ve..

Umarım, hâlâ benimsindir.

--

Darling | Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin