Het "Midnight Game" is een oud heidense ritueel, voornamelijk gebruikt als straf voor degenen die de wetten van de heidense religie in kwestie hebben overtreden.
Hoewel het vooral werd gebruikt als een angstaanjagende tactiek om de goden niet ongehoorzaam te zijn, is er nog steeds een zeer bestaande kans op de dood voor degenen die het Middernachtspel spelen.
Er is een nog hogere kans op permanente mentale littekens. Het wordt ten zeerste aanbevolen dat u HET MIDDERNACHTSPEL NIET SPEELT.
Echter, voor die paar sensatiezoekers op zoek naar haast, of voor diegenen die zich verdiepen in obscure occulte rituelen, dit zijn eenvoudige instructies over hoe te spelen. Doe dit op eigen risico ...
•Draai NOOIT één van de lichten aan tijdens Midnight Game.
•Gebruik NOOIT een zaklantaarn tijdens de Midnight Game.
•Ga NIET slapen tijdens de Midnight Game.
•Probeer NIET om het bloed van iemand anders op uw naam te gebruiken.
•Gebruik GEEN aansteker als vervanging voor een kaars. Het zal niet werken.
•EN ZEKER NIET om de Midnight Man op ENIGE MANIER te provoceren.
•Zelfs als het spel voorbij is, zal hij je altijd in de gaten houden ...
Vereisten:
Het moet precies 12:00 AM zijn wanneer je begint met het uitvoeren van het ritueel. Anders zal het niet werken.Materialen:
Je hebt een kaars, een stuk papier, een schrijfinstrument, lucifers of een aansteker, zout, een houten deur en ten minste één druppel van je eigen bloed nodig. Als je met meerdere mensen speelt, hebben ze hun eigen van de bovengenoemde materialen nodig en moeten ze de onderstaande stappen dienovereenkomstig uitvoeren.STAP 1:
Schrijf uw volledige naam (eerste, middelste en laatste) op het vel papier. Leg ten minste één druppel bloed op het papier. Laat het in het papier weken.STAP 2:
Doe alle lichten uit op de plek waar je dit doet. Ga naar je houten deur en plaats het papier met je naam erop voor de deur. Nu, haal de kaars eruit en steek hem aan. Plaats het op het papier.STAP 3:
Klop tweeëntwintig keer op de deur. Het uur moet om 12:00 uur zijn bij de laatste klop. Open vervolgens de deur, blaas de kaars uit en sluit de deur. Je hebt net toegestaan dat de "Middernachtman" je huis binnengaat.STAP 4:
Onmiddellijk uw kaars opnieuw aansteken.
Dit is waar het spel begint. Je moet nu op de loer liggen rond je nu volledig donkere huis, met de brandende kaars in je hand. Je doel is om de Midnight Man ten koste van alles te vermijden, tot 03.33 uur. Mocht je kaars ooit uitgaan, dan betekent dat dat de Midnight Man bij je in de buurt is. Je moet je kaars in de volgende tien seconden opnieuw aansteken.
Als je dit niet lukt, moet je jezelf onmiddellijk omringen met een cirkel van zout. Als je in beide acties niet succesvol bent, zal de Midnight Man een hallucinatie van je grootste angst creëren en je organen één voor één eruit scheuren. Je zult het voelen, maar je zult niet kunnen reageren.Als je succesvol bent in het maken van de cirkel van zout, moet je daar blijven tot 03.33 uur.
Als je succesvol bent in het opnieuw aansteken van je kaars, kun je doorgaan met het spel. Je moet doorgaan tot 03.33 uur, zonder aangevallen te worden door de Midnight Man, of vast te zitten in de cirkel van zout, om de Midnight Game te winnen. De Midnight Man zal je huis verlaten om 03.33 uur, en je zult veilig zijn om verder te gaan met je ochtend.AANVULLING:
Aanwijzingen dat je in de buurt van de Midnight Man bent, omvatten een plotselinge temperatuurdaling, een puur zwart, humanoïde figuur door de duisternis en het horen van heel zacht gefluister vanuit een niet-waarneembare bron. Als u een van deze problemen ervaart, is het raadzaam om het gebied te verlaten om de Midnight Man te vermijden.Veel succes, je zult het nodig hebben.