Item #: SCP-096
Objectklasse: Euclid
Speciale insluitingsprocedures: SCP-096 moet te allen tijde in de cel aanwezig zijn, een 5 mx 5 mx 5 m luchtdichte stalen kubus. Wekelijkse controles op eventuele scheuren of gaten zijn verplicht. Er mogen absoluut geen videobewaking of optische hulpmiddelen in de cel van de SCP-096 zijn. Beveiligingspersoneel zal vooraf geïnstalleerde druksensoren en laserdetectoren gebruiken om ervoor te zorgen dat SCP-096 in de cel aanwezig is.
Alle foto's, video's of opnames van de gelijkenis van SCP-096 zijn ten strengste verboden zonder toestemming van Dr. ███ en O5-█.
Beschrijving: SCP-096 is een humanoïde wezen van ongeveer 2,38 meter hoog. Het onderwerp vertoont zeer weinig spiermassa, met een voorlopige analyse van de lichaamsgewicht die op lichte ondervoeding wijst. Armen zijn grotendeels buiten proportie met de rest van het lichaam van het onderwerp, met een geschatte lengte van elk 1,5 meter. De huid is meestal gespeend van pigmentatie, zonder enig teken van lichaamshaar.
De kaak van de SCP-096 kan vier (4) keer de norm van een gemiddeld mens openen. Andere gelaatstrekken blijven vergelijkbaar met een gemiddelde mens, met uitzondering van de ogen, die ook gespeend zijn van pigmentvlekken. Het is nog niet bekend of SCP-096 blind is of niet. Het vertoont geen tekenen van hogere hersenfuncties en wordt niet als succesvol beschouwd.
SCP-096 is normaal extreem volgzaam, met druksensoren in de cel, wat aangeeft dat hij het grootste deel van de dag door de oostelijke muur loopt. Wanneer iemand echter het gezicht van de SCP-096 bekijkt, of het nu rechtstreeks is, via video-opname of zelfs een foto, zal het een fase van aanzienlijke emotionele nood volgen. SCP-096 bedekt zijn gezicht met zijn handen en begint onsamenhangend te schreeuwen, huilen en brabbelen. Ongeveer één (1) tot twee (2) minuten na de eerste keer kijken, zal SCP-096 beginnen met rennen naar de persoon die zijn gezicht heeft bekeken (vanaf nu wordt dit SCP-096-1 genoemd).
Gedocumenteerde snelheden varieerden van vijfendertig (35) km / h tot ███ km / u, en lijken af te hangen van de afstand vanaf SCP-096-1. Op dit moment kan geen enkel bekend materiaal of methode de voortgang van de SCP-096 belemmeren. De werkelijke positie van SCP-096-1 lijkt de SCP-096-respons niet te beïnvloeden; het lijkt een aangeboren gevoel te hebben voor de locatie van SCP-096-1. Opmerking: deze reactie treedt niet op bij het bekijken van artistieke afbeeldingen (zie document 096-1 ).
Bij aankomst op de locatie van de SCP-096-1 zal SCP-096 doorgaan naar kill en [DATA EXPUNGED] SCP-096-1. 100% van de gevallen hebben geen sporen van SCP-096-1 achtergelaten. SCP-096 zal dan enkele minuten gaan zitten voordat hij zijn kalmte terugkrijgt en opnieuw volgzaam wordt. Het zal dan proberen terug te keren naar zijn natuurlijke habitat, [DATA VERLAAGD]
Vanwege de mogelijkheid van een massakettingreactie, waaronder schending van het geheim van de Stichting en groot verlies van mensenlevens door de burger, moet het ophalen van het onderwerp als alfa-prioriteit worden beschouwd.
Dr. ███ heeft ook een verzoek ingediend om SCP-096 onmiddellijk te beëindigen (zie Interview 096-1). Bestelling wacht op goedkeuring. Beëindigingsbevel is goedgekeurd en moet worden uitgevoerd door Dr. ███ op [GEGEVENS VERLAAGD]. Zie Incident-096-1-A .
Audio log van Interview 096-1:
Interviewer: Dr. ███
Geïnterviewd: Captain (Ret.) █████████, voormalig commandant van het ophaalteam Zulu 9-A
Incident Incr # 096-1-A<Begin log>
[████████ ████████ Tijd, Onderzoeksgebied ██]
Capt. █████████: Het zuigt altijd een reet om de oorspronkelijke ophaalplicht te krijgen. Je hebt geen idee waar het verdomde ding toe in staat is, behalve wat opgehaalde informatie die de veldtechneuten kunnen opschrapen, en je hebt geluk als ze je zelfs het hele verhaal vertellen. Ze zeiden dat we moesten "inpakken en labelen". Vertelde ons niet rotzooi dat we niet naar dat verdomde ding gekeken hadden.
Dr. ███: Zou je de missie kunnen beschrijven, alsjeblieft?
Capt. █████████: Ja, sorry. We hadden twee helikopters, één met mijn team en één bij back-up met Zulu 9-B en Dr. ██████. We hebben het doelwit ongeveer twee klikken ten noorden van ons patrouillepad gezien. Ik vermoed dat hij niet in onze richting keek, anders had hij ons toen en daar naar buiten gebracht.
Dr. ███: Uw rapport zegt dat SCP-096 niet op de kou reageerde? Het was -██ o C.
Capt. █████████: Eigenlijk was het -██. En ja, het was kont naakt en niet zozeer als rillen. Hoe dan ook, we landden, naderden het doelwit en korporaal ██ maakte zich klaar om het in te pakken. Dat is wanneer Dr. ██████ heeft gebeld. Ik draaide me om om het te beantwoorden, en dat heeft me gered. Het doelwit moet zijn gekeerd en mijn hele ploeg heeft het gezien.
Dr. ███: Dat is toen SCP-096 in een geagiteerde emotionele toestand terechtkwam ?
Capt. █████████: Yep. [Geïnterviewd pauzeert even voor het vervolg] Sorry. Heb de wils voor een seconde.
Dr. ███: Dat is goed.
Capt. █████████: Ja. Nou, ik heb zijn gezicht nooit gezien. Mijn team deed het en ze betaalden het in de ezel.
Dr. ███: Zou je het een beetje meer kunnen beschrijven, alsjeblieft?
Capt. █████████: [Pauzeert] Ja, ja. Het begon ons te schreeuwen en te huilen. Geen brullend dier klonk echter precies zoals een persoon. Echt fucking griezelig. [Pauzeert opnieuw] We begonnen te schieten toen het korporaal picked opraapte en zijn been scheurde. God, hij schreeuwde om onze hulp ... fuckin 'A ... hoe dan ook, we bleven brokken uit het doelwit, rond na ronde. Heeft geen rotzooi gedaan. Ik verloor het bijna toen het [DATA EXPUNGED] hem begon.
Dr. ███: Toen heb je het gebruik van een [Papers worden gehoord die verhuisden] AT-4 HEDT-draagraket besteld?
Capt. █████████: Een antitankgeschut. Begonnen met het dragen van het sinds SCP-███ los kwam. Ik heb die doorscheuren in tanks als vloeipapier gezien. Deed hetzelfde aan het doelwit.
Dr. ███: Er was aanzienlijke schade aan SCP-096?
Capt. █████████: Het deed zelfs geen fucking terugdeinzen. Het bleef mijn ploeg scheuren, maar met de helft van zijn torso weg. [Hij tekent een grote halve cirkel over zijn torso]
Dr. ███: Maar het was schade aanrichten?
Capt. █████████: Als dat zo was, werd dit niet weergegeven. Het moet al zijn organen, al zijn bloed verloren hebben, maar het heeft er niets van erkend. Zijn botstructuur was echter helemaal niet gewond. Het bleef mijn team verscheuren.
Dr. ███: Dus geen echte structurele schade. Hoeveel rondes zou je zeggen dat er op SCP-096 werd geschoten?
Capt. At: op zijn minst? Duizend. Onze deurschutter hield zijn GAU-19 er minstens twintig seconden aan. Twintig fucking seconden. Dat is zeshonderd,50 kaliber rondjes gepompt in het ding. Ik had er evengoed naar kunnen spugen.
Dr. ███: Dit is het moment waarop Zulu 9-B is aangekomen?
Capt. █████████: Ja, en mijn team was verdwenen. Zulu 9-B wist de zak over zijn kop te krijgen en ging gewoon zitten. We hebben het in de heli gestopt en hebben het hier gekregen. Ik weet niet hoe ik zijn gezicht nooit heb gezien. Misschien God of Boeddha of wie dacht dat ik zou moeten leven. De klojo.
Dr. ███: We hebben de afbeelding van een kunstenaar van het gezicht van SCP-096 verkregen. Wil je het bekijken?
Capt. █████████: [Pauzeert] Weet je, nadat ik heb gehoord dat het ding schreeuwt en het geschreeuw van mijn mannen, denk ik niet dat ik een gezicht wil geven aan wat ik heb gehoord. Nee, gewoon nee.
Dr. ███: Oké, ik geloof dat we hier klaar zijn. Bedankt, kapitein.
[Stoelen worden verhuisd gehoord en voetstappen verlaten de kamer. Kapitein (Ret.) █████████ heeft bevestigd dat hij interviewkamer 22 heeft verlaten.]
Dr. ███: Laat dit duidelijk zijn dat ik formeel verzoek SCP-096 zo snel mogelijk te beëindigen.
<Einde log>