SCP 1981

53 4 0
                                    

Item #: SCP-1981

Objectklasse: veilig

Speciale insluitingsprocedures: SCP-1981 moet worden bewaard in een beveiligde video-opslageenheid in het media-archief van Site ██. Tijdens gebruik mag SCP-1981 niet uit de behuizing worden verwijderd of worden blootgesteld aan sterke magnetische bronnen. Een thuisvideosysteem van Betamax en een analoge televisie zijn beschikbaar in Observation Theatre 02 op Site ██, evenals videoapparatuur om bezichtigingen op te nemen.

Beschrijving: SCP-1981 is een standaard Betamax-tape. "RONALD REGAN CUT UP WHILE TALKING" (sic) is met de hand geschreven op de sticker in de viltstift. Laboratoriumanalyse geeft aan dat SCP-1981 is gemaakt van gewoon materiaal en serienummers komen overeen met thuiscassettetapes geproduceerd in september 1980. SCP-1981 werd aanvankelijk aangetroffen door een archiefmedewerker in de Presidential Library van Ronald Reagan in 1991, die bij het bekijken ervan waarschuwde de politie, met de bedoeling om de schepper van de band te vinden om "obsceniteitskosten" in te drukken. Er werd een politieonderzoek op laag niveau uitgevoerd, waarna de Stichting op de hoogte werd gebracht en SCP-1981 werd veiliggesteld. Klasse A-amnestica werden toegediend voordat █████ kon worden aangemeld. Verder onderzoek van de bibliotheek '

SCP-1981 lijkt een home video-opname te zijn van de voormalige president van de Verenigde Staten, Ronald Reagan, die zijn toespraak 'Evil Empire' hield bij de National Association of Evangelicals in Sheraton Twin Towers Hotel, Orlando, FL op 3/8/1983. Echter, na 1 minuut en 10 seconden begint de spraak sterk af te wijken, uiteindelijk lijkt het op een niet bekende spraak die ooit door Reagan is gemaakt. Beginnend met ongeveer 5 minuten, kunnen meerdere incisies, scheurwonden en penetratiewonden zichtbaar zijn, maar er is geen overeenkomstige bron van deze wonden zichtbaar. Ondanks het lijden van lichamelijk letsel dat waarschijnlijk een gewone persoon zou uitschakelen, zal Reagan zijn spraak blijven afleggen totdat zijn stembanden zijn afgebroken of de tape is gedegradeerd tot statisch om 22:34 uur.

Na het opnieuw opwinden van SCP-1981 en het initiëren van het afspelen, zal Reagan een geheel nieuwe spraak leveren, vaak radicaal anders dan de eerder waargenomen. Onderwerpen waren onder meer marteling, kindermishandeling en ritueel offer. Het trauma dat Reagan wordt toegebracht, lijkt ook uiteen te lopen, waarbij impalement, genitale verminking en [REDACTED] allemaal zijn waargenomen. In ongeveer één op de zeven bezichtigingen van SCP-1981 zal een figuur gekleed in zwarte gewaden met een conische kap een willekeurig lid van Reagan's persdetail hebben vervangen, hierna SCP-1981-1 genoemd. De betekenis van het uiterlijk van SCP-1981-1 is momenteel onbekend.

De toespraken van Reagan zijn meestal incoherent, zonder enige onderliggende thematische structuur en grotendeels samengesteld uit onzinnige anekdotes en gelijkenissen. Er worden echter af en toe verwijzingen gemaakt naar toekomstige gebeurtenissen die Reagan onmogelijk had kunnen weten of voorspellen, zoals de terroristische aanslagen van 11 september, het resultaat van de Russische verkiezingen van 2008 en █████ ████████ ██. Om deze reden is rigoureuze tijd en moeite besteed aan het opnemen van de spraak die bij elke playback wordt afgeleverd. Pogingen om SCP-1981 op een vergelijkbare Betamax-tape te repliceren zijn mislukt, maar camera's die werden gebruikt om de televisie SCP-1981 op te nemen, worden uitgezonden en zijn erin geslaagd individuele playbacks "vast te leggen". Alle waarnemingen uitgevoerd op SCP-1981 moeten worden vastgelegd op de meegeleverde camcorder en worden afgeleverd voor latere beoordeling aan Dr.

Jaren van natuurlijke magnetische interferentie hebben de signaalkwaliteit van SCP-1981 ernstig aangetast, waardoor het nog moeilijker is om zinvolle informatie uit de playback te ziften. Bovendien is de gruwelijke aard van de verminkingen die op Reagan zijn uitgevoerd, beschreven als "extreem verontrustend", en daarom wordt het aangeraden dat personeel dat zich na het afspelen onaangenaam of ziek voelt, naar de psychiatrische faciliteit op het terrein gaat voor een niveau 3-evaluatie.

Aangezien Ronald Reagan nog leefde ten tijde van de insluiting van SCP-1981, werd een surveillancenet ingezet om een ​​relatie tussen hem en SCP-1981 vast te stellen. Er was geen verbinding bekend, hoewel Reagan vaak klaagde over "nachtmerries" voordat zijn mentale toestand degenereerde als gevolg van de ziekte van Alzheimer.

Goodnight little kid Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu