|1|

723 75 19
                                    

  Selam ben Nayeon. Aişh şu resim öğretmeni...

Nayeon:Geliyorum Bay Kim.

Koşarak resim sınıfına girdim soluk soluğa kalmıştım.

Bay Kim:Geç otur Nayeon.

Şuanda tam karşımda bulunan çocukta kim? Bay Kim'in gösterdiği yere oturdum evet yine resim çizecektim. Bu durumdan şikayetçi miydim? Hayır. Resim çizmek benim için hayattı.

Bay Kim:Evet Nayeon senden karşındaki yakışıklıyı çizmeni istiyorum.

Nayeon:Peki Bay Kim.

Bay Kim:Süren 1 saat... Sürem başladı Nayeon. Ben dışarıdayım süren bitince gelicem.

Nayeon:Peki Bay Kim.

Bay Kim:Ah dur bir dakika.

Diyip resmini çizeceğim çocuğun kafasına bir şapka taktı xjbdhdhdhd. Üzerine de eskiden giyilen kıyafetlere giydirdi komik gözüküyordu.

Bay Kim:Tamam ufak tefek eklemeler yapabilirsin Nayeon ben çıkıyorum.

Bay Kim çıktıktan sonra içimdeki kahkahayı dışarı vurdum.

Çocuk:Neye gülüyorsun?

Nayeon:Hiç.

Çocuk:Sen bana mı gülüyorsun? Woldwide Handsome olan bana gülüyorsun ha?

Nayeon:Woldwide Handsome?

Güldüm komikti bir kere Jinyoung ondan yakışıklı...

Çocuk:Şuan karşında okulun en yakışıklı erkeği var farkındasın dimi?

Nayeon:Kendine göre okulun en yakışıklı erkeği sensin bana göre değil. Pozunu verse resmini çizeyim. Kısıtlı zamanım var.

Bişey demeden pozunu vermişti. Yüzünden başladım çizmedeye...

Evet bitmişti daha 5 dakikam vardı. Bir kaç ufak tefek eklemeden sonra bitti. Bay Kim'in dediği gibi ufak tefek dokunuşlar yaptım.

 Bay Kim'in dediği gibi ufak tefek dokunuşlar yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güzel olmuştu bence.

Çocuk:Bitti mi?

Neyeon:Bitti ben Bay Kim'i çağırayım.

Bay Kim:Nayeon bitti mi?

Nayeon:Evet Bay Kim.

Bay Kim:Bakayım. Oooo Nayeon bu çok güzel olmuş. Kafadan yapmış olduğun ufak dokunuşlar çok güzel olmuş. Bu resmin de sergiye çıkacak. Bu konu da çok yeteneklisin.

Nayeon:Teşekkürler Bay Kim çıkabilir miyim?

Bay Kim:Çıkabilirsin Nayeon.

Kapıyı açtığım karşımda 6 tane erkek vardı.

Sarı saçlı çocuk konuşmaya başladı.

Sarı Saçlı (Jimin) :Sen bizim Jin'in resmini çizen kız mısın?

Nayeon:İçerde kendini WorldWide Handsome sanan çocuktan bahsediyorsan evet.

Tavşan dişli çocuk konuştu.

Tavşan Diş:Evet o Jin ve bu arada seni sevdim. Ben Jungkook, sarı saçlı Jimin, gamzeli arkadaş Namjoon, şuanda kare şeklinde gülen Taehyung, turuncu saçlı olan Hoseok ve uyuyan Yoongi. Sen de?

Nayeon:Nayeon adım Nayeon. Tanıştığıma sevindim görüşürüz.

Garip çocuklardı. Kantin de her zaman ki yerime geçtim ve Jinyoung'u izlemeye başladım. Ahh Bay Kim daha yeni resim çizdim.

Bay Kim:Nayeon, Taehyung Jin'e çizdiğin resmi çok beğendi ve kendisini çizmeni istiyor. Ve Jimin, Hoseok, Yoongi, Namjoon  ve Jungkook'ta.

Nayeon:Ahh hadi ama Bay Kim.

Bay Kim:Üzgünüm Nayeon hadi resim sınıfına.

Umarım bugün kafayı yemem. Ahh buldum Momo, Momo bana yardımcı olabilir.

Nayeon:Hocam şey Momo bana yardım etse.

Diyip gülücük attım.

Bay Kim:Momo'nun resim yeteneğimi var?

Nayeon:Evet Bay Kim.

Bay Kim:İyi çağır bakalım beğenirsem yaptığı resimleri ikinci tasarrımcım olur.

Nayeon:En az benim kadar iyi Bay Kim.

Bay Kim:Hmm güzel nöbetçiye söyleyelim çağırsın Momo'yu.

İşte bu canım ev arkadaşım ve yeni kurtarıcım deyip kendi kendime kahkaha attım. Evet Bay Kim mal mısın bakışları atıyor.

30 GÜNCÜK [KSJ+INY] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin