|2|

550 66 12
                                    

Momo:Ya tavşan sana kaç kere dedim reism yapmayı sevmiyorum diye!!

Nayeon:Ama Moguri yeteneğin var ve bu yeteneğini ortaya çıkarmalısın.

Momo:Cidden!

Bilmem kaçıncı kez Momo'nun dırdırını dinliyordum. Güzel resim yapıyordu ve bu özelliğini kullanması gerek. Göz ucuyla yaptığı resme baktım Taehyung'u çiziyordu. Bende neydi ismi ımm ahh evet Hoseok'tu sanırım onu çiziyordum. Bay Kim altısının resmini çizmemizi istemişti bu altı yakışıklı yüzün sergiye çıkması lazımmış ama benim fovorim her zaman Jinyoung ahh kalbimin sahibi.

Jimin:Ya Nayeon'a neye sırıtıyorsun?

Nayeon:Hiçç.

Kahretsin kendimi rezil etmekte bir numarayım.

Momo:Öhhöm öhhöm benim resmim bitti ben en iyisi Bay Kim'in çağırayım...Bay Kiiiiiim.

Ahh bu kız şapşaldı. Yaptığı resme baktım. Çok güzel olmuştu Bay Kim bayılacaktı.

Taehyung:Yakışıklı çizmiş mi beni ha?

Nayeon:Evet hemde resmen aynını çizmiş. Bi de resim yapmayı sevmiyorum diyor şapşal kız.

Jungkook:Cidden o kadar güzel mi? Dur bakıcam... Waaaw bu süper olmuş. Aynı senin gibi çiziyor Nayeon.

Nayeon:(msnzjzbzjznzj) Olabilir.

Bay Kim:Bakalım Momo nasıl yapmışsın. Nerde resim?

Elimdeki resmi Bay Kim'e uzattım beğenmiş olacak ki? Memnun bir şekilde gülüyordu.

Bay Kim:Momo neden daha önce seni resim yaparken görmedim. Neden yeteneğini bana göstermedin.

Momo:Şey...Fazla resim çizmeyi sevmem.

Bay Kim:Anladım ama bundan sonra günde 5 resim mi 6 resim mi çizeriz bilmem ama sergide büyük bir rol oynayacaksın. Yeteneğini kullan herkes senin gibi çizemez.

Momo:Peki Bay Kim.

Bay Kim:Neyse ben çıkıyorum siz devam edin.

Nayeon/Momo:Peki Bay Kim.

***

Momo: Hepsi senin yüzünden beni çağırmasan ne olurdu ki ya!!

Sahte kızgınlıkla söylemişti bunları iki saattir kolunu koptuğunu anlatıp duruyordu. Bense evet ben sadece gülüp geçiyordum.

Momo: Bu arada Jin'in bakışlarını kaçırmadım. Aşık gibi bakıyordu.

Nayeon:Saçmalama Momo.

Momo:Hey hey sadece gördüğümü söylüyorum.

Sadece göz devirmekle yetindim.

Chaeyoung:Noldu niye kavga ediyordunuz?

Momo:Kavga etmiyorduk canım sadece Kim'in Nayeon'a olan bakışlarını tartışıyorduk.

Chaeyoung:Ooooooo Nayeon'a.

Nayeon:Saçmalamayı kesrrmisiniz gidiyorum ben ya!!!

Hızla masadan kalkıp sınıfa doğru yürüdüm son dersti, benim içinse ilk ders tam 6 ders resim çizmiştim.

Ders ingilizceydi derse giren hocayı seviyordum. Bay Kang eğlenceli biriydi.

Ben bu zili üreten adamın babasının oğlunun karısının dedesinin diğer   kızının bebeğinin yanaklarından öpeyim emi ödüm bokuma karıştı.

***
Ders bitmişti bla bla bla...
Eve doğru yürüyordum bla bla bla...
Sıkıcı bir hayatım var evet bla bla bla...

Cebimdeki telefonumun titreşmesiyle korkmuştum.

-Ressam Kızlar ve Arkadaşları-

Tavşan Çocuk:Numaralarınızı nerden bulduğumuzu sormayın çünkü söylemicem.

Şeftalim 🍑 :Pki.

Aişh bu kız manyak😒

WorldWide Handsome Olan:Niye kurdunuz bu grubu? Jennielerle olan grup yetiyorda artıyor.

Gördüğüm mesajdan sonra direk telefonumu kapadım ne kadar boş insandı yaa...

Vay anasını kendi kendime konuşurken eve varmışım. Kapıyı açıp içeri geçtim çantamı gelişi güzel fırlattım.

***

Şu an ne mi yapıyordum? Momo'nun karakalem çizimini yapıyordum. Harbi Nerde bu kız?

Anasını... Zil çalmıştı gidip kapıyı açtım.

Nayeon:Lan insan o kadar uzun süre zile basar mı?

Momo:Sanada merhaba.

Nayeon:Nerdeydin sen?

Momo:Jimin ile okul çıkışı sahilde yürümeye gittik.

Nayeon:Ooıoooo

Momo:Daha yürüyecektik ama WorldWide Handsome'nin yazdıklarından sonra hiçbişey demeden yanından ayrıldım.

Mutfak masasının oraya gidip kendi  resmine bakmaya başladı.

Momo:Ya bunu sen mi yaptın?

Yuh. Üzerime uçtu bildiğin.

Nayeon:Momo nefes alamıyorum.

^>^>^>^>^>^>^>^>^>^>^>^>

Yb geldiiiiii.

Yorum yapın pls :)

30 GÜNCÜK [KSJ+INY] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin