|7|

387 46 21
                                    

|Bu bölüm Jin'in ağzından|

Cidden 15 dakika uyuya kalmayı nasıl başarabilmişti? Gerizekalı ve sakar bir kızdı ama güzel ve bir o kadar da yetenekliydi. Yakından bakınca annemin tehditlerine hak vermeden edemiyordum.

+Jin bana bak o kızı sakın kaçırma. Çok güzel ve nazik bir kız yerim yaaa.

-Anne bu yaşımda daha evlilik düşünmüyorum gelip geçici bir ilişki bu.

+Jin o kızı sakın kaçırma yoksa sana sütümü helal etmem.

O an ki yüzünü hiç unutamıyorum. Bana sinirinden damarları ortaya çıkmıştı ve bu görüntü korkunçtu her an üstüme atlayacakmış gibi.

Düşüncelerimden sıyrılıp Nayeon'un kucağıma aldım. Hafifti ama sabah kalktığında ayı gibi ağırsın demekten zarar gelmez.

Ya bi insan bu kadar uykucu olamaz. Bu bildiğin Yoongi iki insan yürürken sarılmadan uyuyanır ya. Misafir odasının yatağına yatırıp mırıldandım. Vay şerefsiz.

+Uykucu malak şuna bak ya insan 15 dakika da uykuya nasıl dalabilir bide o kadar yolda sarsıldık. Ayı!

-Ayı mı ne ayısı be!

+Lan sen uyumuyordun? Ayrıca ayı gibisin zor taşıdım seni.

-Ne ayısı be 45 kiloyum ben 45!

+Bende Jennifer Lopez.

-Bana bak Jin defol git odadan yoksa ağzınla burnun yer değiştirir.

+He aynen ondan çirkin seni.

Diyip kapıyı çarpıp gittim. Çirkin dedim dimi ona ben umarım çarpılmam. Bi de uyumuyormuş salak ya! Keisn onu taşımam için yaptı eee herkes bu kolların arasında olmak ister.

Üzerimdekileri geceliğimle değiştirip yatağıma yattım. Şu yatağı bu hayattaki çoğu şeyden daha çok seviyorum.

🍍🍍🍍

+Jin kalksana ya.

Tamam onu duyduğum halde cavaplamıyor olabilirim ama bu üstüme atlamasını gerektirmez.

-Ne var be ne var?

+Beni eve götürmen lazım okul kıyafetlerimi alıcam.

-Ben sana veririm.

+Kendine etek mi aldın sen?

-Hayır sadece eski bir kız arkadaşımın eteği var ve sana okul lokostu verebilirim.

+Off ben gidiyorum.

-İyi defol.

Burası evine çok uzak nasıl gidecek şimdi? Gerizekalı ya aman banane zıbar Jin zıbar.

🍓🍓🍓

+JİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİN NAYEON NERDE?

-Eve gelmedi mi?

+Hayır gerizekalı en son seninleydi ya.

-Sabah evden çıktı bilmiyorum.

-Bekle telefonuma mesaj geldi.

+MESAJ BENİM ARKADAŞIMDAN ÖNEMLİ Mİ?

Sarsıp duruyordu beni ve haklıydı ama kendimi okulun önünde rezil etmesine izin veremem.

+MOMO DUR!

Onu yere ittiğimde kafasını vurmuştu. Jimin benle bir daha konuşmayacak.

÷HEY NE YAPIYORSUN?

Son hızla bana yaklaşan ve aşırı derecede acı veren bir yumruk ve bir tane daha ve bir tane daha...

~Durun

÷Ne var Jungkook?

~Mesajda "Nayeon'un resmi var. Bir depoda ve her yeri kanlı"

-NE DEMEK HER YERİ KANLI?

~Momo sakin. Mesajın devamında ise "Jin sen beni iyi tanırsın. EungKook".

+Kahretsin D.O.

-Ne? D.O 'da kim?

🍍🍍🍍🍎🍎🍎🐾🐾🐾🥑🥑🥑🥥🥥

Ve bölüm sonu attım bölümü bugün oo yeeee.

Ufak bir Spoiler annesi Jin' I kesecek shzhdhshs neyse bye.

30 GÜNCÜK [KSJ+INY] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin