Kahretsin kahretsin hengi insan ayı arkadaşının üzerine zıplaması ile uyanmak ister.
Tabi de ben istemem. İsteyen zaten zır delidir.
Ahh aklıma dün geldikçe tebessüm etmeden duramıyorum. Annesi beni bildiğin gelini belledi.
Neyse günüm manyak bir şekilde başlayıp normal ilerliyordu. Yataktan kalmış rutin işlerini halletmiş ve Momo ile okula doğru yol almıştık.
Bir dakika ben Momo'ya neyin hesabını soracaktım ya. Ha hatırladım dün eve benden erken gelmişti aq böyle hesap mı sorulur dediğinizi duyar gibiyim ama bizim canım kankişlerimizle bara gideceklerdi.
Nayeon:Şeftalim?
Momo:Hmm?
Nayeon:Dün niye bu kadar erken geldin eve siz bara gidince baya bir duruyorsunuz.
Momo:Jimin bey bara gelip kolumdan çekiştire çekiştire bardan çıkardı sonra baya bi azarladı.
Nayeon:Hmmm. Bir dakika azarladı mı?
Momo:Evet neymiş bu saatte dışarıda olmamam sıcacık evimde olmam lazımmış. Neymiş erkekler beni rahatsız edermiş. Falan filan bişeyler daha söyledi ama hatırlamıyorum.
Nayeon:Hmmm
Adım kadar emin olduğum bişey varsa o da Jimin'in Momo'dan hoşlandığıydı. Bir dakika geriye sar Nayeon geriye sar.
Nayeon:Yani sana yetenekli, şımarık olmayan ve güzel biri lazım.
Jin:Aynen.
Nayeon:Momo ile git.
Jin:Oldu sonra Jimin beni kessin!
Momo:Nayeon! Dünyadan Nayeon'a. Kızım ne boş boş sırıtıyon?
Nayeon:Ha?
Momo:Diyorum ki ne boş boş sırıtıyon?
Nayeon:Hiç?
☁️☁️☁️
Bugün yediğim kaçıncı hakeretti bilmiyorum ama yeterince sinir olmuş ve üzülmüştüm.
Sowon:Hey sürtük! Jin'den uzak dur o benim!
Ve evet bunun gibi en az 100 kız bana aynı cümleyi söylemişti. Peki ben bunun altında kalırmıyım?
Düşünün biraz zaman veriyorum.
Asla. Veririm cevap onları kudurtma yetiyordu ve bunu seviyordum.
"Hey tatlım. Jin benim sevgilim. Nerden senin oluyormuş? Ayrıca bana çıkma teklifi eden de o gidip sorabilirsiniz."
Evet söylediğim bu dört cümle on yedi kelime onları delirtmeye yetiyordu.
Peki bu kadar yetiyor muydu? Hayır.
Jin'den kantinde olduğunu bildiren bir mesaj gelince hızla kantine doğru ilerledim.
Kantinin en ortada ki masasında Momo ile oturuyordu. Büyük ihtimalle Momo beni ona şikayet ediyordu. Yanlarına gidip hiçbir şey demeden Jin'in yanağını öpüp Jin'in yanına oturdum.Jin:Ne yaptığını sorabilir miyim acaba?
Momo elini çenesine koymuş merakla bizi izliyordu mal.
Nayeon:Şöyleki senin yalanın ortaya çıkmasın diye oyun oynuyorum. Sana hayran olan şu kızlar varya bana sürekli "sürtük" diyor.
Jin-Momo:Ne?
Nayeon:Ne yaptında sevgili oldunuz diyor? Onu neyle tehdit ettin diyor bende senin beni sevdiğini ve bana çıkma teklifi edenin sen olduğunu söylüyor ve yanlarından zafer gülümsemesiyle ayrılıyorum. Şimdi o kızların hepsi burda ve ben onları kudurtmayı seviyorum olay bu ayrıca yakışıklı falan da değilsin ne buluyorlar sende?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
30 GÜNCÜK [KSJ+INY] ✓
Fanfiction-Oğlum umarım 2 gün sonraki şirketin bolosu için bir eşin vardır. Var dimi oğlum? Artık bir sevgilin olmalı! +Var var tabiki anne 2 gün sonra olacak boloda tanıştırırım ikinizi. -Güzel. Diyip gülümsedi annesi. Başlangıç|:15 Haziran 2019 #nayeon ~> 1