NEDEN BEN?

8 0 0
                                    

GAMZE
Aaaaaaa.

Gerçekten neden ben? Ya da neden şimdiki!! !?!?!?!??!?!?

'~Ya bırak benii!!~'

GAMZE
Ya amca alsana şunu!!

AMCA
Tmm kızım tmm.

AMCA
Kömür gel oğlum buraya!

GAMZE
üff git!!

Sonunda beni bırakmıştı. Anlamıyorum neden bi insan sokakta pitbul la gezer ki?? Ölüyodum az kala. Neyse ucuz atlattım. Ben bunları aklımdan söylenirken adamda köpeğide gitmişti. Gerçi zahmet oldu ama!?!!.......

Sonunda başıma bisey gelmeden eve varmıştım. Eve geldiğim de 7 tane simsiyah adam gördüm. Doğrusu biraz tirsmadim değil. Ama korkmamış gibi sakın ve erkek fatma gibi yurudum o sırada biri kolumdan tuttu.

●●●
Hey!

O anki endişeyle hemen kolumu tutan kişinin kolunu çevirip yere attım. Acımış olucak ki inledi.

●●●
Ah!

●●●
이봐, 너 뭐하고 있니? 아파! (Hey ne yapıyorsun? Canım acıdı!)

GAMZE
Ne diyon lan?

diyip sırıttım. Sanırım koreli. Çünkü korecem var. Yani anladım dediğini de ilk başta sersemlikle öyle diyi verdim.

GAMZE
너 이름이 뭐니? (Adın ne?)

●●●
Jungkook.

■■■
한국어를 할 수 있어요? (Korece konuşabiliyor musun?)

GAMZE
Y-예. 너 누구 니? (E-evet. Sen kimsin?)

■■■
내 이름은 Namjoon입니다. (Benim adım Namjoon.)

O sırada Jungkook kalkmıştı.
Arkadan biri ;

🔸🔸🔸
BTS 알지? (BTS'i tanıyor musun?)

GAMZE
예. 아니면 너? (Evet. Yoksa siz?)

Jungkook
예, 우리는 BTS입니다! (Evet, biz BTS'iz!)

{konuşmalar korece devam edicek. yani onların arasında ben buraya türkçe yazicam. Ama onlar korece konuşuyor. umarım anlatabilmisimdir}

GAMZE
Sen siz?? Nasıl?

JM (Jimin)
Army'misin?

GAMZE
A- evet.

GAMZE
Şeyy ben Jungkook , Jungkook bey , Jungkook oppa özür dilerim.

Jungkook
Jungkook demen yeterliydi. Neyse sorun yok. Ama elin ağırmış.

dediğin de kendimi gülmemek için zor tutuyordum... O sırada Tae-hyung 'biz birini arıyoruz yardımcı olurmusun?' dedi üstünede 'mağlum türkçemiz yok. insanlarla anlaşamıyoruz.' diye ekledi Jin. Bende düşündüm ve 'tmm' dedim. sonuçta sevdiğim insanlar neden hayır diyimki ama doğrusunu söylemek gerekerse şuan onlara sarilmamak için kendimi çok ama çok fazla zorrr tutuyorum. (aklımdan) "aman Gamze hakim ol kendine" diyip durdum.

GAMZE
Aradığınız kişi kim?

J-HOPE
Mi rae!

dedi ve bi an duraksadım. daha sonra Suga'nın dedigiyle tamamen emin oldum.

SUGA
Bang PD'min kızı.

GAMZE
A- o benim.

SUGA
Adın Mi Rae'mı?

dediğinde 'Evet' dedim. Daha sonra;

GAMZE
Korece adım Mi rae.

diye ekledim. Sanırım babam yeniden Kore'ye dönmemi istiyecek. Fakat ben böyle bir şeyin olmasını istemiyorum. Çünkü burda arkadaşlarım var. Ve onları bırakamam. Ayrıca eğer Kore'ye gidersem camdan bile bakamam. Babam bu konuda fazlasıyla dikkatli. Ama burda her gün Part time fln eğleniyoruz bizim kekolarla. Ya orda zubbe kekolar la patliyorum sıkıntıdan....

Ben bunları düşünürken JK (jungkook) 'Hey iyimisin? nereye daldın oyle?'  ~e- yok bisey öyle dalmışım işte~ diyip geçiştirdi verdim.

Gerçekten bu gun basima gelmeyen şey kalmadı önce köpek sonra maskeli 7'ler off off NEDEN BEN NEDEN???

Şu hayattan öğrendiğim tek şey nerde boktan çıkmış bi iş-olay varsa hepsi şuana dek hep bana girmiştir .NOKTA.

💜

NASIL BULDUNUZ BAKIM?☄
☄DOĞRUSU BU HIKAYE GÜZEL☄ ☄OLUCAK☄
☄YANI UMITLIYIM☄
☄BIRAZDA DESTEK VEREN OLSA☄
☄NEYSE HADI BAKALIM DEMET☄ ☄AKALIN BYE GENCLERRR☄
💜

ARKADAŞLIKTA Kİ GİZLİ HISLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin