Cafede ki FACIA!

6 3 0
                                    

Serbülent Hoca bu gün okula gelmemiş. Ve sınıfça sevinmiştik. Bizimkiler gine;

SINIF BAŞKANI
Serbülent Hoca gelmemiş

SINIF
Sıra dayağına çekmemiş

dediklerinde başkanın yanına gidip omzuna vurup "bu sefer olmadı"
diyip sırıttım. Sonra da sınıf dan çıktım. Ve bizimkilerin sınıflarına baktım. Mevsim'in dersi Matematimesajkti ama Aykut'un ki Bedendi bende attım.

YER ELMASI
Aykut nerdesin?

KEKO AYKO
Sence?

YER ELMASI
Müsait misin?

KEKO AYKO
Değilim ama istiyosan hocadan izin alıp gelebilirim.

YER ELMASI
Peki bekliyorum...

(Görüldü)

Bi kaç dakika sonra Aykut geldi. Yanağımdan makas alıp koluma gir der gibi kolunu gösterdi. Bende önce omzuna vurdum oda sırıttı daha sonra koluna girdim. 

AYKUT
"Mevsim nerde"

"Derste"

AYKUT
"Dersleri neydi?"

"Matematik"

tmm der gibi kafasını sallayıp yürüdük öyle boş boş koridorda bi oraya bi buraya yürüyüp duruyorduk.
Daha sonra kuş kadar aklı olmayan Keko Aykut saolsun en kötüsünden bi espri yapmaya çalışmaya çalışıp sessizliği bozdu.

"Bu yaz Doktoral'ı bitirirsem kesin Cerrah olurum , artık kimse tutamaz beni."

diyip p*ç smile attı. Hayır komik bi şey olsa neyse dicem. Ama çok yerli yersiz şakaları var bu insanlık yoksununun.

"Bak  bence sen bi daha espiri yapma"
Dediğimde tek kaşını kaldırıp bana baktı. Sonra ;

"Neden miş o?"
"O kadar komik esprilerin varki adamı öldürür!" dedim kendimi sıka sıka.  "Dimi lan?" diyip gevşek bi gülüş atınca kafaya bi tane geçirdim ama yavaş acıtmadım yani.

"Tmm tmm sustum." dedi ve sonra tkr p*ç smile dan attı. Ah bu çocuk 2 salisede deli eder insanı DELİ!!!

"Saat kaç?"
"12.30"
"O zaman birazdan zil çalar?" dedikten sonra 'bilmem olabilir' bakışı attı. Ve tahminim doğru çıkmıştı zil çalmıştı.

"Hadi gel Mevsim'mi alalım." demesiyle ayaklandık. Ve Mevsim'in sınıfına doğru ilerledik.

Sınıfa çıktığımızda Mevsim çantasını hazırlamış sınıftan çıkıyordu.
"Naber?" dedi Mevsim. Üzerine "Ya kızım tantana yapma hadi gidelim" diyerek sırıttı Aykut. 'Benim de mi bisey söylemem gerekiyor?' Bakışı atınca

AYKUT
Yok knk sen kendini hiç yorma.

MEVSİM
Ayn aynen sen kendini yorma biz senin yerinede konuşuruz.

Onları takmadan omuz silkip 'tmm' der gibi başımı salladım.
Her ikiside bana 'CIDDIMISIN?' bakışı atıyorlardı.

"Neyse hadi oyalanmayalim daha Cafe'ye gidicez."

AYKUT
Ah, doğru.!

MEVSİM
Hadi gidelim o zaman.

Okulun arkasında ki Cafe'ye gittik.
Aslında 3 kişiydik ama en az 7 kişi bi taraflarımıza takılıp bizimle gelmişti.

Cafe'ye girdik. Ardından bi masaya oturduk. Masada 10 kişiydik. Bi an içimden 'what the fu*k?' demedim değil yani.

Daha sonra arkadan canlı müzik çalındı sesi hoştu. Yani ben beğenmiştim.

Ama bi dk? Bu ses çok tanıdık?

Diye aklımdan geçirip arka mı döndüm. Bide ne göreyim bu bu kişi. O! Ama burda ne işi var? Yani ya onu tanırlarsa o zaman burdan ASLA ÇIKAMAZ! NET!! Aman be beni ne ilgilendirir ki?

"Knk sesi çok iyi değil mi?"
demesiyle Mevsim'e döndüm.

"çokta yakışıklı" diye ekledi.
"Evt sesi güzel ama tipini bilemem?!."

"E mübarek bi dönüp bakmadın ki çocuğa?" diye lafa girdi Aykut.
Bizimle aynı masada oturan aklından ve beyninden mahrum kalmış bi arkadaş ;

"ÇOK YAKIŞIKLISIN!!"

Diye bağırdı.

Yuh a*ına! Git direk çocuğa 'SEVGİLİM'  de yani!!

Diye aklımdan geçirdim ama haklıyım da! Öyle bağrılır mı? ÖKÜZ YA!!
Daha sonra kız bi anda kayboldu!?.

"Gul eguzu bil rabbil felak!"

dedikten sonra Mevsim
"Ne diyon ap?" alaycı ve alttan bi gülüş attı. " Lan kız!?" dediğimde her kez o kıza döndü.

"Lan elin adamına yakışıklı diye bağırırsın he!?"
"Ya abi bırak vallahi demedim!"

demesiyle abisinden ağır bi tokat yemesi bi oldu.

Oha a*k! ben hissettim iliklerime kadar o tokatı!

Diye geçirdim içimden. Gerçekten burası çok karışmıştı her kez kavga ediyordu. Havada uçanlar vardı! 'BUNE MK!!??' diye şaşkınca bakıp bi anlığına sırıttım. Daha sonra birinin elimi tutup çekiştirmesiyle şaşkınlığım dan kurtulup elimi tutan ve beni çekiştiren kişiye döndüm.

JK
"Hadi gel!"

şaşırmıştım bisey diyemedim.

JK
"Ne duruyorsun hadi gelsene!"

diyip beni çekiştirmeye devam etti.
Bu hangi ara sahneden inip yanıma gelmişti ki??

🐞Bu da böyle oldu🐞
🐞umarim beğenirsiniz🐞
🐞bye🐞

ARKADAŞLIKTA Kİ GİZLİ HISLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin