Pracodawca: Dobrze, Panie Sugawara, opowiedz mi o swojej największej zalecie.
Suga: Mogę podnieść Daichiego jedną ręką, a Asahiego drugą w tym samym czasie.
Pracodawca: Nie wiem, kim oni są, ale jestem pełny podziwu. Jesteś zatrudniony
Suga: Dziękuję
***
Pracodawca: Kozume, więc powiedziałeś, że co twoją największą słabością?
Kenma: Lev.
Pracodawca: Słucham?
Kenma: Haiba Lev
Pracodawca: Mógłbyś to rozwinąć
Kenma: Nekoma to drużyna, która walczy razem, a Lev nie jest wystarczająco dobry, by pracować w zespole.
Pracodawca: Ta rozmowa dotyczy ciebie, Kozume.
Kenma: Zapytałeś mnie o moją największą słabość, to odpowiadam, że Lev.
***
Pracodawca: Nishinoya, daj mi przykład, twojej pracy w zespole.
Noya: Cóż, była taka sytuacja, kiedy ja i moi koledzy z drugiego roku wracaliśmy do domu ze szkoły i zobaczyliśmy opuszczony budynek. Wiedzieliśmy, że jest zamknięty, więc pracowaliśmy razem. Podnieśli mnie do parapetu, rozbiłem szybę, wszedłem do środka, otworzyłem drzwi, aby i oni mogli wejść.
Pracodawca: Ale to jest nielegalne.
Noya: Ale zadziałało.
***
Pracodawca: Hinata napisałaś w swoim CV przewodnik o tym, jak poprawić swoją grę w siatkówkę.
Pracodawca: Czy wiesz, co to jest CV, Hinata?
Hinata: Życiorys! Daichi mi powiedział. Nie chcesz nauczyć swoich dzieci grać w siatkówkę?
Pracodawca: Nie, nie chcę uczyć dzieci grać w siatkówkę od osoby, który wymienia „rutynowe bicie się ze swoim chłopakiem" jako ćwiczenie. Po drugie, dlaczego przyszedłeś na tą rozmowę? Kto cię tu zaprosił?
Hinata: Potrzebowałem zaproszenia?
Dobra, pora na coś takiego. Mój poprzedni post nie wyszedł, więc go usunę ;-)