Chvíli jsme jeli ale pak jsme zastavili. Viděla jsem budovu, vůbec to nevipadalo jako škola. Už teď jsem se chtěla jit zabít, školu učitelé učení to je taková otrava !!
Jsme tu, učebnice a sešity mate v tažce po škole pojedem zas limuzínou. Hlavně se hned první den nenechte zabit
Řekl nam RukiNo to ti neslybuji
Řekla jsem nedůvěřivěDo školi jsme šli spolecně ale na chodbě jsme se rozdělili. Azusa Ruki a Skaira šli chodbou do prava a já Yuma a Kou jsme šli do leva.
Takže já vas opustím protože první hodina jsou jazyki a ja mam Němčinu zatím.
Řekl Yuma a odešelNenoj já mam jazyk s tebou
Řekl KouAlespoň že ty
Řekla jsemDořekla jsem to a hned nas obklíčil hlouček holek které mě od Koua odstrčili. Stoupla jsem si a narvala se k Kouovi. Nenapadně jsem hovzala za ruku a trhnutím jsem ho vitahla z hloučku holek.
Díky ale teď si jdeme zaběhat
Řekl mi KouZamálo počkot co ?
Zeptala jsem sea Kou mně chytl za ruku a rozběhli jsme se do třídy. Zatim co zanáma byl hlouček holek. Za chvili bude zvonit a tak pak uz ty holky nebudou mit šanci. Zapadli jsme do třídy a zavřeli jsme dveře. Rozhlédla jsem se po třídě a v zadní lavici seděl kluk s oranžovo zlatymi vlasi. A za ním stála dívka která měla černé vlasi. Do obličeje jsem jí neviděla, ale když zazvonilo tak sebou mírně cukla. A tím padem jsem ji viděla do obliceje byla to moje sestra. V její očích se leskla dominace a touha po vítěství. S Kouem jsem si sedla do poslední lavive u dveří. Pozorovala jsem mou sestru a Shua Sakamaki ktereho musím zabít. Shu vipadal že spí ale pak jedno oko otevrel a podíval se na mně. Podezdřele si mně projel očima odzhora dolu. Taky jsem ho sledovala ale když prišla učitelka tak jsem se podívala na učitelku.
Dobry den žáci máme tu novou Studentku jmenuje se Kira Isamu.
Řekla učitelkaJá jsem se postavila a uklonila se.
Ahoj jsem Kira Isamu, a jsem ráda že vás poznávám a že můžu s vámi studovat v této třídě.
Řekla jsem a zase se posdilaUcitelka pak začala mluvit do učiva. Ale já jsem se nesoustředila. Protože ma mé Shu pořád koukal. A to ho má sestra minimalně 6× napomenula.
Alari ( moje sestra )
ČTEŠ
Nadlický úkol
VampireLovci upírů májí za úkol zabít jedno z upírskího rodu Sakamaki. Mnoho dívek už prokoukli a do teď se stále neví co se s nimi stalo. Do rodiny Sakamaki právě poslali další lovkini a očekávaj jestli selže nebo zvítězí. Mezitím její sestru posílaj k je...