Atsikėliau su skaudančia galva. Sunkiai pramerkus akis apsidairiau, kambarys buvo apšvieštas šiltų saulės spindulių. Pakilau iš lovos ir atsidusau.
-Šiandien viskas bus gerai.-Sumurmėjau sau. Prisiminiau Sofi, kuri elgėsi lyg manęs nepažinotų, kas šiek tiek liūdino, bet daugiau pykdė. Vis dar nesuprantu kaip? Kas? Kur? Kada? Svarbiausia kodėl?
Susitvarkiau, persirengiau ir nulipau laiptais žemyn. Man reikia prasiblaškyti, o Haroldas turi didžiulį sodą, gal pasivaikščiojamas padės man kiek nusiraminti.
Kulniavau akmenimis grįstu takeliu, žvalgiausi į gėles, visokių formų krūmus ir mąsčiau apie viską. Vis dar nesuprantu kodėl Haroldas mane pasiemė ir kas nutiks kai man suskas aštuoniolika. Ar aš iš vis baigsiu mokyklą? O koledžas? Kas dabar bus?
Turėjau tiek klausimų ir jokių atsakymų. Atsisėdau ant suoliuko ir stebėjau dangų, tyla ramino, bet mintys neduoda pailsėt. Staiga išgirdau kažką šaukiant, pasukau galvą į tą pusę, bet vaizdą uždengė medžiai. Atsistojau nuo suoliuko ir ėjau šaukimo linkme. Sustojau kai pamačiau Haroldą ir tą pačią Blondinę iš vakar. Čia buvo didžiulis baseinas, o mergina klykavo kai garbanius bandė ją panardint po vandeniu kikemdamas. Stebėjau kokie jie laimingi ir netyčia nusišypsojau kai Blondinė pradėjo nejuokais bartis ant vaikino. Visa pikta išlipo iš baseino ir nukulniavo į namus. Kai sugrąžinau žvilgsnį į baseiną jis buvo tuščias. Kur dingo Haroldas? Apsidairiusi nukulniavau link baseino. Atsisėdau ant krašto ir įmerkiau kojas, gal niekas nesupyks. Vanduo buvo maloniai šiltas, nusišypsojau prisimindama kai pirmą kartą plaukiojau baseine su klase. Pradinėse visi važiuodavom, kad išmoktume plaukti. Tai buvo linksmiausios mano ir Sofi dienos, deja aš taip ir neišmokau plaukti. Visada bijojau gilių, nes buvau putlutė ir maniau, kad nuskęsiu. Ta baimė vis dar yra. Staiga pajaučiau kaip mane kažkas pastūmė ir aš tėškiausi veidu į vandenį. Pradėjau mosikuotis rankomis, kad tik iškilčiau į paviršių. Mano veidas tiesiog degė, o panika kilo. Vos išnirus vėl panirau atgal, pradėjo trūkti oro, kol galiausiai mano ranka apščiopė kažkokį metalį daiktą. Jo pagalba išnirau, tai buvo rankena. Pažvelgiau į viršų pamatydamą Haroldą, kuris juokėsi.
-Šiltas vanduo, ane?-Kikeno, tačiau man juokinga nebuvo. Jo šypsena irgi dingo kai pamatė ašaras akyse.-Atleisk, jei išgąsdinau.-Surimtėjo.
-Aš nemoku plaukti.-Pasakiau ir pajaučiau kaip porą karštų ašarų nuriedą skruostais. Vaikinas visiškai surimtėjo ir padėjo man išlipti iš baseino.
-Atleisk, aš nežinojau. Tikrai.-Atsiprašinėjo. Linktelėjau jam ir nuėjau į namą. Užlipau į savo kambarį ir persirengiau, issidžiovinau galvą bei susirišau plaukus. Atsisėdau ant lovos ir sušniurkščiau nosim, kažkurią akirmirką tikrai maniau, kad paskęsiu.
-Aš dar kartą atsiprašau.-Krūptelėjau išgirdusi jo balsą. Ar jis nemoka belstis?
-Viskas gerai, tu juk nežinojai.-Sarkastiškai pasakiau. Vaikinas atsiduso.
-Noriu tau kažkaip atsilyginti, todėl apsirenk kažką gražesnio ir važiuojam pavalgyt.-Šyptelėjo. Norėjau atsisakyt, nes važiuot niekur nenoriu, tačiau kai jis paminėjo valgį mano skrandis suurzgė lyg skatindamas sutikti. Linktelėjau ir palaukusi kol jis išeis atsidariau spintą. Išsitraukiau šviešiai pilką suknelę Ir šyptelėjau. Apsirengus nulipau laiptais, kur manęs jau laukė garbanius ir.. Ta blondinė. Ši kreivai į mane pažiūrėjo. Ji buvo apsirengus smėlio spalvos aptemptą suknelę su didelę iškirptę ir aukštakulniais. Na, o aš uždėjus tiesiog juodas basutes. Haroldas nusišypsojo ir mes pajudėjom link mašinos.
-Kodėl ji turi važiuot su mumis? Juk tai turėjo būti mūsų vakarienė.-Girdėjau kaip burbėjo ir jau pasigailėjau, kad sutikau. Sekiau paskui juos kaip prasikaltęs šunytis, bet nuo kada aš tokia ištižus? Juk aš tiek iškenčiau, o dabar leidžiuosi, kad apie mane sau po nosim burbėtų kažkokią tai kutvela su priaugintom lūpom.
-Jis mane pasikvietė, todėl jei kažkas nepatinka gali nevažiuot.-Nusijuokiau. Mergina šokiruota pažvelgė į mane.
-Ar tu girdėjai ką šita nusmurgėlė ką tik pasakė?-Sucypė. Iš pradžių maniau, kad ji visai normali, bet pasirodo ji tik dar viena išlepinta, silikoninė šikna.
Haroldas nieko neatsakė tik trumpam žvilgtelėjęs į mane įsėdo į mašiną. Praėjau pro merginą ir atsisėdau į priekį, kur tikriausiai turėjo sėdėti ji, nes ji pradėjo cypauti.
-Užtilk ir sėsk į prakeiktą mašiną!-Surėkė vaikinas, kad abi krūptelėjom. Mergina paklausniai atsisėdo į galą ir mes pradejom važiuoti. Aš ir Haroldas tylėjom, kol blondinė čiauškėjo apie kažkokią naują rankinių kolekciją. Sustojom... Hesburgeryje?
-Mažuti, juk sakei važiuosim į restoraną.-Sumurmėjo blondinė.
-Lexi, tiesiog užtilk pagaliau. Džiaukis, kad iš vis kartu važiavai, nes turėjo važiuoti tik Eliza.-Suurzgė. Buvau šokiruota, bet... Pamaloninta? O blondės veido išraiška buvo verta milijono. Visi išlipom ir nukeliavom į vidų.
-Ko norėsi?-Paklausė manęs vaikinas kai atsistojom į eilę. Pažvelgiau į burgerių sarašus.
-Sūrainio, kolos ir... Dar vieno sūrainio.-Pasakiau. Vaikinas nusišypsojo ir paklausė Lexės ko ji nori. Nusipirkę masto nuėjom prie steliuko, aš iš kart pradėjau kramsnoti savo sūrainį, kol tuo tarpu lexi apžiūrinėjo savąjį su nepatenkinta veido išraiška.
-Kaip skanu.-Sudejavau ir vaikinas nusijuokė.
-Džiugu, o kaip tau?-Pažvelgė į blondinę.
-Ten tiek riebalų ir aš nemėgstu mėsainių. Geriau kokį omarą suvalgyčiau.-Sumurmėjo. Jos toks pasipūtimas mane erzino, kaip ir Haroldą. Jis tik pavartė akis ir toliau valgė.
-Sofi pasakojo, kad tave tavo tėvas pardavinėdavo draugams. Ar tai tiesa?-Staiga paklausė ji. Atrodo užspringau oru, padėjau mėsainį ant lekštutės ir pažvelgiau į Ją.-Bent jau dabar galėsi susikurti karjėrą... Kokiam nors pigiam viešnamį.-Nusijuokė. Sofi... Kaip ji galėjo? Man buvo vis vien ką mano apie mane ji, bet Sofi.. Kodėl ji taip pasielgė?
-Lexi.-Suurzgė Haroldas.
-Ką? Aš tik klausiu. O ar tavo tėvas tave irgi dulkino, nes tai būtų tikrai šlykštu.-Pašaipiai nusišypsojo. Jaučiau kaip kyla rauda ir pyktis kartu su tais prakeiktais prisiminimais, bet stengiausi nusiraminti.
-Sofi melavo, jai visada patikdavo kurti pasakas apie kitus, kad pati pasijaustų geresnė. Geriau paklausk ką jos tėvas darė jai ir jos mamai kartu ir tuo pačiu metu. Ir Kiek ji man pasakojo, ji tuo mėgavosi.-Pašaipiai nusišypsojau, nes iš Lexi veido išraiškos mačiau, kad ji susidomėjo. Tai štai kokia ji. Arogantiška, paistalus mėgstanti kalė. Bet Sofi aš neatleisiu, aš keršysiu. Nors tai ką aš pasakiau nebuvo tiesa, tikiuosi jinai supras, kad su manim juokauti negalima.
-Baikit abi.-Įsikišo Haroldas.-Lexi, kodel negali tiesiog užsičiaupti vieną kartą?-Suurzgė.
YOU ARE READING
Run Or Fight/H.S (sustabdyta)
Fanfiction"Kai supratau kur mane pardavė tėvai... Turėjau tik du pasirinkimus. Bėgti arba kovoti."