Sedėjau kambary ir vėl tuščiai stebėjau sieną. Visi šie įvykiai, jie glumino, o sedėjimas namie niekuo nepadeda. Jau trečia diena niekur neinu iš savo kambario. Galvoje vis sukosi visos tos kvailos mintys apie gyvenimą, kvaila.
-Nori sienoj išdegint skylę?-Išgirdau pašaipų balsą. Oda pašiurpo, o liūdesys ir pyktis susikaupė viduje. Pažvelgiau į Sofi ir susiraukiau.
-Dink iš mano kambario Sifoja.-Suurzgiau. Mano galva vis dar neapsiranta su mintim, kad Sofi manęs nekenčia.
-Deja rytoj čia bus mano kambarys, todėl atėjau tik pasakyt, kad susikrautum daiktus.-Jos veide atsirado pigdžiugiška šypsena. Nesupratusi žvelgiau į merginą.-Man patinka jo dydys, puikus vaizdas pro balkoną ir interjeras nuostabus.-Apsidairė. Aš pradėjau juoktis, tai apsurdas. Haroldas davė šį kambarį man, pats ir jį perdarė specialiai man, to negali būt.
-Dink iš čia kol pati neišvilkau.-Sumurmėjau pasikeldama nuo foteliuko. Ši tik pavartė akis ir uždariusi duris dingo. Ką ji sau galvoja? Susinervinus kritau į lovą ir stengiausi nepravirkt.
-Turiu kažką daryt, negaliu pasidaryt skysta, nes aš stipri.-Sukuždėjau sau. Greit atsikėlus nukeliavau į svetainę, kur buvo keli žmonės. Haroldas su savo blondine ir Sofi su savo vaikinu.
-Sveika,-Haroldas šiltai nusišypsojo, kas man buvo neįprasta. Šyptelėjau atgal ir kuo greičiau sprukau į virtuvę, kur jau sukosi Jess.
-Oh, mergaite, ko nors norėtum?-Ši atsisuko paklausdama.
-Galbūt reikia pagalbos? Man trūksta veiklos čia..-Atsidusau. Moteris nusišypsojo ir linktelėjo.
-Galėtum man padėt pagamint vakariene, aš gana pavargus. Panele Lexy, turi labai daug reikalavimų.-Ši šyptelėjo ir padėjo kakavos puodelį prieš mane ant stalo. Išgėrus gėrimą aš paprašiau, kad Jess eitu namo pailsėt, o aš paruošiu vakariene. Po daugybes įkalbinėjimų ji pagaliau sutiko. Bet kai tik ji išėjo aš supratau, kad nežinau nei kaip naudotis modernia virtuve ar net ką gamint.
-Aš žlugus,-Padėjau galvą ant stalo ir atsidusau. Ką aš galiu pagamint? Ah. Kad aš mokėčiau kažką gamint, be.. Taip! Galbūt tai nebus prabangus maistas, kurį ruošia Jess, bet vistiek kažkas.
Po gero pusvalandžio buvau paruošus šešias įdarytas paprikas, tik reikėjo išsiaiškinti kaip naudotis orkaite, kuri atrodė per daug įmantri. Po dar dvidešimt minučių pagaliau įdėjau paprikas kepti. Atsisėdau prie stalo ir užmerkiau akis.
-Ką čia veiki?-Už nugaros pasigirdo kimus balsas. Greit pakilau nuo kėdės ir nuleidau galvą.
-Aš... Aš...-Negalėjau nieko pasakyt normaliai, tačiau aš turiu susiimti. Suspaudžiau kumščius ir pažvelgiau tiesiai Hariui į akis.-Gaminu vakariene.-Tariau. Vaikino antakiai pakilo ir šis šyptelejo puse lūpos.
-O kur Jess?-Klausimas išmušė mane iš vėžiu. Ar jis supyks, kad ją išleidau? O jei aš jai taip pridariau problemų?
-Aš pasakiau, kad pailsėtų.-Netvirtai tariau, vaikinas pilnai nusišypsojo.
-Pagaliau, aš nesugebėjau ikišti jai laisvadienio, o štai čia tu ją įkalbėjai.-Šis linksmai pasakė ir įsipylė vandens į stiklinę.-O ką gamini? Kvepia skaniai.-Paklausė prieš atsigerdamas. Nuraudau ir jau žiojausi atsakyt, kai virtuvėje nuskambėjo blondinės balsas.
-Mažuti, ar tarnaitė jau pagamino vakariene?-Pyktis sukilo manyje. Jess nėra tairnaitė, kaip ji drįsta taip kalbėt!
-Nedrįsk taip kalbėt apie Jess, tu, maža dažyta...-Nebaigiau sakinio susitvardžius. Lexy pašaipiai nusišypsojo.
YOU ARE READING
Run Or Fight/H.S (sustabdyta)
Fanfiction"Kai supratau kur mane pardavė tėvai... Turėjau tik du pasirinkimus. Bėgti arba kovoti."