KUSH...

91 13 8
                                    

-U zgjova ne mengjes nga nje enderr me mamin tim. Sikur po me shihte dhe po drejtonte doren nga nje person... besoj se do te kete qene babi pasi ai eshte i vetmi qe me mbron dhe eshte aty per mua pasi mami nuk eshte me me ne....

Pash oren dhe isha pak vone, jo sepse s'me doli gjumi, por sepse kam kaluar te pakten 20 minuta duke pare foton e mamit dhe 10 te tjera duke shkruajtur ne ditarin tim. Eshte nje ditar shume i lezetshem qe gjithnje me qeteson. Pasi shkruajta aty mendova se duhet ta mbyllja pasi babi po me priste.

Ne te vertete nuk e kam problem te behem vone sepse e rikuperoj kohen tek veshja dhe ushqimi. Shpesh nuk ha mengjes dhe me veshjen nuk shpenzoj shume kohe. Floket jane problem...
Pasi u bera gati vete, bera dhe gjerat e tjera si canten ose atletet gati dhe u nisa.
Babi po me priste jashte.
Shkoj me te ne shkolle dhe ne kete menyre shpenzojme pak kohe duke folur pasi ai eshte ne pune gjithnje dhe kur vjen ne shtepi, eshte i lodhur.

Dal nga makina dhe futem ne oborrin e shkolles ku me shohin te gjithe me habi sikur jam ndonje lloj alieni.
Trembem nga kjo gje por nuk e ndal hapin. Shkoj tek shoqja ime Leonida, dhe ajo qe me thote ajo me tremb.

-Nuk e ke pare c'po ndodh?
-Jo dhe po me tremb. Cfare ka?
-Dikush po te kerkon, nje person i cuditshem... nje djale rreth moshes tone. Kush mund te jete?
-Si fucking ta di un? Kush eshte ky person qe vjen ne shkolle duke thene se kerkon nje person qe as qe e njeh? Nuk mund te ma thoshte personalisht por duhej te kerkonte ngado dhe te me vinte ne siklet? E gjithe shkolla po me shihte me habi. Pse po e ben kete??
-Nuk e di dhe e kuptoj qe eshte turperuese, por a mund te sqarohesh me te pasi duket qe ka ardhur per te te thene dicka qe nuk injorohet lehte.
-Do ta pyes nrm, jam kurioze ta di se c'ka per te thene😐.
Mesuesja e kishte marre ne zyre dhe aty shkova dhe une.
E pyeta me nje ton serioz se cfare kerkonte por me ne vend te me jepte nje pergjigje me perqafoi. U largova dhe u ndjeva shume ne siklet pasi mesuesja ishte aty.
-A mund ta di cfare po ben? Ne sapo u njohem dhe ne vend te me kthesh pergjigje pyetjes time si nje i huaj normal, me perqafon?? KUSH JE TI DHE ME CFARE TE DREJTE ME KERKON KETU MUA?


Heyy!! Si po ju duket ngjarja? Ju kerkoj ndjese nese jam treguar pak e pakujdesshme me disa fjale por besoj jan te kuptueshme. Mos harroni se esht libri im i pare kshtu qe... TOLERONI PAK.
Si mendoni kush eshte ky djali mosterioz dhe pse e kerkon ai Danen me kaq shum ngulm?

Please vote and leave comments if you have something you want to share.

Peace😄✌

FORCËWhere stories live. Discover now