TE KERKOSH FALJE

71 6 3
                                    

Ai me shoqeroi deri ne shtepi dhe u ndame pa shume fjale. Keshtu hyra ne shtepi dhe babi ishte brenda. E pershendeta dhe pasi u nderrova dhe bera nje dush, u ula ne tavoline. Cuditerisht ai nuk kishte qendruar ne pune per turnin e nates. U gezova shume.

-Pra... si po shkon shkolla Dana?
Mire babi, kam akoma veshtiresi si vit i pare qe jam, duhet te mesohem me mesimet e reja, shkollen e re, nxenesit e rinj, por po ia dal ne rregull.
-Me behet qejfi. Besoj se po pershtatesh mire duke patur parasysh faktin qe ti je shume e sjellshme dhe e kuptueshme. Ka nxenes te rinj sivjet?

Shkolla ishte mbuluar nga nxenes te rinj pasi kishin ardhur edhe shkolla te tjera per te bere gjimnazin ketu, madje edhe nxenes nga shkolla ime 9-vjecare, por per cudi, personi i pare qe me erdhi ne mendje nga nxenesit e rinj ishte Luisi... nuk e di pse.

-Po babi, kemi plot, fundja edhe ne vete jemi te rinj, keshtu qe duhet te mesohemi me te gjithe.
-Nese ke ndonje problem ose veshtiresi mos hezito te kerkosh per ndihmen ose keshillimin tim.
-Ne fakt babi... eshte dicka per te cilen doja te te pyesja. Ke thene ndonjehere dicka te cilen do doje te mos te thoje kurre?
-Kjo mund t'i ndodhe gjithesecilit. Nuk eshte dicka e pandreqshme. Thjesht mjafton te kerkosh falje dhe te kesh durim.
-Po nese nuk e njeh ate person dhe gjithcka te mbetet te besh eshte te mbetesh ne shpresen se e ka kaluar?
-Ti e takon kete person?
-Po e kam ne shkolle.
-Atehere nuk shoh arsye qe te presesh ne agoni per sjelljen e atij personi. Thjesht kerkoi falje dhe kaq. Meqe e ke ne shkolle e ke te lehte se nuk e ke larg dhe mund te flasesh me te. Nese nuk i kerkon falje dhe pret qe ai person ta kaloje vete merine... nuk do te ndodhe kurre. Njeriu fal po nuk harron bije dhe edhe nese sillet mire, dije se prap ka plage te pasheruara nga ti.
-Por vertete qe nuk dua ta perball pas asaj situate te turpshme😢
-Do te te duhet. Nganjehere kemi disa pergjegjesi qe edhe nese i injorojme thjesht e kthejme situaten me keq.
Kshtu me ndodhte shpesh mua kur isha me i vogel. Isha i ndrojtur, por meson t'i kalosh k'to situata me kohen.
-Shpresoj...😔

Neser ne shkolle isha duke u shmangur nga Luisi, por qe ne mengjes u ndesha me te dhe me buzeqeshjen e tij rrezellitese. U habita dhe me teper kur ai me perqafoi...

-Largohu cfar po ben.
-Me fal po doja te te pershendesja me nje perqafim.
Ishte sikur ai e kishte harruar cfar ndodhi dje. Por perseri vura re pak ftohtesi ne shikimin e tij.
Mu kujtuan fjalet qe me tha babi. Edhe pse ai me kishte falur, akoma pa ia kerkuar une, ai eshte lenduar. Ndjeva se kisha nje pergjegjesi per t'i folur per ate qe ndodhi.

-Degjo Luis. Me vjen keq per ate qe thashe. Nuk doja te te lendoja. Nuk kisha qellim te te kujtoja kohen ne te cilen me ke kerkuar, nuk doja te te beja te ndiheshe keq.
Une mendoj se je nje person shume i mire. Te vleresoj shume dhe prandaj nuk do doja te beja asgje te keqe ty. Me vjen keq!
-Edhe nje here, i pashe syt e tij te lotonin. Ma beri shpirtin cope. Ishte nje njeri i more dhe nuk doja ta beja te qante.
Papritmas... fshiu lotet dhe... pe puthi...
Si guxon aiii?????

E largova i godita me shpulle dhe vrapova. Thjesht vrapova. Nuk e di se ku, nuk e di se ne cmenyre... ama u largova nga aty.

Rruges u perplasa me Rein, nje djale te cilin e kam ne paralele. Ai eshte djale i mire por me duket pak mendjemadh. E pash dhe ai e vuri re qe po qaja. Me mori nga dora dhe u ulem ne nje stol aty prane. Filluam te flisnim.

-Pra... cfare ka? Me pyeti cuditshem por me nje pamje te shqetesuar.
I tregova per ate qe un bera dhe ate qe Luisi beri. M'u duk i tronditur.
-Degjo Dana... nuk mund ta besoj se je aq e trashe sa te mos e kuptosh qe ai te pelqen ty. Por perseri kjo nuk me duket arsye e mire per te bere ate qe beri.
-Nuk e kuptoj. Ai me pelqen mua?
-A nuk eshte e qarte?
-Por si ka mundesi qe nuk e kam kuptuar me para?
-Me sa te kam njohur ti nuk je tipi qe i kupton gjerat shume mire.
-Pse e thua kete?
-Shoh qe po iu ecen biseda...
Ky ishte Luisi qe po e shihte me inat Rein

By the way ky esht Reimond ose Rei

Duket i madh, por ne fakt nuk sillet gjith kohen si mendjemadh per k'te fakt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Duket i madh, por ne fakt nuk sillet gjith kohen si mendjemadh per k'te fakt.

Pra... gjete ngushellim tek ai?
Me tha Luisi
Un thjesht ktheva koken e turperuar dhe pash qe Reit nuk i erdhi mir nga fjalet e tij.
U qua ne kembe dhe kerkoi te na linte te qete. Me erdhi keq per Luisin... por...

-Degjo ktu ti, nese Dana me kerkon te largohem, une me gjithe qejf iki, por perderisa nuk degjova asgje prej saj je ti ai qe duhet te largohesh.
-Nuk e lexon ne syte e saj turpin?
-Degjo nuk ka nevoje per nderhyrjen tende keshtu qe mund fare mire te largohesh.
-Epo nuk largohem nga ketu pa me thene Dana.
-As une Rei.
-Epo njeri prej nesh duhet te ike.

Po me ngriheshin nervat nga ata te dy. Une isha e trishtuar dhe gjerat sa erdhen e u perkeqesuan. Pse vetem mua...?
Pas shume fjalesh nuk po duroja me.
U bera gati t'ia mbathja, por perseri po degjoja. Pse?
Doja te qendroja... ndoshta per te sqaruar gjerat, se di, ama une qendrova dhe per pak.

-Degjo ajo qe bere ishte pafalshme, kerkoi menjehere falje Danes.
-Do t'i flas asaj sapo te ikesh ti.
-MJAFT!!!
TE DY MJAFT. ME LODHET. ISHTE NJE MOMENT VERTETE I SIKLETSHEM DHE NUK ISHTE E DOMOSDOSHME TE NDODHTE LUIS, POR TE PAKTEN U CLIROVA PAK DUKE FOLUR ME NJE MIK, REI, POR JO QE JU TE ME QANIT VESHET TANI. UNE NUK JAM NJE NGA ATO VAJZA QE E TOLERON DICKA TE TILLE SI NJE PUTHJE, POR AS NJE SJELLJE TE TILLE, NESE DONI TE JEMI SHOKE, OK. NESE JO, MIRUPAFSHIM
Dhe ashtu u largova nga te dy per te folur me nje mike te vertete... Lean.

Heyyy... Si po ju duket historia? Me falni nese kam shtuar me teper romanticitet sec ju mund te preferoni, por mendova se eshte gjeja e duhur ne k'te pjese.
Me vjen keq edhe qe nuk kam postuar shume, por s'kam patur muze orkidaloku😉😂
Shpresoj qe per pjesen e rradhes te kem me teper frymezim
Ju lutem mos harroni te ndiqni vazhdimin dhe te votoni, komentoni.

Peace😄✌

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 23, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FORCËWhere stories live. Discover now