~Taehyung~
Bu oydu.. Jeon Jungkook..
Başımda dikilmiş ve başıma silah doğrultmuştu. İşin kötü tarafı, sadece ben ve o vardık etrafta. Diğerleri farklı yerlere dağılmış, görev başındalardı. Onlardan yardım isteyemezdim. İstersem, onların canına mâl olabilirdim.
Durduğum yerden yavaşca doğruldum. Ellerimi teslim olmuşcasına kaldırdım. Tabiki teslim olmayacaktım, o da olmazdı. Benim yaptığım, sadece bir oyundu.
İlk başta anlamaz bakışlarla bana baktı, Süzdü iyice. Ben, başım eğik duruyordum.
Onun sandığı, silahsız oluşumdu. Ancak tanımıyordu beni, bilmiyordu nasıl biri olduğumu.
Başımı kaldırıp ona göz ucuyla baktım. Ancak bakışım teslimiyetten çok, öfke ve intikam duygusundan ibaretti.
Hızlı bir hareketle belimdeki silahı kuşandım. Kafasına dayarken silahımı, onun da silahını elinden aldım.
O da kuşanmasız değildi anlaşılan, benim bileklerimi kavradı. Çok sıkıyordu, canım acıyordu. Bileklerimin morardığına yemin edebilirim.
Bir elini bileğimden çekip, belime yerleştirdi. Sıkıyordu, acımasızca. Gözlerime öfke ile baktı ardından;
Jk"demek ki, ünlü polis sensin. Kim Taehyung!"
Beni bırakması için hamle yaptım. Bacak arasına tekme geçirip, silahı doğrulttum ona.
Acıyla yere kapaklanırken, küfürler savurdu. Silahı başına tutup ateş ettim. Ne yazık ki arkamdan beni kavrayan iki adam yüzünden, kurşun jungkook'u ıskaladı.
Adamlar beni hareketsiz hâle getirince, o ayağa kalktı. Bana yaklaştı, fazla yakındı.
~jungkook~
Yüzüne yaklaştım. Bir milim daha yaklaşsam, dudaklarını hapis alabilirdim. Ama bunu yapacak kadar iğrenç değildim, Düşmandı sonuçta.
Kemerimden bıçağımı çıkarttım. Hızla onun beline sapladım. Ancak, öldürücü şekilde değildi. Amacım sadece yaralamak ve etkisiz hâle getirmekti. Onun elime bulaşan kanını, ona geri iade etmek adına elimdeki kanı onun yüzüne sürdüm.
Yere yığıldı kanlı bedeni. Bu hoşuma gitmişti. Sessizce "yeni oyuncağım, Kim Taehyung."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizimkisi gerçek aşk - Taekook -
FanfictionBir mafya babası ve onu bulmaya çalışan bir polis. Görevde aşık olan iki zıt insan. Onların, yürek burkucu aşkı. Dökülen kanlar adına bir araya gelen iki genç adam.