Крис-Вълнуваш ли се?-попита интусиезирано най-добрият ми приятел.
Жулиета-Как няма да се.Имам шанс да получа работа, в толкова престижна компания.-отвърнах му, докато усещах как краката ми треперят.Бяхме в стаята за почивка в заведението и очаквахме заедно, обаждането от компанията, което казаха че ще бъде днес между 12:00 и 14:00, което пасваше перфектно с обедната ни почивка.
Крис-Обаче ти повече няма да идваш на работа тук-нацупи се той.
Жулиета-Хей та ние живеем заедно бе глупчо.Ще виждаш всяка сутрин рошавата ми глава, а вечерта когато се прибирам ще намирам вкусна вечеря на масата приготвена от теб, както винаги си е било.-засмях на казаното от моя страна.-Нищо няма да се промени.А и ще ни трябват повече пари за всеки случей за наема.
Да с Крис живяхме заедно от както се преместихме в Калифорния,Лос Анджелис , защото ни приеха и двамата в Калифорниския университет.
Крис-Знам, но пак няма да се виждаме толкова често, все пак програмите ни в университета са различни и така въобще няма да виждаме-отново заговори с натъжен тон.И точно в следващия момент телефона ми звънна.Скочих на крака.
Жулиета-Боже мой,боже мой!-преброих до пет и се успокоих преди да вдигна-Ало!?-отговорих на обаждането, очаквайки от другата страна да чуя гласа на господин Ким, но вместо това чух гласа на по-младия господин:
Г-н Ким Т.-Госпожице Кингсли, приятно ми е пак да чуя нежния ви глас-усетих как още от първото му изречение, настръхнах от дълбокия му глас.Бях сигурна, че бузите ми горяха след комплимента му-Можете ли да познаете защо ви звъня?-усетих закачривия му тон.
Жулиета-А-аз...-ужас, защо заеквам.Прочистих гърлото си и вкарах малко повече увереност в изговора си-предполагам да ми съобщите дали получавам работата.
Г-н Ким Т.-Улучихте право в десетката.-чух лекия му кикот, който ме накара да се усмихна-Та искате ли да разберете отговора-отново ме закачаше, докато бях толкова напрегната.
Жулиета-Да разбира се!-засмях се леко, преди да изговоря думите си с известно вълнение.
Г-н Ким Т.-За отговора ще трябва да попитате новата ни секретарка Жулиета Кингсли-чух бурния му смях, и в този момент усмивката ми стана още по-широка.Толкова приятен и звънлив смях имаше.Чакай ти за това, че взе работата ли се радваш или по-скоро на младежа от другата страна на телефона?!Разтресох глава и казах:
أنت تقرأ
Секретарка съпруга/K.T.H.
أدب الهواةИстория за момиче с чисто сърце и душа, на което съдбата е отредила да стане жената, на един от най-богатите и важни хора в целите Американси щати.На външност изглежда безубиден малдеж без задни мисли, но не съдете книгата по корицата. Още в мига в...