Усещах как бавно се пробуждах в мекото си легло.Чувствах се толкова спокойна и отпочинала, докато чувах рабиващитете се вълни....чакай, чакай....Вълни!?Отворих рязко очи за да видя, че не съм в моята стая, дори не съм и на сушата.По дяволите как се бях озовала тук на този кораб или лодка.И тогова започнаха различни сцени да изкачат в съзнанието ми....Всичко това от вчера....и сега съм тук.Боже, явно когато ме е напил се е случило всичко заради това съм ту...Уоу уоу, защо съм само по някъква дискретна пижамка.Този мръсник.Да не би!?Не, не, може да е зъл, но едва ли би го напра...И двете знаем, че би след като разбрахме на какво е способен.Не няма как да съм изгубила девствеността си с този...и точно в този момент вратата бе отворена от мръсника, за когото си мислех.Несъзнателно го оледах за части от секундата.Беше само по един бял и широк панталон.Гледаше с усмивка, която ме плашеше и стресираше още повече, докато бавно се насочваше към мен.След като крката му опряха леглото, той седна до мен, а аз се отдръпнах много надалеч от него.Обаче той не се предаде и ми скочи отгоре като хищник за плячката си, докато аз треперех, прикривайки разголеното си тяло.Стисках очи докато усещах дъха му, да се разбива в лицето ми.Косата му, която беше достатъчно дълга да достигне до лицето ми, ме гъделичкаше, но в момента дори не можех и да дишам от страх, камо ли и да се смея.
Техьонг-Е, как спа моето момиче?-попита с познатия ми развеселен тон, но аз не му отговорих.Чух леко тракане на зъби, вероятно от затягане на челюст.Бях го ядосала.-Сладкишче-проговори с леко напрегнат тон, докато носа му нежно се отъркваше в моя-отвори очички-все едно слушах психопат, е според мен той си беше.Отворих очи, само за да срещна едни тъмни и дълбоки взрели се в моите.-Очите ти допълват красотата ти-прошепна, като аз не бях осъзнала колко малко разтояние ги деляха устните ни.Бузите ми горяха, по-скоро цялата горях.Не бях била никога толкова близко до мъж.-Не мога да повярвам че си моя-проговри на път да ме целуне, когато на мен отвътре ми кипна.Точно преди контакта между устните ни да бе осъществен, го изблъсках от себе си.
Жулиета-Не съм твоя и никога няма да бъда с психопат като теб.Може и да не съм имала връзки преди това, но знам какво е правилно да се случи между двама души за да са във връзка.-казах разярено, гледайки го в право в изумените му очи, които не ме изпускаха от поглед.Дразнещо подсмихване се появи на лицето му.
ESTÁS LEYENDO
Секретарка съпруга/K.T.H.
FanficИстория за момиче с чисто сърце и душа, на което съдбата е отредила да стане жената, на един от най-богатите и важни хора в целите Американси щати.На външност изглежда безубиден малдеж без задни мисли, но не съдете книгата по корицата. Още в мига в...