První den ve škole

44 4 3
                                    

Došel jsem na svůj pokoj a začal vybalovat. Najednou jsem si vzpomněl že mám jít za ředitelem něco probrat. Ok tak se tu zabydlím později. Po cestě jsem potkal Bena,Jane,Hoodieho ale L.J nikde. Snad ho potkám zítra. Mezitím jsem došel k ředitelně. Zaklepal jsem a vešel. Bylo to tam do puntíku přesně srovnané a nikde ani smítko prachu. Uprostřed místnosti byl stůl a za ním seděl on. Slenderman. "Posaď se" řekl mi a já tak učinil. "Tak ať to máme rychle za sebou. Za prvé tady máš rozvrh. Za druhé co se týče tvého jídelníčku budeš každý týden chodit s E.J na lov pryč a za třetí nikomu neříkej že jsem ředitelem ano?" řekl mi. "Jistě" odpověděl jsem a opustil ředitelnu. Po cestě zpátky jsem se podíval na rozvrh a zjistil jsem že tu budou samé zajímavé hodiny. Orientace, tělocvik, bojové umění a další podobné hodiny. Pak každý měl svého osobního trenéra creepypastu. Já dostal L.Jacka. Super alespoň mám jistotu že ho ještě dneska uvidím. Šel jsem tedy zpátky že si vybalím když najednou jsem do někoho narazil. "Já promiň nevšiml jsem si tě ah......" začal jsem když jsem si všiml do koho jsem to narazil. Laughing Jack konečně. Otočil se a podal mi ruku. Nejspíš mi chtěl pomoct vstát ale já to absolutně nevnímal. Pane bože jeho tvář je tak nádherná stokrát hezčí než na obrázku. Přijal jsem jeho ruku a vstal." Ty jsi ten nový že" řekl nakonec.

Škola plná creepypast (creepypasta hight)Kde žijí příběhy. Začni objevovat