#1#

156 23 118
                                    

~1699 kelime

Medya: Asya

Kitap kapağı Zyafka tarafından yapılmış olup, şahsımca onaylanmıştır.

********

"Heey! Götür beni unicorn!"

Unicorn kafasını salladı ve ona binmemi işaret etti. Ona sevinçle bindim ve uçmaya başladık. Hep bunu hayal etmişimdir! Uçan bir unicornda uçmayı. Çok garip bir cümle oldu evet, ama olsun.

Unicorn götünden gökkuşağı sızdırırken, yerden epey yükselmiştik. Biz uçmaya devam ederken mor kanatlı bir peri geldi yanımıza. Elinde bijon anahtarı vardı. Ve dedi ki;

"Eğer bu bijon anahtarını yatağının altına koyarsan, iyilik seninle olur!"

Sevinçle bijon anahtarını alırken bunun saçmalığını düşünmemiştim bile. Aniden unicorn bana döndü.

"Sana çok önemli bir sır vereceğim! Eğer onu bulmak istiyorsan..."

Unicorn ağzını oynatıyordu ama sesler kesilmişti. Sonra aniden zürafa gibi kafası uzadı ve kafasını tam olarak bana döndü.

"Asya?"

"Efendim unicorn?"

Dedim şaşkınca bakarak. Kafasını hafif sağa eğdi ve tekrar konuştu.

"Uyanmalısın Asya!"

"Ne diyon unicorn kardeş?"

Sonra aniden gökyüzündeki pembe bulutlar bir delik halini aldi ve masmavi su akmaya başladı. Tam boğulmak üzereyken birden yerimden sıçradım.

Ama gördüğüm manzara unicorn değil, annemdi. Saate baktığımda saatin 07.05 olduğunu gördüm. Hassiktir!! Ben okula geç kaldım ya!!

Aklıma rüyam geldiğinde yastığını kaldırdım. Ve gördüğüm şey karşısında şok oldum... ellerim titremeye başlamıştı. Bu nasıl gerçek olabilirdi?? Şuan yastığımın altında bir bijon anahtarı vardı!..

Şaka lan şaka ne meraklısınız sizde elflere perilere! HAHOHOHOHOHOHO

noel baba part 1 Enter.

Hızlıca goygoyu bırakıp banyoya yöneldim. Dislerimi fırçalamak amacıyla fırçaya macun sıktım. Zaten tuvalet temizlemek amacıyla sıkacak halim yok ya? Tövbe Tövbe.

Hızlıca dişlerimi fırçalarken bir yandan da odama tekrar girip çorap çekmecesinden çorap arıyordum. Çorabı bulduğumda tek elimle çorabı giymeye çalışıp tek elimle dişlerimi fırçalamaya devam ettim. Ama daha çok break dans yapar gibi olmuştum. Yo. Yo. Yo.

Ve sonuç?

Yerle öpüştüm.

Hızlıca yerden kalkıp parkeye bulaşan diş macununu peçete ile sildim ve ağzımı yıkadım. Bardak ile suyu ağzıma alacak halim yok. Çizgi filmlerde hep öyle olurdu aslında. Ben de çok  özenirdim onlara. Birgün annem yaparken yakalamıştı  da dövmüştü lan beni. Ben çocuklumu yaşayamadım Çocuk Adam!!

Hızlıca dolaptan tarağı aldım. Bir yandan da telefonuma gelen bildirimlere bakıyordum. Saat 07.15 olmuştu. Saçımı hızlıca toplayıp,güzel olduğunu pek söyleyemem, üstümü giyinmeye başladım.

Daha doğrusu başlayacaktım. Tabi kıyafetlerimi bulsaydım... Tabikide bu durumda mantıklı olan tek şeyi yaptım.

"ANNEEOOOO!!"

AMİP/yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin