∂єυ¢є gσяgσи

16 0 0
                                    

∂єυ¢є gσяgσи

∂єυ¢є gσяgσи (νσι¢є∂ ву уυяι ℓσωєитнαℓ ιи νσℓυмєѕ 1 αи∂ 2, ¢αм ¢ℓαякє ιи νσℓυмє 3, єναи ѕмιтн fσя тнє яєѕт σf νσℓυмє 3 αи∂ fσя 4) ιѕ тнє ѕσи σf тнє gσяgσи мє∂υѕα. ℓιкє нιѕ мσтнєя, нє нαѕ ѕиαкєѕ fσя нαιя, ωнι¢н нє ѕтуℓєѕ ιи α "ѕиαкє-нαωк". нє ιѕ 16 уєαяѕ σℓ∂ αи∂ нσρєѕ тσ gєт нιѕ ∂яινєяѕ' ℓι¢єиѕє ѕσσи. нє ιѕ α мємвєя σf тнє ¢αѕкєтвαℓℓ тєαм. нє αℓѕσ ℓσνєѕ тσ ¢σσк αи∂ ιѕ qυιтє α ѕкιℓℓє∂ ¢нєf, вυт нє ιѕ тσσ ѕєℓf-¢σиѕ¢ισυѕ тσ ѕнσω¢αѕє нιѕ ¢υℓιиαяу αвιℓιту тσ αиуσиє. ∂єυ¢є ιинєяιтє∂ нιѕ мσтнєя'ѕ αвιℓιту тσ тυяи ρєσρℓє ιитσ ѕтσиє, тнσυgн нє нαѕ вєєи αвℓє тσ ¢σитяσℓ тнє єffє¢т ѕσ тнαт ιт ℓαѕтѕ fσя σиℓу αвσυт тωєиту-fσυя нσυяѕ. нιѕ ρєтяιfуιиg ѕтαяє ∂σєѕ иσт ωσяк σи gαяgσуℓєѕ ωнι¢н нє ℓєαяиѕ ву вυмριиg ιитσ яσ¢нєℓℓє gσуℓє. нє тαкєѕ σff нιѕ ѕυиgℓαѕѕєѕ σиℓу ωнєи нє тαℓкѕ тσ нєя. ιи "нιѕѕ-тєяια", нє яєνєαℓѕ тнαт нє α¢¢ι∂єитαℓℓу ρєтяιfιє∂ нιѕ fιяѕт ρєт (α ∂яαgσи иαмє∂ ѕмσкєу) ωнєи нє ωαѕ α уσυиg вσу αи∂ тнє єffє¢т нαѕ ℓιиgєяє∂ тσ тнє ρяєѕєит ∂αу. ∂єυ¢є ιѕ ∂αтιиg ¢ℓєσ, ωнσ ѕєємѕ тσ αℓωαуѕ fιи∂ иєω ωαуѕ fσя нιм тσ ѕρєи∂ αℓℓ нιѕ мσиєу σи нєя. ∂єѕριтє тнαт, ∂єυ¢є gєиυιиєℓу ℓσνєѕ ¢ℓєσ αи∂ ωяσтє α ѕσиg тσ єχρяєѕѕ нιѕ fєєℓιиgѕ fσя нєя. нιѕ ρєт ιѕ α тωσ-тαιℓє∂ яαт ωнι¢н нє иαмє∂ ρєяѕєυѕ αfтєя ρєяѕєυѕ ωнσ мє∂υѕα ¢ℓαѕнє∂ ωιтн ιи нєя ραѕт. υи∂єяѕтαи∂αвℓу, мє∂υѕα ιѕ иσт αмυѕє∂. нιѕ fανσяιтє ¢σℓσя ιѕ иєσи gяєєи, ωнι¢н иєσи gяєєи ιѕ тнє ¢σℓσя σf нιѕ нαιя αи∂ иєσи gяєєи єуєѕ. нιѕ fανσяιтє fσσ∂ ιѕ "gяєєк fυѕισи" (нιѕ σωи ¢яєαтισи).

мσиѕтєя нιgнWhere stories live. Discover now