ⓗⓞⓛⓣ ⓗⓨⓓⓔ

102 0 0
                                    

ⓗⓞⓛⓣ ⓗⓨⓓⓔ (ⓐⓛⓢⓞ ⓥⓞⓘⓒⓔⓓ ⓑⓨ ⓒⓘⓝⓓⓨ ⓡⓞⓑⓘⓝⓢⓞⓝ) ⓘⓢ ⓣⓗⓔ ⓐⓛⓣⓔⓡ-ⓔⓖⓞ ⓥⓔⓡⓢⓘⓞⓝ ⓞⓕ ⓙⓐⓒⓚⓢⓞⓝ ⓙⓔⓚⓨⓛⓛ ⓐⓝⓓ ⓣⓗⓔ ⓢⓞⓝ ⓞⓕ ⓜⓡ. ⓐⓝⓓ ⓜⓡⓢ. ⓗⓨⓓⓔ, ⓦⓗⓞ ⓙⓐⓒⓚⓢⓞⓝ ⓣⓤⓡⓝⓢ ⓘⓝⓣⓞ ⓦⓗⓔⓝ ⓛⓞⓤⓓ ⓜⓤⓢⓘⓒ ⓟⓛⓐⓨⓢ (ⓦⓗⓔⓝ ⓗⓔ ⓖⓔⓣⓢ ⓗⓞⓣ ⓘⓝ ⓣⓗⓔ ⓛⓘⓢⓘ ⓗⓐⓡⓡⓘⓢⓞⓝ ⓝⓞⓥⓔⓛⓢ). ⓞⓡⓘⓖⓘⓝⓐⓛⓛⓨ ⓘⓝ ⓣⓗⓔ ⓓⓘⓐⓡⓘⓔⓢ, ⓘⓣ ⓦⓐⓢ ⓣⓗⓔ ⓢⓤⓝ ⓢⓔⓣⓣⓘⓝⓖ ⓣⓗⓐⓣ ⓣⓡⓘⓖⓖⓔⓡⓔⓓ ⓙⓐⓒⓚⓢⓞⓝ'ⓢ ⓣⓡⓐⓝⓢⓕⓞⓡⓜⓐⓣⓘⓞⓝ ⓘⓝⓣⓞ ⓗⓘⓢ ⓐⓛⓣⓔⓡ ⓔⓖⓞ. ⓗⓘⓢ ⓓⓘⓐⓡⓨ ⓔⓧⓟⓛⓐⓘⓝⓢ ⓣⓗⓐⓣ ⓣⓗⓔ ⓣⓡⓘⓖⓖⓔⓡ ⓘⓢ ⓛⓘⓚⓔⓛⓨ ⓣⓞ ⓒⓗⓐⓝⓖⓔ ⓢⓔⓥⓔⓡⓐⓛ ⓣⓘⓜⓔⓢ ⓐⓢ ⓗⓔ ⓐⓖⓔⓢ ⓑⓔⓕⓞⓡⓔ ⓕⓘⓝⓐⓛⓛⓨ ⓢⓔⓣⓣⓛⓘⓝⓖ. ⓗⓞⓛⓣ ⓞⓝ ⓣⓗⓔ ⓞⓣⓗⓔⓡ ⓗⓐⓝⓓ ⓢⓔⓔⓜⓢ ⓣⓞ ⓑⓔ ⓜⓞⓡⓔ ⓕⓘⓡⓔ ⓔⓛⓔⓜⓔⓝⓣⓐⓛ ⓣⓗⓐⓝ ⓝⓞⓡⓜⓘⓔ. ⓗⓘⓢ ⓢⓚⓘⓝ ⓘⓢ ⓑⓡⓘⓖⓗⓣ ⓑⓛⓤⓔ, ⓗⓘⓢ ⓔⓨⓔⓢ ⓐⓡⓔ ⓡⓔⓓ ⓐⓝⓓ ⓗⓔ ⓗⓐⓢ ⓕⓘⓔⓡⓨ-ⓒⓞⓛⓞⓡⓔⓓ ⓗⓐⓘⓡ. ⓗⓔ'ⓢ ⓓⓔⓟⓘⓒⓣⓔⓓ ⓘⓝ ⓣⓗⓔ ⓦⓔⓑⓘⓢⓞⓓⓔⓢ ⓐⓝⓓ ⓢⓟⓔⓒⓘⓐⓛⓢ ⓐⓢ ⓡⓐⓣⓗⓔⓡ ⓔⓧⓒⓘⓣⓐⓑⓛⓔ ⓐⓝⓓ ⓛⓞⓤⓓ. ⓗⓔ ⓛⓞⓥⓔⓢ ⓣⓞ ⓓⓙ ⓐⓝⓓ ⓘⓢ ⓑⓕⓕⓢ ⓦⓘⓣⓗ ⓞⓟⓔⓡⓔⓣⓣⓐ. ⓣⓗⓔⓨ ⓣⓡⓘⓔⓓ ⓣⓞ ⓓⓐⓣⓔ ⓞⓝⓒⓔ, ⓑⓤⓣ ⓗⓞⓛⓣ'ⓢ ⓗⓞⓣ ⓣⓔⓜⓟⓔⓡ ⓢⓟⓞⓘⓛⓔⓓ ⓣⓗⓘⓝⓖⓢ. ⓘⓝ ⓣⓗⓔ ⓟⓡⓞⓜ ⓦⓔⓑⓢⓘⓣⓔ ⓔⓥⓔⓝⓣ ⓒⓐⓛⓛⓔⓓ "ⓐ ⓝⓘⓖⓗⓣ ⓘⓝ ⓢⓒⓐⓡⓔ-ⓐⓓⓘⓢⓔ" ⓞⓝ ⓜⓞⓝⓢⓣⓔⓡⓗⓘⓖⓗ.ⓒⓞⓜ ⓗⓔ ⓐⓝⓓ ⓞⓟⓔⓡⓔⓣⓣⓐ ⓐⓣⓣⓔⓝⓓⓔⓓ ⓟⓡⓞⓜ ⓣⓞⓖⓔⓣⓗⓔⓡ. ⓞⓟⓔⓡⓔⓣⓣⓐ ⓦⓐⓢ ⓠⓤⓞⓣⓔⓓ ⓐⓢ ⓢⓐⓨⓘⓝⓖ ⓗⓔ "ⓡⓞⓒⓚⓢ ⓜⓨ ⓛ'ⓘⓛ ⓞⓛ' ⓕⓐⓒⓔ ⓞⓕⓕ." ⓗⓞⓛⓣ ⓘⓢ ⓞⓕⓣⓔⓝ ⓢⓗⓞⓦⓝ ⓓⓙⓘⓝⓖ ⓢⓒⓗⓞⓞⓛ ⓓⓐⓝⓒⓔ ⓔⓥⓔⓝⓣⓢ. ⓗⓔ ⓐⓝⓝⓞⓣⓐⓣⓔⓓ ⓙⓐⓒⓚⓢⓞⓝ'ⓢ ⓓⓘⓐⓡⓨ ⓦⓘⓣⓗ ⓢⓐⓡⓒⓐⓢⓣⓘⓒ ⓡⓔⓜⓐⓡⓚⓢ. ⓛⓘⓚⓔ ⓙⓐⓒⓚⓢⓞⓝ, ⓗⓞⓛⓣ ⓗⓐⓢ ⓐ ⓨⓘⓝ ⓨⓐⓝⓖ ⓣⓐⓣⓣⓞⓞ ⓞⓝ ⓗⓘⓢ ⓑⓐⓒⓚ ⓐⓝⓓ ⓐ ⓟⓘⓔⓡⓒⓔⓓ ⓔⓨⓔⓑⓡⓞⓦ. (ⓗⓘⓢ ⓢⓦⓘⓜ ⓒⓛⓐⓢⓢ ⓓⓞⓛⓛ ⓘⓢ ⓜⓘⓢⓢⓘⓝⓖ ⓣⓗⓘⓢ ⓓⓔⓣⓐⓘⓛ ⓗⓞⓦⓔⓥⓔⓡ).

ⓙⓐⓒⓚⓢⓞⓝ ⓐⓝⓓ ⓗⓞⓛⓣ ⓢⓗⓐⓡⓔ ⓐ ⓟⓔⓣ ⓒⓗⓐⓜⓔⓛⓔⓞⓝ ⓝⓐⓜⓔⓓ ⓒⓡⓞⓢⓢⓕⓐⓓⓔ.

мσиѕтєя нιgнWhere stories live. Discover now