ѕρє¢тяα νσи∂єяgєιѕт

16 0 0
                                    

ѕρє¢тяα νσи∂єяgєιѕт

ѕρє¢тяα νσи∂єяgєιѕт (νσι¢є∂ ву єяιи fιтzgєяαℓ∂) ιѕ тнє ∂αυgнтєя σf α gнσѕт ¢συρℓє. нєя яєαℓ αgє ιѕ 16 ιи мσиѕтєя уєαяѕ, ѕαмє αѕ gнσυℓια. ѕρє¢тяα ¢αи fℓσαт тняσυgн ωαℓℓѕ αи∂ fℓσσяѕ. ѕнє ρσѕтѕ тнє "gнσѕтℓу gσѕѕιρ" вℓσg, ωнι¢н σfтєи gєтѕ єитιяєℓу тнє ωяσиg ιмρяєѕѕισи fяσм тнιиgѕ ѕнє σνєянєαяѕ αи∂ ѕєєѕ. ѕнє'ѕ ρяσиє тσ ʝυмριиg тσ ¢σи¢ℓυѕισиѕ.

ιи нєя ∂ιαяу ιт'ѕ нιитє∂ тнαт ѕнє'ѕ ¢σиѕтяυ¢тє∂ α муѕтєяισυѕ, fαи¢ιfυℓ нιѕтσяу fσя нєяѕєℓf, αи∂ єνєи вєgαи тσ вєℓιєνє ιт нєяѕєℓf, вυт тнαт тнє тяυтн αвσυт нєя fαмιℓу ιѕ α¢тυαℓℓу qυιтє тяαgι¢ (тнσυgн ιт'ѕ иєνєя яєνєαℓє∂). тнιѕ мαу вє ωну ѕнє'ѕ ѕтιℓℓ α gнσѕт; ѕнє нαѕи'т "мσνє∂ σи" fяσм ωнαтєνєя нαρρєиє∂ тσ тнєм ιи ℓιfє.

ѕρє¢тяα'ѕ fανσяιтє ¢σℓσя ιѕ νισℓєт. ѕρє¢тяα нαѕ ρυяρℓє нαιя тнαт ιѕ σfтєи тωσ тσиє∂, ωнιтє ѕкιи ωιтн тяαиѕℓυ¢єит нαи∂ѕ αи∂ fєєт αи∂ вℓυє єуєѕ ωιтн ρυяρℓє "ωнιтєѕ" (ρσѕѕιвℓу тσ ѕнσω нєя єуєѕ αѕ вєιиg тяαиѕραяєит, тнє ρυяρℓє вєιиg нєя нαιя вєнιи∂ нєя нєα∂). ѕнє αℓωαуѕ нαѕ ¢нαιиѕ αи∂ мαиα¢ℓєѕ ιи нєя συтfιт ∂єѕιgиѕ (α иσ∂ тσ тяα∂ιтισиαℓ ∂єρι¢тισиѕ σf gнσѕтѕ яαттℓιиg ¢нαιиѕ ρєянαρѕ).

нєя иαмє σяιgιиαℓℓу тяα∂ємαякє∂ αѕ "ѕρє¢тяα νσи нαυитιиgтσи".

ѕρє¢тяα нαѕ α ρєт gнσѕт fєяяєт иαмє∂ янυєи (ρяσиσυи¢є∂ "яυιи").

мσиѕтєя нιgнWhere stories live. Discover now