14 Ocak 2021;
"Jimin, " dedi Yoongi kıkırdarken. "Şuraya yıldönümü yemeğine geldik, uslu dur lütfen. "
Siyah saçlarını geriye atarken"Yoo, " dedi Jimin, ve diz kapağını karşısında oturan çocuğun erkekliğine sürtmeye devam etti. Yoongi hemen sonra "Uslu durmak demişken, " dedi ve etrafına baktı sonradan. "Burada lavabo nerede? Biliyor musun? "
"Evet, " diye ileriyi gösterdi Jimin. "Elinle göstermene gerek yok, " dedi Yoongi, Jimin'in diz kapağını kendinden iterken. Kendisi derin bir nefes alırken, Jimin'in cevap vermesine izin vermedi. "Birlikte gidiyoruz zaten. "
"Benim çişim yok, " dedi siyah saçlı çocuk hemen.
"Çişin olup olmaması umrumda değil, " dedi Yoongi mavi saçlarını eliyle alnından çekerken. Masanın üzerinden el verdiğince sevgilisine yaklaştı ve, "Umrumda olan, beni hemen becermen. " dedi kısık sesiyle.
Siyah saçlı çocuğun yüzünde hemen bir sırıtma meydana geldi. İkisi birden ayağa kalkarken, erkekler tuvaletine doğru ilerlediler.
Kabinlerden birine girdikleri gibi Yoongi diz çökmüş, ve Jimin'in kotunun düğmelerini açmaya başlamıştı. Baksırını indirdiği gibi karşısındaki erkekliği ağzına alıp ıslatan genç adamın başını kendisine bastırıyordu Jimin.
Çok da uzun sürmeyen bir ıslatma operasyonundan sonra Yoongi ayağa kalkmış ve arkasını genç adama dönmüştü.Saniyeler içinde inen pantolonunu izliyordu Yoongi. Ta ki Jimin o prezervatifi kendine sarıp, önünde becerilmeyi bekleyen çocuğun içine girene kadar...
Yoongi, o andan sonra hiçbir şey düşünemedi.
Acı geldi her zamanki gibi ilk önce. Dar deliğinde hissettiği heybetli şey, zaman geçtikçe büyüyor gibiydi. İnlemesini, Jimin'in işaret ve orta parmaklarını emerken kesen Yoongi'nin, masadan beri beklediği zevki alması birkaç saniye sürmüştü.
Birkaç dakika önce dar olan o delik genişlemeye başlamış ve beraberinde zevki getirmişti. Acı kalmamıştı.
İlk başta karşısındaki çocuğun içinde ritmik hareketlerle içinde yer edinen Jimin, sonradan bir iki saniyede bir gerçekleşen sert vuruşlara döndürmüştü hareketlerini.
"Ah, " dedi Yoongi, zevkle.
Jimin'in kendisini sevgilisine vurdukça havaya karışan sesler zamanla seyrekleşmiş ama şiddetini arttırmıştı.
Sevgilisi deliğini dağıtıyor, aynı anda erkekliğine hızlı hareketlerle masaj yapıyordu. Boşalmaya hazır olan Yoongi, sadece sevgilisini bekliyordu. "Boşal artık içime! " dedi sesini yükselterek.
Jimin, sevgilisinin tahrik edici ses tonuna dayanamadı ve kendini bıraktı çocuğun içine. Birkaç saniye sonra elinin altındaki derinin kasılmasını hissetti. Sevgilisini boşaltıyordu.
Çocuğun içinden çıkmadan kulağına yaklaştı ve, "Seni seviyorum, canım, " dedi usulca.
Mavi saçlı çocuk da halsizce gülümsedi ve, "Ben de seni seviyorum, sevgilim, " dedi.
•••
Ama nasıl özlemişim yazmayı...
Sizleri de aynı şekilde çok özledim. Yorumlarınızı tek tek okudum bu sabah ve o tepkilerinizi görmeyi ne kadar özlediğimi fark ettim.
Yeni bir kurguyla dönmek istiyorum ama ne yazsam bilemedim. Taslağımda tamı tamına 94 adet bxb kurgu var.
Sizce hangi türde yazmalıyım? Bilim kurgu? Kurt adam? Vampir? Okul? İş? Fantastik? Komedi? Düşüneceklerinizi ve isteklerinizi yorumlarda paylaşın lütfen.
Ve eğer yazmamı istediğiniz bir sahne varsa, mesaj kutuma yazabilirsiniz.
Sizi seviyorum.
❤️
Bu kalp,
Sizin için.
elyxionoixyle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lie || yoonmin
Fanfic"Ben erkeklerden hoşlanıyorum. Hani şu siki olanlar var ya, onlardan. " • Park Seme Jimin Min Uke Yoongi • 29 Mayıs 2018 • 14 Ağustos 2018 ~ 7 Eylül 2018 • elyxionixyle