s p e c i a l e p i s o d e p a r t o n e

1.9K 147 40
                                    

14 Ocak 2021;

"Dur, " sesiyle daha da hızlandı Yoongi. "Gelmek üzereyim, " dedi Jimin kapalı gözleriyle. "Karnın aç, miden bulanacak. "

Konu Yoongi'nin ağzı olunca kendisini tutamıyordu. Birkaç saniye bile bekleyemiyordu. "Yoongi, " dedi eliyle onun başına bastırırken. Ağzından çıkmayı hem istiyordu hem istemiyordu. "İyi olmayacak. "

Yoongi birden geri çekildi ve, "Bırak da ona ben karar vereyim, " dedi. "Karnım tok, mankafa, saat öğlenin ikisi. " diye eklemeyi de unutmadı.

"Onu daha önce söylesene, " dedi Jimin hemen. Yattığı yerden kalktı ve Yoongi'nin henüz yeni maviye boyattığı saçlarından tutarak tekrar ağzına almasını sağladı.

En zevk aldığı yer erkekliğinin arka kısmıydı ve Yoongi bunu çok net biliyordu. Diliyle tam da o bölgeyi okşarken, araya tükürüklerini katmayı da unutmuyordu.

"Ah, "

Jimin elleriyle çarşafı sıkıp başını yastığa daha da gömerken, Yoongi el verdiğince gülümsedi.

"Bugün ikinci senemiz bitiyor, " dedi Jimin ellerinden birini Yoongi'nin başının arkasına bastırırken. En sevdiği şeylerden biri Yoongi'yi bu şekilde tutup onun kusmaya yaklaşan sesini dinlemekti. Yoongi çırpındı kurtulmak için, ama sonra durdu. Bir an sonra Jimin'i bugüne kadar almadığı kadar geriye almıştı. Jimin bir anlık boşlukla ellerini gevşetince, Yoongi ellerinden kurtulmuş ve kendi işine, Jimin'in erkekliğini tükürüğüyle sarmaya devam etmişti.

"Gelmek üzereyim, " dedi Jimin alnındaki teri kolunun tersiyle silerken. "Ağzına istediğine emin misin? "

Yoongi, Jimin'in erkekliğinin yarısını ağzıyla yarısını eliyle çevreleyerek cevabı verdiğini düşünüyordu. Eliyle ileri geri yapıp çevrelerken, ağzını hareket ettirmeden sadece diliyle erkekliğinin arkasını okşuyordu.

"Ah, " dedi Jimin bir an. "Devam et. "

Yoongi gülümsedi ve neredeyse yirmi dakikadır yaptığı işine devam etti. Sağ elinin altındaki deriyi sıkarken, Jimin'den, "Min Yoongi, sen çok fenasın. " hırıltısını duymuştu.

"Ellerini gevşet! " dedi zar zor. "Boşalacağım, ellerini gevşet. Gelemiyorum! "

Yoongi onu dinlemedi ve onu elinin altında çıldırtmaya devam etti. "Biraz daha dayan, Jiminie. " dedi bir anlığına onu ağzından çıkarırken.

Birkaç saniye bile sürmedi ki, Jimin, Yoongi'nin eline rağmen boşaldı.

Yoongi her zamanki gibi ağzındaki o ekşiliği ve ılıklığı yuttu. Ama Jimin bu sefer, diğerlerine kıyasla çok gelmişti. Yutamadıkları ağzından çıkmış, Jimin'in erkekliğinin üzerinden akmıştı yatağa doğru. Ağzından çıkardığı gibi kalanları da ağzına alan Yoongi, yavaşça Jimin'in dudaklarına yaklaştı ve ağzında tükürükle karışmış olan azıcık spermi sevgilisinin ağzına verdi.

Yazar Notu: Tadına çokça kez bakmış bir kız olarak söylüyorum, bu iş tamamen size bağlı olan bir şeydir. İsterseniz yutarsınız, isterseniz bakmazsınız bile nasıl göründüğüne. Ama çoğu kişinin tadını sevmediğini belirteyim dedim. Ki bana göre biriyle onu ağzınıza alıp yutacak kadar ileri gittiyseniz, onu yutmanız kadar doğal bir şey yok. Boş yere iğrenç bir şey diye duyar kasmayın.

Bu fazla ciddi oldu ama sorry södödşsidmsssösş

Yoongi'nin aksine bu tattan asla hoşlanmayan Jimin ise, yutkundu.

"Seni seviyorum, birtanem, " dedi Yoongi, Jimin'in üzerine yatarken.

Jimin ellerini Yoongi'nin saçlarına attı ve gülümsedi. "Seni seviyorum, güzelim. "

•••

Aşırı derecede yeni bölüm isteği birikmişti, ben de böyle bir kıyak geçeyim dedim.

Arada bir böyle özel bölümler atacağım. Devamını istiyorsanız yorumlarda belirtin.

Sizi seviyorum.

lie || yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin